23

560 47 26
                                    

Beren: Selim?

Selim çevrimiçi

Selim yazıyor...

Selim : Efendim, sevgilim?

Beren : Ay bi an şaşırdım, demesene öyle şeyler aniden!

Selim : Neden, utandın mı?

Beren : Evet.

Selim : Ah bunu beklemiyordum, bugün açıksözlü müyüz neyiz?

Beren : Aslında sana bir şey soracaktım.

Beren : Taha seni aradı veya mesaj attı mı?

Selim : Bilmem.

Beren : Nasıl bilmiyorsun?

Selim : Onu her yerden engelledim ama  şuan instagram mesaj kutumu daldurmuştur.

Selim : Engelledikçe yeni hesap açıyor manyak.

Beren : Onunla konuşmamı ister misin?

Beren : Açıkçası sevgilime yazmasından nefret ediyorum.

Selim : Bebeğim ben hallediyorum ama yine de için rahat etmezse konuşabilirsin.

Beren : Seni darlamıyorum değil mi, şimdiden benden sıkılmadın değil mi?

Selim: Bu nereden çıktı şimdi? Senden asla sıkılmam, seni tanıdıkça yeni yönlerini keşfediyorum.

Beren : Selim, onun sana yazmasını istemediğim için onunla konuşmak istiyorum. Seni darlamak gibi bir amacım yok aksine sana güveniyorum.

Selim : Beni darlamıyorsun, bu düşünceleri kafandan bir an önce atmalısın :)

Beren : Tamam o zaman, zor bir konuşma yapacağım demek ki.

Selim : Dhdhgfhdjdjdjej

Selim : Bugün ne yaptın?

Beren : Yarın öbür gün bize ne olacağı belli değil o yüzden nefret ettiğim, affedemediğim insanları aradım.

Selim : Vay bu beklenmedik, hataların için özür diledin mi ya da affettin mi onları?

Beren : Hayır, küfür edip kapattım.

Selim : HDHDHDHHDHDJSJSJJS

Selim : Senden bunu beklerdim, hiç değişme olur mu?

Selim : Ben senin bu hallerini sevdim.

Beren : Hangi hallerim?

Selim : Mesela birisinden nefret edersen onu asla sevemezsin, ben istisnayım tabii ki. Birisinin yardımını kolay kolay kabul etmezsin sonraaa çok gururusun, biri seni kırınca onu kolay kolay affetmezsin de.

Beren : Vaay beni tanıyorsun.

Selim : Eskiden senden nefret ettiğimi sandığım için bütün zayıf noktalarını bilmek istemiştim ama senin hakkında yeni şeyler öğrendikçe daha da çok öğrenmek istedim.

Beren : Benim hakkımda çoğu şeyi biliyorsun ama bi göz rengimi bilmiyorsun.

Beren : O gün sana çok kırılmıştım.

Selim : Ben burada kurbanım, gözlerinin rengi sabit değil ki!

Beren : Ne demek istiyorsun?

Selim : Göz rengini tanımlayamıyorum.

Selim :

Selim : Mesela bak, sağ gözün açık kahverengi sol gözün kapalı kahverengi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Selim : Mesela bak, sağ gözün açık kahverengi sol gözün kapalı kahverengi.

Beren : Güneş ışığından dolayı açık kahverengi gibi gözüküyor olabilir mi?

Selim : Evet öyle ama güneşe çıkınca kahverengi oluyor işte, sürekli değişiyor.

Beren : Selim, biz bu konuda bir sonuca varamıyoruz. En iyisi sal artık benim göz rengimi.

Selim : Ama ama ama

Beren: Haydi, görüşürüz!

Beren : Ben kaçtım!

Beren çevrimdışı

Selim : Ama gözünün rengi ne olacak?

______________________________

Selam!

Nasılsınız?

Bölümü beğenenler vote vermeyi unutmayın canlarım 😘

Appleandbananatime

Hate Can Be Love (BoyxBoy) Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin