" Peki sen benim Asya ile iddiaya girdiğimi sandığında neden çok üzüldün? "
Selim gözlerini direkt olarak Beren'in o rengini bir türlü çözemediği gözlerine sabitledi.
" Senin gibi uzun uzun açıklamayacağım çünkü senin sorunun bende basit bir cevabı var."
Selim cümlesini yarıda keserken, Beren meraklıca Selim'in ne söyleyeceğini nefesini tutmuş bir şekilde bekliyordu.
" Öyle hissetmemin sebebi seni sevdiğim içindi."
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Selim'in evinin küçücük salonunda gergin bir hava vardı, Beren duyduklarının şokundaydı. Her zaman Selim'in ulaşılmaz bir insan olduğunu düşünmüştü, onu sadece tek taraflı sevebilirdi. Selim, Beren'in gözünde mükemmeldi. Zeki, iyi kalpli, havalı, çocuklara kadınlara yaşlılara karşı çok merhametliydi. Onun gibi birisinin kendisini sevme ihtimali ona çok uzaktı ama şimdi Selim ona kendisini sevdiğini söylüyordu.
" Gerçekten beni seviyor musun? Bu da bir oyun değil, değil mi?"
Beren'in bu sorunun cevabını duymaya ihtiyacı vardı; olanların oyun olmadığını duymaya, ona güvenebileceğini bilmeye gerçekten ihtiyacı vardı.
" Hayır, bu bir oyun değil. Biliyorsun bizim oyunumuz birbirimize bir şeyler yaptırmakla ilgiliydi, yalan söylemekle ya da birbirimizi kandırmakla uzaktan yakından ilgisi yoktu."
Selim'in o sırada kalbi delicesine çarpıyordu, Beren'in onu kandırmaya çalıştığını düşünmesini istemiyordu. Uzunca bir süre önce, Beren'e olan hislerini kabul etmişti. Ona uzun bir süre sonra hislerini itiraf etmiş olması yüzünde salakça bir gülümseme oluşmasını sağlıyordu.
" Beren, çok ani olduğunu biliyorum. Haliyle bana inanmakta güçlük çekiyorsun ama yalan söylemeyi sevmediğimi biliyorsun. Yalan söylemek yerine ya konuyu kapatırım ya da geçiştiririm. Şu an seni sevdiğimi söyleyerek bu konu açmak benim için hislerimden kaçmayacağım anlamına geliyor. Senden şuan bir cevap beklemiyorum, istediğin kadar düşünebilirsin. "
Beren onun doğruyu söylediğine inanmıştı ama bu olanlar ona hala bir rüya gibi geliyordu. Selim'in onu sevme düşüncesi aklından bile geçmemişti.
" Şuan gerçekten şaşkınım, bu olanları beklemiyordum. Yani hiçbir zaman beni sevebileceğini düşünmedim, bu düşünce aklıma bile gelmemişti. Her zaman seni uzaktan, kendi içimde seveceğimi düşünmüştüm."
Önce Selim'in gözleri, şaşkınlıktan olsa gerek, büyüdü. Koltukta aniden bedenini Beren'e çevirdi, ona şaşkın ördek yavrusu gibi bakıyordu.
" Sen şuan beni sevdiğini mi söylüyorsun? "
Beren'in dudağının bir kenarı yukarı kalktı, karşısında ona şaşkınlıkla ve beklentiyle bakan Selim gözüne çok tatlı gözükmüştü.
" Evet, seni seviyorum."
Selim sevinçle kollarını Beren'in omuzlarında birleştirdi ve ona sıkıca sarıldı. Beren de ona anında karşılık verip kollarını Selim'in bedenine sardı. Selim, Beren'in kokusunu içine çekerek boynuna küçücük bir öpücük bıraktı. Bir süre öyle durduktan sonra Selim istemeyerek de olsa geri çekildi ve Beren'i alnından öptü.
" Seni artık telefonuma sevgilim diye kaydedebilir miyim?"
Beren, Selim'in omzuna çokta sert olmayacak şekilde vurdu.
" Bu nasıl teklif ya?"
Selim elini Beren'in yanağına koydu ve yavaşça okşadı, resmen ona bakmaya kıyamıyordu.
" Aklıma gülüşün gelince kalbim deli gibi atıyor. Sana dokunmak bile parmaklarımın ucunu karıncalandırıyor. Üzülmeni ya da kalbinin kırılmasını istemiyorum. "
Beren ani gelen itiraflar nedeniyle kulaklarına kadar kızardığını hissetti.
" Selim, telefonunu versene. "
Selim telefonunu cebinden çıkarıp Beren'e uzattı. Beren telefonu alıp bir şeyler yaptı ama o an Selim için önemli olan Beren'in her bir mimiğini kaçırmadan izlemekti. Beren telefonun ekranını Selim'e çevirdiğinde Selim, Beren'in kendi adını 'sevgilim' diye değiştirdiğini gördü.
Selim uzanıp Beren'in yanağını öptü ve onu göğsüne yasladı. Parmakları usulca Beren'in saçlarını karıştırırken halinden hiç olmadığı kadar memnundu.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Selimbenselqm : Bugün konuştuklarımız ve yaşananlar aklıma geldiğinde...890 beğeni 307 yorum
Asyaamakızdeğil : Lütfen seviştiğinizi söyleyin 🥰😍
Berenamakızdeğil : Bir kere de beni rezil etme ya. @asyaamakızdeğil
Asyaamakızdeğil : Benim yegane görevim bu kanka, şansına küs.
Tahasayarr: Bu ne demek oluyor Selim?
Berenamakızdeğil : Aha sıçtık.
___________________________
Selam!
Nasılsınız?
Umarım bölümü beğenirsiniz...
Appleandbananatime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate Can Be Love (BoyxBoy) Texting
Teen FictionKendi aralarında başlayan bu çocukça oyun birbirlerinden ölesiye nefret etmelerine sebep oldu, yoksa nefret ettiklerini sanmalarına mı demeliydim? ________________________________ Selim : Sana da selam Berencim. Selim: Neden sinirlisin ha? Beren: B...