32

80 13 4
                                    

  Madrigal  Senden Yoksun Dinleyebilirsiniz okurken . 

-Keyifli okumalar ...   

" Bücür " 

"Hmm"

Uyku sersemi gibi verdiğim cevap ile Toprağın sırıttığına emindim . 

"Gidelim mi buradan bir kaç gün ?"

Toprağın sorusu ile kafamı göğsünden kaldırdım ve yüzüne baktım.

Haklıydı burada doğru düzgün baş başa kalamıyorduk konuşamazdıkta.

"Tamam ama senin diğer evine gidelim "

"Diğer evim ?"

Tabi adam zengin olunca bir sürü evi var .

"Hani benim komşum olduğun ev varya oraya gidelim mi ? Her şey orda başladı sonuçta "

"Tamam hadi hazırlanıp çıkalım "

Hızlıca valiz hazırlayıp aşağıya inmiştik.

Leyla teyze ve Yaprak salonda oturuyorlardı. Bizi ilk fark eden yaprak oldu.

"Nereye abi ?"

"Biz bir kaç günlüğüne gidiyoruz geldiğimiz de düğün ile ilgili fikrimizi belirtiriz "

Leyla teyze bu durumdan pek hoşnut olmadı gibi olsa da ses etmedi ve kafa salladı. Yaprakta daha fazla bir şey sormamıştı.

Bizde daha fazla bir şey demeden evden çıktık arabaya bindiģimiz de Toprak bir şey söylemek ister gibiydi.

"Söyle hadi Toprak "

Daha fazla kıvranmasın merak ettim.

"Dini nikah konusunu mu hal etsek önce ? "

Toprağın sorusu ile şaşırmıştım.
İyide daha konuşmadık ki ?

"Gece aklından geçeni biliyorum ama Geçmişin sana olan duygularımı deģiştiremez senin ki de deģişmeyecekse hal edelim bu gün. Yoksa yanımda rahat davranmıyorsun "

"Doğru söylüyorsun ama bir konuda haksızsın ben zaten rahatım. Ama her şey usulünce olsun istediģim için diretmiştim. Eee zaten eşimsin biz biraz sondan gidiyoruz gitmeye de devam edelim bari "

Gülümsemem ile Toprakta güldü ve arabayı çalıştırdı.

&&&&&&&&&&♡♡♡♡&&&&&&&&&&

Toprakla yavaşça binaya girmeye çalışıyorduk amaç Ezgi ya da Gedize yakalanmamaktı.

Sonunda becerdiğimizde Toprağın evine girmiştik.

Yavaşça evde gözümü gezdirdim.

Aklıma gelen anı ile gülümsedim.

Bu evde büyük bir müzik kavgamız vardı.

Toprakla bakışlarımız çakıştığında onunda aklına aynı şey gelmiş gibi duruyordu.

Sonra eşyaları odaya bırakıp salona döndük.

Kendimi halsizce koltuğa bırakmam ile Toprakta yanıma oturdu.

"Biraz uyusak mı? Sonra konuşuruz hı?"

Sorduğum soruya Toprak şaşırmıştı çünkü genelde birlikte uyuma fikri ondan çıkardı.

"Tamam "

Toprakla koltuğa uzanmamız başımı yine göğsüne koydum ve kalp atışlarını dinlemeye başladım.

Sonuçta sondan da olsa bir adet daha yerini bulmuştu. Bunun verdiği huzur ile gözlerimi kapattım.

SANA MEFTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin