17

689 54 53
                                    

" Gençler, futbol turnuvası olduğu için öğleden sonraki dersler iptal!"

Sınıftan sevinç çığlıkları yükselirken, Beren önündeki ders kitabını ve defterini çantasına sıkıştırdı. Öğrenciler birbirine sarılıp delice bağırırken duyuruyu yapan öğrenci tekrar konuştu.

" Ama herkes turnuvayı izlemekle zorunlu, hocalar yoklama alacaklarmış."

Sınıftaki sevinç çığlıkları yerini itirazlara bırakınca Beren derin bir şekilde ofladı. Yanında oturan Asya dalgınca önünü izlerken son zamanlarda onda bir tuhaflık olduğunu sezdi.

" Ne oldu sana? Senin şu anda bir sürü erkek keseceğin için mutluluktan havalara uçman gerekirdi."

Beren kaşlarını meraklıca kaldırıp Asya'ya baktı. Arkadaşının, derdini söylemek ve söylememek arasında gidip geldiğini görebiliyordu. Son zamanlarda onda değişiklikler olduğunu görüyordu mesela instagramdan ona gelen mesajlara göz ucuyla bile bakmıyordu ki Asya'da söz ediyorsak yazan kişilere cevap vermek bir yana dursun onlara direkt uçardı. Yavşaklıkta master yapmış olan arkadaşı, ona mesaj atanlara dönmemek gibi bir şey yapmazdı.

" Sadece sıkıldım."

Beren havada olan kaşlarını aniden çattı.

" Neyden sıkıldın? Doğru düzgün anlatsana oğlum."

Asya'nın yerinde huzursuzca kıpırdandığını gördü, üst dişleri alt dudagına baskı yaparken elleri yumruk halini almıştı.

" Başkalarına yürümekten, onlar hakkında edepsiz şeyler söylemekten en önemlisi de kendim olamamaktan sıkıldım, bıktım. "

Beren'in, Asya'nın ona söyledikleri yüzünden ağzı bir karış açılmıştı. En yakın arkadaşı olduğu halde ondaki değişiklikleri kendi dertleri yüzünden fark bile edememişti.

" Tam olarak ne oldu da böyle olduğun sonucuna vardın? "

Alaydan tamamen uzak ciddiyet içinde Asya' ya bakıyordu, onun canını sıkan şeyi merak ediyordu en önemlisi de o canını sıkan şey hakkında ona yardım edebilirdi de.

" Geçenlerde Selim bana yazdı."

Beren'in gözleri büyürken kalbinin Selim'in adını duymasıyla neden dört nala attığına, bir anda terlemeye başlamasına ağır ağır yutkunmasına, bir anlam veremedi. Beren ona devam et dercesine baktı.

" Benden senin küçüklük fotoğrafını istedi karşılığında da bana bir arkadaşının numarasını verecekti, hatta verdi de."

Beren, Asya'nın bir türlü gözlerine bakamamasına bir anlam veremedi. Selim ile konuştu diye ona kızacak, bağıracak değildi ki zaten Asya da bunu biliyordu.

" Sen neden böylesin peki? Burada yanlış bir şey yok ki yani sen hep böylesin, normal bir şey bu."

Asya bıkkınca ofladı, belki bugün ilk defa kafasını ona çevirip Beren'in gözlerine baktı.

" Bilemiyorum, o numaraya adını sormak gibi bir şey yapmadım. Neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum, benim ona adını sorup bir de üstüne bir posta yavşamam gerekirdi ama ben ne ona adını sordum ne o bana adımı sordu. Yaralı bir kuş gibi çaresiz birine tutunmaya çalışıyor, onunla konuştukça geçmişte yaptığım davranışların ne kadar çocuksu olduğunu görüyorum. "

Beren, arkadaşının zor zamanında yanında olmak istiyordu çünkü Asya olsa ona hep yanında olduğunu hissettirirdi. Elini Asya'nın omuzuna koyup hafifçe sıktı yanında olduğunu, ona herşeyi anlatabileceğini hatırlatmak istercesine. Arkadaşına ne demesi gerektiğini bilmiyordu onun yerine ne düşünürsen düşün, ne yaşarsan yaşa, ne karar verirsen ver senin yanındayım demek ister gibi omuzunu dostane bir şekilde sıkıyordu.

Hate Can Be Love (BoyxBoy) Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin