14

673 55 23
                                    

Beren : Eeee bana olan duygularını anlama görevin nasıl gidiyor?

Selim çevrimiçi

Selim yazıyor...

Selim : Şuan olduğun durumda bunu mu düşünüyorsun?

Beren : Ne varmış durumumda?

Selim : Bu durumun, önündeki sana  üzerine atlayacakmış gibi bakan çocukla bi ilgisi kesinlikle yok.

Selim : Başkalarıyla olduğun zamanlarda da beni düşündüğünü bilmiyordum.

Beren : Ne saçmalıyorsun sen? Seni düşünen kim?

Selim : Hayır yani bunun, önündeki çocukla konuşurken birden telefonu eline almanla ve aynı zamanda bana mesaj atmanla da hiçbir ilgisi yok.

Beren : Sen... çok fenasın.

Selim : Duygularını anlama görevi sadece beni kapsamıyor gibi gözüküyor.

Beren : Ne? Neyden bahsediyorsun?

Selim : Hayır yani; bunun dün beni kıskanmanla, bugün de sana ilgi duyan bir çocuğun önünde beni düşünmenle de bir ilgisi yok.

Beren : Doğru, bir ilgisi yok.

Selim : He yani beni kıskandığını ve beni düşündüğünü kabul ediyorsun yani?

Beren : Sen... bugün benimle dalga geçme günü falan mı?

Selim : Seninle dalga geçmiyorum ama bu görevin sadece beni kapsamadığını düşünüyorum.

Selim : Çünkü birini kıskanmak ve kendisine ilgi duyan birinin önünde kıskandığı kişiyi düşünmek hoşlanma belirtileri oluyor da.

Beren: Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum.

Selim : Şuan sadece gerçeklerden kaçıyorsun, biliyorsun değil mi?

Beren: Ne kaçması ben öyle yapmıyorum.

Beren : Sadece, sadece ha ben Ateş'i beslemeyi unuttum evet evet onu besleyeceğim.

Selim : Ateş köpeğinin adıydı değil mi?

Beren : Evet de ne alaka?

Selim : Pekii neden hala oturduğun yerden kalkıp da köpeğini beslemek üzere evine doğru yola çıkmıyorsun?

Beren : Sen söylemeden önce tam da kalacaktım zaten.

Selim : Kesin öyledir, neyse selam söyle Ateş'e.

Beren : 🖕

Beren çevrimdışı

Selim : İşler ilginçleşmeye başlıyor, hadi hayırlısı bakalım hdhdhdjdjjd

Selim çevrimdışı

__________________________

Appleanbananatime

Hate Can Be Love (BoyxBoy) Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin