Arkadaşlar Gece çok Üzgün değil miydi nasıl bir anda kahvaltı fikri kafasına yattı Toprakla eğlendi diyenler için şunu söylemek istiyorum. Aslında Gecenin yaptığını gerçek hayatta bir çoğumuz yapıyoruz . Çok üzen ya da bizi çok kıran bir olay yaşadığımızda bir süre sonra o olaya üzülmenin bize bir faydası olmadığı anlıyoruz ve bizi mutlu edecek insanlar Ailemiz, arkadaşlarımızla vakit geçirip bizi üzen şeyler yerine bizi güldüren anılar biriktiriyoruz .
Medya : kamp yeri ( daha çok çadırla hayal edin . )
Gece Aksoy :
Yatakta doğruldum ve odayı incelemeye başladım. Neresi yaa burası ?
Off doğru ya beni Toprak kendi evine getirmişti.
Yavaşça yataktan kalktım ve oturma odasına doğru yürümeye başladım.
Toprak koltukta sırt üstü yatıyordu. Onu uyandırmamaya özen göstererek etrafta bir süre kağıt kalem aradım.
Gözüm saate gitti 14.36. Oha saat kaç olmuş ya ben bu saate kadar uyudum mu ? Ve Toprak hala uyuyor.Buldum.
Toprağa bir not yazdım ve yavaşça kapıya doğru gittim. Onu uyandırsam kesin soru soracaktı bir sürü şimdilik buna hazır değildim.Not : "Toprak her şey için çok teşekkür ederim . Yaptıkların kendimi değerli hissettirdi. Evden sessizce çıktım çünkü bana soru soracağını biliyorum. Ama ben şu an cevaplamaya hazır değilim. Zamanı geldiğinde ben sana her şeyi anlatacağım. Şimdilik bir şey sorma lütfen. Bu arada kahvaltı hazırlamadan çıktım teşekkür için hazırlıyacaktım ama uyanırsın diye mutfağa girmedim. Borcum olsun.
BÜCÜR "
Eve giremiyordum çünkü anahtarım çantamdaydı çantam ise Toprağın arabasında kalmıştı. Off ya belki Ezgi Evdedir diyeceğim ama şu an mesai saati. Yinede bir şansımı deniyeyim ben.
Kapıya bir iki kez vurdum ama açan yok. Off ya off . Hayır Toprağa da not filan yazdım . Hem çocuk uyuyor şimdi nasıl gidip kapıyı çalayım.
Bide Gediz'e bakıyım bari belki o evdedir.
Karşı kapıya gittim ve kapıyı çaldım.
Bir iki saniye bekledikten sonra omzunda bir adet Ayla ile Gediz kapıyı açtı.
"Hoş geldin baldız. "
"Baldız ? "
Arkadan Ezgi geldi .
"Yaa Gediz ben daha söyleyemedim ki ona pot kırdın. "
"Yapma ya . Ben söylemiş tirsin diyordum "
"Neyi söylemedin bana Ezgi. Yoksa siz ? "
" Evet gece abla onlar sevmili olmuş.
Hatta Gediz Abi Ezgi Ablaya hep sevmilim diyor. "Aylanın söylediği cümle ile bir kahkaha attım. Sevgili diyemiyordu ve bu durumu çok komik yapıyordu .
" Neyse kapıda kaldın baldız gelsene. "
İçeri geçtik ve bakışlarımı üzerlerinde gezdirmeye başladım.
" Siz niye işe gitmediniz ? "
" İzin aldık bu gün Ayla hanımla vakit geçirmek için. "
" Hmm anladım. Neyse Ezgi evin anahtarını ver bana. Bu olayın hesabını sonra sorucam sana. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA MEFTUN
RomanceKadın Gecenin sonundaki doğan GÜNEŞ gibi. Adam Gecenin alaca karanlığında ortaya çıkan AY gibi. Gecenin ve Gündüzün ortak oyunu sanki... Ama Gece ve Gündüzün kavuşmasının imkansızlığı esir aldıysa aşkı. Gece ya da Gündüz , birinin doğuşu diğeri...