6

311 46 23
                                    


İyi bayramlar.

Arkadaşlar oyları biraz daha artıralım lütfen.
Yanına birde yorum eklerseniz sevinirim.
Bölüm ve kitap hakında ki fikirlerinizi bekliyorum.

Bu arda multi medya ekliyorum ama karakterler size kalmış kafanızda nasıl canlandırmak isteseniz.

Bölüm şarkısı : Tuğkan Civciv .

Gece Aksoy:

Her ne kadar Toprağın yanına gitmek istemesem de odaya girdim. Gedizle birlikte oturuyolardı. O an aklıma gelen fikirler ikisinede hiç birşey söylemeden odadan geri çıktım.

Harun beyin odasının önüne geldim. Kapıyı çaldım ve gir sesi ile odaya girdim.

Hoşgeldin Gece kızım. Birşey mi oldu ?

Hayır Harun amca ben sadece bu gün için izin istemek için gelmiştim. Eğer izninin olursa bu gün işten erken ayrılmak istiyorum.

Tabi kızım çıka bilirsin ama bir sorun yok değil mi ?

Bir sorun Yok Harun amca. Benim bir işim var sadece.

Tamam kızım çıkabilirsin istediğin zaman.

Teskür ederim Harun amca . Kolay gelsin.

Saol kızım.

Harun amacanın odasından çıktım .

Toprağın söylediği şeye niye bu kadar kırılmıştım bilmiyorum ama yerimde kim olsa kırılır dı. Bir insanın yüzüne yüzüne tipim değilsin der gibi bizim aramızda hiç birşey olmaz denir mi ?

Toprak Ateş :

Gece az önce odaya geldi ve hiç birşey söylemeden çıkıp gitti. Şimdi ise yeniden odaya geldi ve yine hiç birşey söylemeden masasına yöneldi. Çantasını alıp YİNE BİRŞEY DEMEDEN çıkıp gitti. Bu kızın derdi neydi Allah aşkına. Saksı mıyız biz burda insan bir iyi akşamlar der.

Lan Toprak sen nasıl bir adamsın?

Nasıl bir adamım Gediz sen söyle.

Odun bir adamsın kardeşim.

Niye olum ne odunluk yaptım?

Daha ne yapacaksın kızın gözünün içine baka baka bizden olmaz dedin. Bide Gece benim tipim değil felan deseydin. Lan bir kadına öyle denir mi ?

Niye denmesin kardeşim ?

Olum yani bide seni bilmesem o an dediklerine inanıcam yani .

Gediz şu konuyu kapat abi.

Tamam lan bir şey demedim.

●●●●●●●●

Eve geldim ve kendimi koltuğa attım. Bu gün Gece gittikten sonra tüm iş bana kalmıştı. Yani hışım çıkmıştı.

Odama geçtim ve üzerime eşofmanlarımı geçirdim. Daha sonra mutfağa geçtim ve dünden kalan pizaları yedim.

Aklıma Gece gelince üst kata çıkmaya karar verdim.

Kaç dakadır zile basıyordum ama açan yok. En son kapı açıldı ve Gece karşıma çıktı . Gözlerini ovalayarak bana bakıyordu yeni uyanmıştı galiba. Çok tatlı duruyordu şu an ...

Ya ne dan dan zile basıp duruyorsun ? uyuyorum şurda Toprak.

Ne biliyim kızım uyduğunu.

Bir kere bastın açan yok iki kere bastın açan yok demekki evde yokum yada uyuyorum. Ama niye zile işkence ediyorsun ? Üstüne benim uykumu bölüyorsun . Hem sen niye geldin? Senin şirkette olman lazım değil mi ? ...

SANA MEFTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin