9

772 60 27
                                    

Selim : Selam, hafta başındayız ve sen görevine hazır mısın?

Beren çevrimiçi

Görüldü

Beren: Vay ilk defa doğru düzgün bir giriş yaptın, ne oldu ölüyor muyum?

Selim :  Yapacağın şey yüzünden sana acıyorum.

Beren : Yine aklından neler geçiyor senin?

Selim : Biliyor musun?

Beren : Neyi?

Selim : Ne kadar zıt kişiliklere sahip olduğumuzu.

Beren : Bu birden bire nereden çıktı?

Selim : Oynadığımız oyunlara, verdiğimiz gorevlere bakacak olursak; sen bana acı çektirecek şeyler yaptırıyorsun ama ben sana, seni ileride mutlu edecek şeyler  yaptırıyorum.

Beren : Sen bana beni mutlu edecek şeyler yaptırmıyorsun.

Selim : Sen anlamıyorsun çünkü.

Beren : Anlat da anlayayım o zaman.

Selim : Annene eşcinsel olduğunu söyletmek sana iyilikti, annenin müdire olduğunu biliyordum ve onun seni her halinle kabul edeceğini de biliyordum. Aranızdaki o büyük sıradan kurtulmanı sağladım.

Selim : Alerjini bile bile seni barınağa yolladım çünkü alerjin olduğu için köpeklerden korktuğunu biliyordum. Onların sana yaptığı bir şey olmadığını sorunun sadece basit bir alerji olduğunu gösterdim.

Selim : Ve lanet olsun ki şimdi sana vereceğim görev de senin ileride mutlu olman için. Ben sadece sana kısa sürecek acılar veriyorum; şimdiyi yaşamak, gözümün önünde acı çekmeni istiyorum.

Beren : Bunu neden yapıyorsun peki? Neden ileride mutlu olacağım şeyler yaptırıyorsun?

Selim : Bilemiyorum, bunun cevabını bulduğum zaman sana da söyleyeceğim.

Beren : Tamam

Beren : Peki, bu haftaki görevim nedir?

Selim : Şuan annenin bir sevgilisi var değil mi?

Beren : Evet.

Selim : Anneni ve sevgilisini konuşmak istiyorum diyerek evine çağır. Annenin sevgilisine, annenin önünde onu sevdiğini annenin onunla evlenmesi gerektiğini söyleyeceksin.

Selim : Bi nevi onu yeni baban olması için desteklediğini söyleyeceksin.

Görüldü

Beren yazıyor...

Beren : Siktir git Allah aşkına!

Beren: Bunun bana ne yararı olacak?

Beren : Her ne kadar babamla ayrı yaşasak da, babam bana ilgi gösteremese de o hala benim babam.

Selim : Bencilsin.

Beren : Bunun bencillikle alakası yok.

Selim : Hayır, bu tamamen bencillik.

Selim : Ben sana babanı hayatından çıkar demiyorum. Annen babanla mutlu mu?

Selim : Dur ben söyleyeyim, hayır.

Selim : Annen neden o kadar çok sevgili değiştiriyor biliyor musun? Sen onları istemediğin için. Hangi sevgilisini çok seven bir erkek sevgilisinin onunla evlenmeyeceğini bile bile yanında kalır ki?

Selim : Bir süreden sonra sıkılır; bu kadın benimle oynuyor, benimle bir hayat düşünmüyor der.

Beren : Hayır, bunlar doğru değil.

Selim : Sen annenle babanın umutsuzca tekrar barışmalarını beklerken annen acı çekiyor, baban anneni çoktan unuttu bile. O da onu mutlu edecek bi erkek istiyor hayatına ama sen ona mani olarak hayatını cehenneme çeviriyorsun.

Selim : Bu evlilik işi onların sorunu, sen mi o adamla evleneceksin de o kadar engel oluyorsun? Sen sadece annenin mutlu olmasını sağlayacaksın, babanla istediğin zaman görüşüyorsun zaten.

Beren : Benim biraz düşünmeye ihtiyacım var.

Selim : Görevini bir hafta içinde yapsan iyi olur, Beren.

Selim : Benden bu kadar, gözlerini gerçeklere açmak isteyip istememek sana kalmış.

Selim çevrimdışı

Beren : Benden çok şey bekliyorsun.

Beren çevrimdışı

_________________________

Selam!

Nasılsınız?

Sizce Selim haklı mı?

Bölümü beğenmeniz dileğiyle...

Hoşçakalın!

Appleandbananatime

Hate Can Be Love (BoyxBoy) Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin