Selim ve Beren müdirenin odasının önündeki bekleme koltuklarında, olası bir kavgayı daha önlemek için birbirlerinden olabildiğince uzakta oturuyorlardı. Beren sinirli bir şekilde kaşlarını çatmış önüne bakıyordu, neden sinirlenmişti bilmiyordu ama bunu Selim'in daha göz rengini bilmemesine bağlamamaya çalışıyordu çünkü hislerinden emin olmaya çalışan kişi kendisi değildi, Selim'di.
" Neden o kadar sinirlendin ki? Biz birbirimize ne yapsak hiç fiziksel bir kavgaya girişmedik."
Beren, Selim'in oturduğu yere baktı. Saçlarını, gözlerini, burnunu, dudaklarını hatta kirpiklerine bile dikkatle baktı.
" Ben senin fiziksel özelliklerini gözüm kapalı sayabilirim. "
Selim, Beren'in ani gelen itirafı ile şaşırdı ama kendini toplaması uzun sürmedi.
" Sırf senin göz rengini bilemediğim için saçımı başımı yolduğunu söyleme."
Beren gözlerini kısarak Selim'e baktı, bir cümlesi ile onu anlayabiliyordu. Belki de gerçekten bana karşı hisleri var diye düşündü ama bu fikri hemencecik aklından attı çünkü daha göz rengini bilmeyen birinin kendisine hisleri olduğuna inanmıyordu.
" Bence görevini tamamladın."
Selim şaşkınca Beren'e bakıyordu, onun daha önce hiç görevleri erken bitirdiğini görmemişti.
" Neyden bahsediyorsun sen?"
Beren derin bir nefes çekip önündeki boş olan koltuklara baktı, Selim'in ona aşık olma düşüncesi onu heyecanlandırmıştı ama şimdi onun kendisine aşık olmama düşüncesi onu nedensizce korkutuyordu.
" En azından sevdiğin kişinin göz rengini bilebilirsin, sen benimkini bilmediğine göre bana aşık falan değilsin."
Selim'in gözleri hayretle açıldı, Beren, onu sevmediği için bozulmuş muydu?
" Beren sen ne saçmalıyorsun? Seven bir insan sırf sevdiği kişinin göz rengini bilmiyor diye onu sevmiyor anlamına gelmez. Bir insanın gülüşüne aşık olursun, bir insanın sende yarattığı etkiye aşık olursun, bir insanın senin kalbini deli gibi attırmasına aşık olursun en önemlisi de bir insanın kalbine aşık olursun. Bir insan, sevdiğinin göz rengini biliyor diye aşık oluyorsa vay haline çünkü senin göz rengini görmemiş demektir. "
Beren dikkatlice Selim'e bakmaya başladı, şuan da kalbini deli gibi attıran kişinin hangi özelliğinden etkilenip de böyle attığını merak ediyordu. Böyle etkileyici sözler söylemeyi nereden öğrenmişti ki?
" Peki neden? Benim gözlerimi diğerlerinden ayıran özellik ne ki?"
Selim, Beren'in gözlerine baktı. Onun gözlerine bakmak çok tuhaftı çünkü bir baktığında açık kahverengi olduğunu sanıyordu, bir baktığında bal rengi, bir baktığında kapalı kahverengi görüyor gibi hissediyordu. Beren'e uzun süre cevap vermediğini anladığında tam ağzını açıp bir şey söyleyecekken müdirenin odasının kapısının açıldığını gördü. Beren de bir an irkilsede başını annesine çevirdi, müdire olan annesine. Müdire ise kapının önünde onlara bakıyordu.
" Burada da kavga etseydiniz size hiç düşünmeden uzaklaştırma verecektim. Şimdilik çıkışta spor salonunu tertemiz yapsanız yeter ama bir daha okul sınırları içerisinde kavga ettiğinizi görür ya da duyarsam okuldan atarım ha."
Selim sinirleri bozuk bir şekilde müdireye bakıyordu, ne yani yarım saattir bunu duymak için mi beklemişlerdi? Onlara cezalarını vermek için odasına bile almamıştı, yarım saat bekledikten sonra kuru kuru spor salonu temizlenecek lafını duymak sinirlerini hayli bozmuştu ama Beren bundan etkilenmemiş gibi bir kere bile annesine bakmadan merdivenlere doğru ilerlemeye başlamıştı. Annesi, Beren'in arkasından kafasını iki yana sallayarak baktı ama tekrar hiç bir şey olmamış gibi odasına döndü.
Selim sakinleşmek adına içine derin bir nefes çekip oturduğu yerden kalktı. Beren'in gittiği yöne doğru giderek ona yetişmeye çalıştı ama Beren 'in çoktan spor salonuna gittiğini fark etti, spor salonu okulun en alt katında olduğu için oraya ulaşmak Beren için zor olmasa gerekti.
Selim spor salonuna girdiğinde koçun odasının kapısının açık olduğunu gördü ve adımlarını oraya yönlendirdi. Beren' in paspaslardan birisini aldığını gördüğünde yanına gidip diğerini de kendisi aldı.
" Hadi o zaman bitirelim şu işi."
___________________________
Selam!
Nasılsınız?
Bölümü beğenen kişiler lütfen vote verip yorum yapabilir mi? Kitabı çoğu kişi okuyor ama kimse oy veya yorum yapmadan bölümü geçiyor. Lütfen bolca yorum ve vote veriiiinnnn😊🙂😋
İyi günler dileğiyle...
Appleandbananatime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate Can Be Love (BoyxBoy) Texting
Novela JuvenilKendi aralarında başlayan bu çocukça oyun birbirlerinden ölesiye nefret etmelerine sebep oldu, yoksa nefret ettiklerini sanmalarına mı demeliydim? ________________________________ Selim : Sana da selam Berencim. Selim: Neden sinirlisin ha? Beren: B...