30

68 12 3
                                    


Uzunnn bir aradan sonra sizlerleyim. Maalesef ara vermem gerekti ama şimdi kaldığımız yerden devam ediyoruz canlar.

Keyifli okumalar.

"Toprak sence acele etmiyor muyuz şu an ?" 

"Ne acalesi Gece az kalsın başka bir adamla evleniyordun ben başka bir kadın ile evleniyordum. Sence de artık bizim mutlu olma zamanımız gelmedi mi ?"

"Geldi ama benim bahis ettiğim bu değil. En azından önce kahvaltı yapalım sonra çıkarız "

"Hayır direk gidiyoruz "

Toprak beni elimden tutu ve arkasından yürütmeye başladı.

Merdivenlerden inerken onu durdurmaya uğraşıyordum.

"Ya İyide bak sabahın köründe nereye gidiyorsunuz diyecekler ne diyeceğiz ? Toprak bak dur lütfen. Ben her şey usulünce olsun istiyorum "

"Bende senin istediğin gibi yapıyorum güzelim hadi k yüzden çabuk ol "

"ya bu ne ya yangından mal kaçırır gibi bu kadar acele etme sebebin ne sen şunu bir bana açıklasana "

Bir anda gözümün önünde salladığı biletlere bakmaya başladım. Şaka!

"Evet ikimiz için Londra'da bir balayı hazırladım ve sadece bir günümüz var yarın uçağımız var. Bu yüzden bu acele "

Bir anda Toprağın boynuna sarılmamile şaşırmıştı.

"Ya biliyor musun ben o yer ayırtığın oteli çok seviyorum. Ama bunu bana dün söyleseydin bu gün iki ayağımız bir Papuca girmezdi "

"Ne fark eder sonuçta bu gün gerçekten biz olacağız "

"Benim hayatına damdan düşer gibi girmemle cidden böyle bir noktaya geleceğimizi düşünür müydün ? Yani önce sahte karın sonra gerçek karın olmak tuhaf "

"Düşünmezdim ama biliyor musun ? Senin hayatımda hangi konumda olduğun bir fark etmiyor çünkü ister gerçek ol ister sahte her türlü kalbime taht kurmuştun zaten "

Ya bende bu adam ile gerçekten evli olmak istiyorum. Her anım onunla olsun istiyorum. Beraber vakit geçirelim. Çok güzel bir yuvamız olsun istiyorum.

Ben Toprağa hayran hayran bakarken  Yaprağın aşağıdan gelen sesi ile ona döndüm.

"Abi , Gece ne yapıyorsunuz orda inin hadi aşağıya kahvaltı hazır "

Toprak hızla elimden Tutu ve beraber aşağıya indik.

Ama kahvaltı masasındakilere  selam verip beni hızla koridora sürükledi.

Montumu hızla bana verip kendi montunu da giyerek Yaprak bize bakıyordu.

"Siz ikiniz nereye gidiyorsunuz ?"

"Çok acelemiz var yaprak sonra canım "

Toprak beni hızla dışarı çıkarınca onu tam kapının önünde durdurdum.

"Ne oldu niye durdun ? "

"Ben böyle olsun istemiyorum "

"Ne ?"

"Toprak tamam her şey başta sahteydi ama bende şu an seninle bir Ailem olsun istiyorum ama sorun şu ki hiç bir şey geleneklere uygun olmadı. Yani benim bu konu ile ilgili düşüncem farklı "

"Ne yani tüm sorun gelenek mi ? Sırf gelenekler olmadı diye nikahı kıymak istemiyorsun öyle mi ?"

"Toprak seninle evlenmek istemediğimden değil konuyu farklı algılıyorsun. Ben gelinlik bile giyinmedim sevdiğim adam ile bu şekilde evlenmek istemiyorum "

SANA MEFTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin