24

529 42 32
                                    

Berenamakızdeğil : Taha, biraz konuşabilir miyiz?

Tahasayarr: Beren, seninle konuşmak istemiyorum.

Berenamakızdeğil : Neden? Seni artık sevmeyen eski sevgilinle sevgili oldum diye mi?

Tahasayarr: Kes sesini!

Tahasayarr: Sen bizim aramıza girdin.

Berenamakızdeğil : Vaktinde Selim'e senin hakkında çok çektirmişim demek ki, ona yaptığımın aynısını yaşıyorum.

Berenamakızdeğil : Bak Taha, siz ayrıldınız. Artık siz diye bir şey de yok zaten, seninle Selim'in adının aynı cümlede geçmesine bile katlanamıyorum.

Berenamakızdeğil : Şu rüya aleminden çık artık, o seni sevmiyor.

Tahasayarr: Hayır, hayır, hayır!

Tahasayarr: Onun kafası karışık şu an, o benden başkasına bakmaz bile!

Berenamakızdeğil : Ama sonuca bakar mısın? O artık benim sevgilim, beni seviyor.

Tahasayarr: Seni gerçekten sevdiğini mi sanıyorsun?

Tahasayarr: Hayır, hayır çok yanılıyorsun. O beni aldattığı için bana karşı mahcup hissediyor, bana geri dönemeyeceğini sandığı için seninle idare ediyor.

Berenamakızdeğil : Hayatımda duyduğum en saçma neden bsbdjdjdjjsjsjdhshshdhe

Berenamakızdeğil : Bak oğlum, bi güzel yüzün var diye götün kalkmış olabilir ama hayat senin etrafında dönmüyor.

Berenamakızdeğil : Ne ben ne Selim seni istemiyoruz anladın mı?

Tahasayarr: Selim ile ben tekrar birleşeceğiz ve seni tekrar aramızdan şutlayacağız, eskisi gibi.

Berenamakızdeğil : O son zamanlarda konuştuğun kişiye de mi acımıyorsun? Onun duygularıyla oynadığın için?

Tahasayarr: Sen, onu nereden biliyorsun?

Berenamakızdeğil : Bir tanıdığım diyelim.

Tahasayarr: Sen onu beni incitmek için mi kullanıyorsun?

Berenamakızdeğil : İnan bana daha düne kadar bende, onunla konuşan kişinin sen  olduğunu bilmiyordum.

Berenamakızdeğil : Numaranı ona Selim vermişti yanlış hatırlamıyorsam, senden kurtulmak için.

Tahasayarr: Hah sen öyle san.

Tahasayarr: O ben yalnız kalmayayım diye, bana arkadaşlık etmesi için ona numaramı verdi.

Tahasayarr: Bundan kesinlikle eminim.

Berenamakızdeğil : Neyse sana kolay gelsin o zaman, beynini kullanmak senin için zor olsa gerek.

Berenamakızdeğil : Bir daha sevgilime mesaj atarsan kendini ölmüş bil.

Berenamakızdeğil : Ben uyarımı yaptım, haydi eyvallah.

Berenamakızdeğil çevrimdışı son görülme 22:39

Tahasayarr: Yakında senin için sevgili boşluğunu dolduran o kişi benim yanımda olacak, bu da benim sana sözüm olsun.

______________________________

Selam!

Nasılsınız?

Taha ile Beren instagram üzerinden konuştukları için kullanıcı adları farklı, kafanız karışmasın😘

Bıçaklar bilendi, sözler verildi, uyarılar yapıldı. Kaos geliyor arkadaşlar!!!

Appleandbananatime

Hate Can Be Love (BoyxBoy) Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin