13...

223 45 9
                                    

Profilimi takip ederek duyurularımdan haberdar olabilirsiniz...

" Susmak : kimi zaman ateşe su , kimi zamanda ateşe rüzgar olmuştur .
Şems-i Tebrizi "

Ezginin söyledi şey ile sustum kaldım . Ben şimdi Toprağa ne diyecektim.
Telefon yavaşça elimden kaydı.

"Gece ne oldu neyin var ? İyi misin yüzün bembeyaz oldu"

Kelimeler boğazımda düğüm olmuştu resmen . Nasıl konuşacağımı unutmuş gibiydim. Bir insana nasıl böyle bir haber verirsin ki ?

"T-Toprak "

"Söyle güzelim ne oldu gözlerin doldu bembeyaz oldun . "

"B-B-Baban B-Baban "

"Babama ne oldu Gece "

Toprağın gözündeki korku ve endişeye görünce Toparlanmam gerektiğini anladım. Ona destek olmam gerekti böyle salya sümük ağlayıp susarak ancak köstek olurum.

"Baban k-kalp k-krizi geçirmiş h-hastaneye gitmemiz l-lazım "

"Gece sen ne dediğinin farkında mısın? "

Cebinden hemen telefonu çıkardı büyük ihtimalle Gedizi arıyordu.

"Nasıl Olmuş ? "

Karşıdan aldığı cevapla zaten belli olan damarı dahada kendini belirgin etti.

Hızla yürümeye başladı arabanın yanına doğru gidiyordu.
Bende peşinden yürümeye başladım , ayağım azıcık zorlasada sorun yoktu. Onu bu halde tek bırakmazdım. İnsanın ailesinden birini kaybetme düşüncesi bile bitirir çünkü onu.

"Burda kal Gece arabayı çok hızlı kullanırım korkarsın "

"Saçmalama seni tek bırakamam"

Toprağı takmadım ve yanına binip kemerimi taktım. Bu halde onu tek bırakmazdım.

"Gece in ! Böyle bir durumda tartışmayalım"

"Evet tartışmayalım hadi sür o yüzden "

Toprak direksiyonu iyice sıktı. Arabanın gazına köklendi.
Gerçekten hızlı sürüyordu. İnsanın nefesini kesecek kadar. Gerçi haklıydı kim babasının ölme ihtimaline karşı sakin kalabilirdiki !
Ama böyle giderse kaza yapacaktık.

"Yavaşla Toprak "

"Sana in demiştim Gece "

"Kaza yapacağız ve biz kaza yaparsak bunun babana hiç bir faydası olmaz"

Sinirle ve gözlerinde gördüğüm korku ile direksiyonu iyice sıktı. Yavaşlamıstı biraz ama hala çok hızlı kullanıyordu.

Toprağın benim tüm uyarılarıma rağmen hızlı sürmeye devam etmesi ile kısa bir sürede hastaneye yetişmiştik şu an.
Benim anlamadığım Ezgi gil ne ara döndü ne ara bu haberi aldılar.

Toprak hızla arabadan indi ve kapıyı sertçe çarptı. Bende hemen peşinden indim ve yetişmek için ayağımı biraz daha zorlamaya başladım.

Danışmadan nerde olduklarını öğrendik asonsörün önüne gittik.

Asonsörün önüne geldik ama sanki inadımıza bir türlü gelmedi asonsör en üst kattan aşağıya iniyordu çünkü.

O an aklıma klostrofobim geldi.
Toprağın sabrı taşmış olacak ki merdivenlere doğru yöneldi.
Bende peşinden gittim hemen.
O kadar hızlı gidiyodu ki yetişemiyordum ona. Normalde onu tabiki geçerdim hep merdiven kullanan biri olarak ama ayağım çok zorluyor beni şu an.

SANA MEFTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin