Keyifli okumalar ...Toprakla yavaşça eve girdik.
Elimden tutup beni peşinden götürüyordu şu an. Herkes uyuduğu için kimseyi uyandırmadan odaya çıkmamız lazımdı."Toprak ya biri uyanırsa "
"Uyansınlar. Zaten sen kimse uyanmasın dediğin için eve Hırsız gibi giriyoruz "
"Ya niye insanları uyandıralım ?"
"Tamam sessiz ol şimdi hepsi uyanacak bu çabada boşa gidecek "
Mutfağın yanından geçerken bir anda mutfaktan çıkan Yaprak ile ikimizde durduk.
"Ooo geldiniz mi ?"
Hah başladık. Hayır niye hep dalga geçip beni utandırıyorlar ki !
"Evet geldik Yaprak ve inan şu an çok Uykum var abiciğim. Şimdi sen bizi görmedin bizde seni hadi iyi geceler "
"Bir dakika bir dakika abi siz niye eve sessiz sessiz geliyorsunuz ?"
"Çünkü ben kimsenin uyanmamasını istedim "
"Niye yengecim ? Yoksa eve geç geldiniz diye sana kızacak halimiz yok. Eşin ile romantik vakit geçirdin bunun nesi yanlış "
Yaprağın kıkırdayarak konuşması ile koluna bir tane vurdum.
Merdivenden inen Ali abi ile bakışlarımız ona döndü. Telefonla konuşup yavaşça merdivenden iniyordu.
"Tamam Zeynep'im şimdi çıkıyorum evden. Valla kusura bakma Zeynep'im istesen de istemesen de geliyorum. Özledim ben karımı. Tamam tamam annemler fark etmeden geri döneceğim "
Ali abi Telefonu kapatıp bizi dönünce Üçümüzde sırıtıyorduk.
Yaprağın Sırıtarak konuşması ile bende güldüm.
"Abicim Yengemin hasretine dayanamadın anlaşılan "
Hepimiz gülünce Ali abi bize bakmaya başladı.
"Abi Yengemi bu kadar özlüyorsan sende onunla kal bir kaç gün "
Toprağın kurduğu mantıklı cümle ile onaylarcasına kafa salladım.
"Çok biliyorsunuz siz. Ben gidiyim işleri de öyle havadan yaparlar bensiz "
Adamın isyanı haklı."Tamam abi tamam sen daha fazla Yengemi bekletme git hadi "
Yaprağın kurduğu cümle ile hepimiz güldük.
Tabi bizi susturan Toprak oldu.
"Sessiz olun. Uyanacak annemler. Tüm eziyeti boşuna mı çektim ben ?"
Hemen susmam ile Ali abi bize döndü.
"Siz nerden geliyorsunuz bu saatte gizli gizli "
Bizim yerimize gülerek cevap veren Yaprağa öldürücü bakışlar atıyordum.
"Abi Toprak abim ve Gece Yengem biraz baş başa vakit geçirmek için dışarı çıkmıştı. Yeni evliler sonuçta "
"Bizde ilk evlendiğimizde böyleydik. Neyse neyse ben gidiyorum hadi size iyi geceler "
Ali abinin telaşla evden çıkması ile hepimiz gülmüştük. Zeynep ablayı gerçekten çok seviyordu. Onların ilişkileri hep heyecanlıydı. Evlilik Aşkı Öldürür diyen tezi Çürüten cinsten bir evlilikti onların ki.
"Eee bende gideyim size iyi geceler "
Yaprağın gülerek gitmesi ile Toprak hızla elimi tutu ve beni odaya doğru götürmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA MEFTUN
RomanceKadın Gecenin sonundaki doğan GÜNEŞ gibi. Adam Gecenin alaca karanlığında ortaya çıkan AY gibi. Gecenin ve Gündüzün ortak oyunu sanki... Ama Gece ve Gündüzün kavuşmasının imkansızlığı esir aldıysa aşkı. Gece ya da Gündüz , birinin doğuşu diğeri...