9

261 48 16
                                    


Keyifli okumalar .

Arkadaşlar yeni kitabımda yayımda isterseniz  profilimden bakabilirsiniz. ( DİLEK FENERİ //Yarı Texting )

Toprak Ateş :

Luna parkın önünde dikiliyorduk şu an çünkü Gece bir türlü içeriye adım atamıyordu. 

Gece gitmek istemiyorsan dönelim.

"H-Hayır Toprak gireceğim Ayla çok istiyor girmek zorundayım. "

"Ama kendini iyi hissetmiyor gibisin Bücür. "

"T-Toprak başka bir Lunaparka gidelim burası o-olmaz. "

"Niye bücür ? "

"O-olmaz işte . "

"Tamam gidelim o zaman. "

"Ayla hadi başka bir lunaparka gidiyoruz. "

"Hayır Toprak abi burası çok güzel burda Kalalım lütfen lüfen lüfen. "

Aylanın parlayan gözleri o kadar güzeldiki napacaktım ben şimdi.

"T-Toprak girelim hadi. "

"BÜCÜR girmek istemiyodun. "

"Ayla çok i-istiyor g-gidelim hadi.
H-Hem benim de artık y-yüzleşmem lazım. "

"Neyle yüzleşeceksin ? "

Benim sorumu takmadı ve kendi düşüncelerini sıralamaya başladı.

"Aylayla sen ilgilen çünkü ben içeri girince bir kenerda oturacağım . Gece ablam niye gelmiyo derse eyer Gece ablanın midesi bulanıyormuş oyuncaklara binince de. "

"Hadi al Aylayı girin içeri geleceğim arkanızdan Toprak. "

Aylanın elinden tutum ve önden yürümeye başladık. Ayla oyuncakların oraya gitmek isteyince ona git istediğini seç dedim bende Aylanın peşinden gidiyordum ama gözüm Gece deydi .

Luna parkın kapısından içeriye girdi. Şu an hiç iyi gözükmüyordu sanki her an yere düşecekmiş gibiydi. Onu bu kadar  üzen şey neydi ölesiye merak ediyordum.

Ayla oyuncaklardan birisini seçti ve atlıkarıncaya  koştu. Aylayı bindirdim ve kenarda durup yine Geceye çevirdim bakışlarımı.

Kendini bir banka attı ve bakışlarını Luna parkın çıkışına çevirdi. Durdu ve oraya kilitledi gözlerini. Gözünden bir damla yaş düştüğünü görünce şu an hiç birşey yapamadım için kendimi dövmek istiyordum Aylayı bırakıp yanınada gidemiyorum. Çünkü Ayla şu an hiç görmediğim kadar mutluydu. Gece ise hiç görmedigim kadar Üzgün dü.

Aklıma gelen fikirle Ezgiyi aradım .

"Alo Ezgi hani bizim evlere gelip yemek temizlik felan yapan bir abla vardı ya onu Melike Hanımın yanına bırak ve siz bizim yanımıza gelin. "

"Ne oluyor Toprak ? Nerdesiniz siz korkutma beni. "

"Gece hiç iyi değil bende Aylayı bırakamıyorum ."

"Nerdesiniz ? "

"Lunaparkta . "

"Ne Geceyi lunaparka mı götürdüm Toprak iyi ama nasıl ikna oldu Gece ? "

"Ayla çok istedi oda tamam dedi ama şu an çok kötü durumda. "

"Toprak naptın sen ya sen onun Tamam demesine ne bakıyorsun. Geliyorum Ben hemen bekleyin."

SANA MEFTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin