Hepinize keyifli okumalar , ne kadar çok yorum ve oy olursa yeni bölüm o kadar erken gelecek .
Ezgi;
Elimde tuttuğum kitapları rafa yerleştiriyordum. Kitap yerleştirmeye devam ederken boş eve baktım. Gece gidince yine yalnız kalmıştım. O kendi hayatını kurduğu ve artık mutlu olduğu için tabi ki bende mutluydum. Gece onca yaşanan şeye rağmen mutlu olmayı çok hak ediyordu. Yine de Toprak ile olan ilişkilerin de anlamadığım bir şey vardı. Ne olduğunu bilmiyordum sadece bir his vardı işte içimde.
Kitaplık ile işim bitince elimde ki toz bezini bırakıp telefonumu elime aldım.
Gediz ile aramıza bir mesafe girmişti sanki , . İki gündür ne telefonlarımı açıyordu ne de evine geliyordu ? Neredeydi hiçbir fikrim yoktu. İki gün önce ben onu kıskandığım için ufak bir tartışma yaşamıştık. Ondan sonra resmen yok olmuştu. Üstelik gayetde haklıydım !
Eski sevgilisi ile aynı mekanda denk gelmiştim , Gediz eski sevgilisi ile medeni bir şekilde arkadaş kaldığı için kız bizimle aynı masaya oturup sohbet etmişti ! Ben de gençlik anılarının ortasında öğrenmiştim Eski sevgilisi olduğunu ! Hali ile biraz fazla tepki vermiştim ama haklıydım. Eski sevgilisi olmasından çok , eski sevgilisi olduğu halde kızın benim ile aynı masada oturması sorundu !Sinirle ayağa kalkıp camın önüne geçtim.
Boş caddeye bakarken gördüğüm Gediz'in arabası ile cama biraz daha yaklaştım.Binaya girmesi ile koşarak dış kapıya gittim kapımı açıp Gediz'i beklemeye başladım.
Asansörden inen Gediz ile göz göze gelmemiz ile bıkkın bir nefes verdi.Verdiği bu nefes içime otururken derin bir nefes aldım.
Elim kapı kolundan düştü. Bu ilk büyük kavgamızdı ikimiz de çok etkilenmiştik.
Gediz'in adımları bana doğru gelirken hafifçe kenara geçtim. Yanımdan geçip eve girerken burnuna dolan kokusu ile onu ne kadar çok özlediğimi fark edip gözlerimi kapattım.Gediz'in arkasından kapıyı kapatıp salona girdim.
İkimizde karşılıklı otururken beynim iki gün önceye gitti.
İki gün önce :
Önümüzde ki boş tabakları alıp yerine içeceklerimizi bırakan kıza gülümsedim.
Gediz içeceğini benden önce içmeye başlarken gözleri bir yere takılı kalmıştı. Yavaşça onun baktığı yere dönünce bize doğru gelen bir kız gördüm.
"Gediz "
Kızım Gediz diye cırlaması ile Gediz de ayağa kalkıp konuştu.
"Tülin "
"İnanmıyorum ya seni görmeyi asla beklemiyordum "
"Bende "
Beni unutup konuşmaları ile öksürdüm. Gediz'in bakışları bana dönerken Tülin'e beni tanıttı.
"Sevgilim Ezgi , buda Tülin lise arkadaşım "
Kız elini uzatırken kızın elini sıktım ve kıyafetini süzdüm.
İspanyol paça pantolon üzerine saten bir gömlek giyinmişti. Kemeri , aksesuarları ve topuklu ayakkabısı ile güzel duruyordu kombini !
Kızın bir anda masaya oturup içecek sipariş etmesi ile Gediz'e bir bakış attım.
Kızın da içeceği gelirken sohbet sohbeti açtı sabahtan beri Gediz ile olan Lise anılarını dinliyordum. Aslında komik kızdı , yani Gediz bizi önce tanıştırsa arkadaş olabilirdim. Gerçi anladığım kadarı ile Gediz'le de uzun süredir görüşmüyorlardı."Ayy Ezgi asıl bomba ne biliyor musun ?"
Tülin'in yine konuşması ile ona döndüm merak ile.
"Ne ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA MEFTUN
RomanceKadın Gecenin sonundaki doğan GÜNEŞ gibi. Adam Gecenin alaca karanlığında ortaya çıkan AY gibi. Gecenin ve Gündüzün ortak oyunu sanki... Ama Gece ve Gündüzün kavuşmasının imkansızlığı esir aldıysa aşkı. Gece ya da Gündüz , birinin doğuşu diğeri...