3

957 66 27
                                    

Beren: DBDBHXHEBDHJDJENHDJWNSHJDJEJDJJEJDJDJEBDHJDJDHDJDJJDJDJDJNDJDJDKDUKWJ

Beren : O nasıl tokattı ama, tokadı yiyen sensin kulakları çınlayan benim hdbdhhdhdjdjjdjd

Beren : Öyle mutluyum öyle mutluyum ki kimse keyfimi bozamaz, özellikle senin o muşmula suratın.

Selim : Senden nefret ettiğimi daha önce söylemiş miydim?

Beren : Sayamayacağım kadar çoook

Beren : Ama merak etme, duygularımız karşılıklı

Selim : Onu bunu boşver de

Selim : Sıra tekrar bende, bu hafta sıra sende olduğu için hafta bitimine kadar bekleyeceğim.

Selim : Haftaya nasıl rezil olduğunu göreceğim. Bugünün acısını fena çıkaracağım

Beren : Valla Selim, ben bi yere kaçmıyorum. İstediğini yaptır

Selim : Haftaya da böyle konuşabilecek misin acaba?

Beren : Nasıl konuşuyormuşum?

Selim : Böyle benden ve yapacaklarımdan kormayan, cesur gözükmeye çalışan biri gibi konuşuyorsun.

Selim : Ama bunların hepsi şov. Seni tanıyorum ben

Selim : Duygularını asla açığa vurmaktan hoşlanmazsın ama şuan yapacağım şeyden ödün kopuyor.

Beren : Bu zamana kadar birbirimize verdiğimiz görevleri yapmayan olmadı.

Beren : Senden de yapacaklarından korkmadım, korkmuyorum da.

Beren : Seni umursadığım falan yok haliyle senden korkmuyorum da.

Selim : Bunu göreceğiz Beren.

Görüldü

Beren yazıyor...

Beren : Taha ile ayrıldınız mı?

Selim : Neden, yanlış hatırlamıyorsam artık onunla ilgilenmediğini sanıyordum?

Beren : Çocuğun yanında kimsesi yok, kalbi kırılmıştır. Teselliye ihtiyacı var

Selim : Bunu sen mi söylüyorsun?

Selim : Kollarıma çizikler atmamı ve bunları ailemin görmesini sağlandığında psikoloğa gittim ben

Selim : Halbuki hiçbir şeyim yoktu, kendimi öldürme isteğim yoktu ama sen beni psikoloğa gitmemi sağlandığın zaman başkalarına acımamaya başladım.

Selim : Neden? Çünkü sen başkalarına karşı o kadar iyiymiş gibi davranıyorsun ki, adeta bir melek gibi görüyor insanlar seni. Bana karşı olan tutumun neden bu kadar sert ve acı verici?

Beren : Kendini başkalarıyla kıyaslama, senin yerini dolduracak kimse yok.

Beren : Sen olmazsan o sadist ruhumu nasıl besleyebilirim?

Beren : Sen benim için bir denekten farksızsın, ne kadar dayanabileceğini görmek istediğim bir denek.

Selim : Biliyor musun, belki bu saçma sapan oyunu bırakıp arkadaş olabileceğimizi düşünmüştüm.

Selim : Ah ne kadar aptalım değil mi?

Selim : Haftaya kadar bekle, kimin sadist ruhunun daha çok beslenebileceğini görelim.

Selim çevrimdışı

Beren : Önümde keyfime bakabileceğim koca bir hafta var ve sen bunu bozmayacaksın.

Beren çevrimdışı

_____________________________

Selam!

Bu bölümde Selim ve Beren 'in birbirine olan tutumunu gördük, sizce en acımasızı kim?

Oynadıkları oyun hakkında merak ettiğiniz bir şey olursa sormaktan çekinmeyin lütfen 😘

Appleandbananatime

Hate Can Be Love (BoyxBoy) Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin