8

267 46 42
                                    

Arkadaşlar şarkı önerisi istiyorum sizden . yoruma yazın lütfen .  

Bölümün başları biraz hüzünlü olsa da Umarım devamında yüzünüzde bir tebessüm oluşturabilirim . 

oy çok az morelmanlarım bozuluyo yani . oyları esirgemeyin yazarınızdan . 

Kaç saattir ameliyathanenin kapısında bekliyorduk . 

Geldiğimizden beri  beni hiç bırakmayıp hala ağlayan küçük kız çocuğuna baktım . hiç konuşmuyordu . 

Toprak yanıma geldi ve elindeki suyu bana uzattı . Suyu  aldım ve küçük kız çocuğunu kendimden biraz uzaklaştırdım .

Biraz su içmek ister misin ? Bak bir şey yemek istemedin zaten hadi su iç bari güzel kız . Hem biz hala tanışmadık hadi suyunu iç tanışalım seninle . 

Yavaşça kafasını salladı ve elimdeki suyu aldı . Suyu içtikten sonra bana döndü .  Suyu aldım ve yan tarafa koydum .

Artık tanışalım o zaman . Benim adım Gece . Bu abi'nin  adı da Toprak .

Benim adımda Ayla . 

Toprak Aylanın yanına eğildi ve memnun oldum güzellik dedi . 

Ayla bana döndü ve gözleri dolu dolu o soruyu sordu . 

Gece abla annem ölecek mi ? 

Bu sorunun cevabını kimse bilmiyordu .

Toprak verecek bir cevabımız olmadığı için konuyu değiştirdi . 

Küçük Hanım siz halla acıkmadınız mı ? 

Acıkmadım . 

Aaa olmaz ama öyle bir şeyler yemen lazım . Hem sem şimdi yemek yemesen annen üzülür hadi gidelim   bir  şeyler  ye. 

Annem üzülür mü gerçekten Gece abla ? 

Evet canım üzülür . Bu yüzden gidip yemek yemen lazım . 

Yemek yersem annem uyanacak mı ? 

Bakışlarımı Toprağa çevirdim . Oda bana bakıyordu ikimizde ne diyeceğimizi bilmiyorduk . Biz birbirimize bakmaya devam ederken ameliyathanenin kapısı açıldı ve doktor dışarı çıktı . Üçümüzde ayaklandık ve doktorun yanına gittik . Toprak söze girdi hemen . 

Hastanın durumu nedir Doktor  Bey ? 

Ameliyat iyi geçti ama hasta halla uyanmadı hayati tehlikesi devam ediyor .

Ayla kolumu çekiştirince ona döndüm . 

Hayati tehlike ne Gece abla ? 

Hayati tehlıke şey canım . şey . Bir türlü ne cevap vereceğimi bulamıyordum . Allah aşkına ben şimdi küçücük kıza nasıl annen her  an ölebilir diyim . 

Aylaya verecek cevap  bulamadığım  için doktora döndüm . 

yoğun bakımda mı  kalacak ? 

Evet hayati tehlike geçene kadar normal odaya alamam .  Birde hastane bu küçük kız için sağlıklı bir yer değil onu eve götürmeniz daha doğru olur . 

Doktor son sözünü söyleyip yanımızdan gitti. Toprak Aylanın önüne eğildi . 

söyle bakalım güzellik senin seni seven ve senin  sevdiğin  bir akraban var mı ? 

Hayır Toprak abi yok . Annemin akrabaları annem kaçarak evlendiği için beni istemezler. Babamın akrabaları ise ...

Cümlenin devamını bir türlü getirmiyordu.

SANA MEFTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin