41

431 40 24
                                    

Beren: Selim? (12:03)

Selim çevrimiçi

Selim yazıyor...

Selim : Uyumadın mı daha?

Beren : Aklıma bir şey takıldı.

Selim : Ne oldu?

Beren : Sen hani beni köpek barınağına göndermiştin ya, hatırlıyor musun?

Selim : Evet de, ne alaka?

Beren : Abinin orada çalıştığını söylemiştin.

Selim : Ah, evet.

Beren : Abin olduğunu daha önce söylememiştin.

Beren : İyi geçinemiyor musunuz?

Selim : Normal abi kardeş gibi değiliz.

Beren : Anlatmak istrmezsen anlarım.

Selim : Daha önce kimseye anlatmamıştım bunu.

Selim : Ailem dışında bilen kimse yok.

Beren : Neden kimse bilmiyor ki?

Beren : Her kardeşin arası mükemmel değil, elbet kavgalar küslükler olur.

Selim : Öyle bir şey değil.

Beren : Anlat o zaman, nasıl?

Selim : Abim çok zeki bir insandır, çok kitap okur. Evde odasında büyük bir kütüphanesi var, raflara sığmayan kitapları da özenle üst üste yere dizer.

Beren : Kitapları seviyor olmalı.

Selim : Çok seviyor. Okulda da sınavlarda hep en yüksek puanı alırdı, insanlar onu altın çocuk diye de bilirdi ama bilmedikleri bir şey vardı. Abimin insanlarla arası hiç iyi olmamıştır.

Selim : Kendi anne babası hatta kardeşine karşı bile çok mesafeliydi, insanlarla aynı ortamda bulunmak bile istemezdi bazen.

Selim : Ama köpekleri çok sever tıpkı kitapları sevdiği gibi köpekleri de çok severdi sonra lise sonda üniversite sınavına girdi ve yüksek bir puan aldı.

Selim : Puanı en iyi üniversitede tıp bölümüne bile yetiyordu ama o küçük bir üniversitede veterinerlik okumayı seçti, üniversite de bitince köpek barınağında çalışmaya başladı.

Beren : Neden küçük bir üniversite seçti ki, puanı yetiyor demiştin.

Selim : Göz önünde bulunmaktan, insanların ilgisini üzerine çekmekten nefret eden bir insan.

Selim : O yüzden küçük bir üniversitede istediği bölümü okumayı seçti, böylelikle göz önünde bulunmayacaktı.

Beren : Bir hastalığı mı var, insanlardan neden nefret ediyor ki?

Selim : İnsanlardan nefret etmiyor, onlardan çekiniyor.

Selim : Onlarla asla iletişime geçmez hep kaçınırdı.

Selim : Psikolojik olduğunu düşünüyoruz ama psikoloğa gitmek bile işe yaramadı.

Beren : Sen de onun gelip benimle konuşmasını, hastaneyi aramasını tuhaf buldun değil mi?

Selim : Evet ama o olaydan sonra kötü olmuştu, insanlarla muhatap olmak ona hep zor gelir.

Beren : Senin için zor olmuş olmalı.

Selim : Çocukken çok zordu, onunla oynamak için yanına giderdim ama o sanki hastalıklıymışım gibi çığlıklar atarak benden uzaklaştırdı.

Selim : Ama sonra alıştım, onunla konuşmayınca görmezden gelince iki taraf da mutlu oluyor.

Beren : Kötü bir durum, onun neler yaşadığını tahmin bile edemiyorum.

Beren : Ailesi olarak sizde çok zorlanmıştırsınız, ne diyeceğimi bilemiyorum.

Selim : O kendi halinde köpekleri ve kitaplarıyla mutlu, o mutluysa bende mutluyum.

Beren : Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?

Selim : Biliyorum.

Selim : Bende seni çok seviyorum.

Selim : Ama şimdi uyu, yarın öğleden sonra üç gibi seni almaya gelirim.

Beren : Tamam, iyi geceler!

Selim : İyi geceler :)

Selim çevrimdışı

Beren çevrimdışı

_______________________________

Selam!

Nasılsınız?

Selim'in abisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınız bekliyorum...

Appleandbananatime

Hate Can Be Love (BoyxBoy) Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin