Harmadik epizód - Wu Biotech

32 3 0
                                    

(okt. 15. 2011)

- Azt hiszem leráztuk őket. - Sóhajtott Zoe

- Megmondtam hogy veszélyesek, de mégis odament a közelükbe! - Támadt Cortez Evanra.

- Nyugodj meg, mint látod életben vagyunk mindhárman és a minta is megvan. - Evan egy kis zsákot lóbált a levegőben ami valamiféle véres bőrdarabot tartalmazott.

- Most már igazán megmondhatják mi folyik itt! - Szakította félbe a lány a vitát.

- Sajnos a feletteseink nem engedélyezik hogy az orrodra kössük a részleteket, legyen elég annyi, hogy a lehető legtöbb fajból szerezzünk szövetmintát.

- Ez állatkínzás, a szerződésben szó sem esett életveszélyről, amint lehet elhagyom ezt a pöcegödröt.

- Hát innen addig el nem megy senki ameddig, nem végeztünk azzal amiért idejöttünk. A legjobb most az lenne, hogy megtaláljuk a többieket. Menjünk északnak, arrafelé mehettek.

A Nap leereszkedőben van, kivételes csend honol a fák között, baljós csend. Három nyomorult a sötétedő bozótban caplat céltalanul.

- Állj! - Hallottam valami mozgást.

- Srácok ezt látnotok kell...

Rozoga épület tornyosult előttük. Ablakai be voltak törve, a természet visszahódította magának, buja inda és növényzet szőtte át a falait és a padlóját. A méretes üvegezett bejárati ajtaja kidőlve hevert a földön.

- Wu Biotech - olvasta Cortez a kiállított táblán feliratot, hangot ugyan nem adott ki, de a szája mozgott olvasás közben.

- Itt meghúzzuk magunkat éjszakára, gyerünk nem akarok kint maradni miután besötétedett.

Az épület falain csordogált le a víz, téglák hevertek a csempézett padlón. Néhány porladozó csontdarab a sarokban feküdt, rég elhagyatottnak tűnt a hely.

- Itt van tűzvész esetére egy menekülési útvonal, nem olyan nagy létesítmény. Bal felül volt egy 'laboratórium' feliratú szoba tőle jobbra pedig egy nagy terem, 'nevelde' névvel. A bejárattól keletre volt egy 'pince' és egy 'generátor' megnevezésű négyzet. -A legközelebbi ajtó úgy tűnik a vezérlő irodába vezet.

- Ez lesz az itt!

- Az ajtaja zárható, fantasztikus.

Sötét volt belül, a teremben sorokban helyezkedtek el a számítógépek, az íróasztalokon névtáblák sorakoztak.

,,John Garnet ; Clayton Miller ; Abigail Logan ; Henry Wu ; Jairo Doyle"

A falra poszterek és kivetítők voltak felakasztva, némelyik elszakadt már vagy teljesen leesett. Irattömbök helyezkedtek el a szekrények mellett egy kupacban, de a sötétben nem lehetett elolvasni őket. Amikor Cortez és Evan nem figyelt Zoe a hátizsákjába csúsztatott néhány papírt. - Ki tudja jól jöhet még...

Nyugovóra tértek, aznap kis híján otthagyták a fogukat a pihenés jócskán rájuk fért már.

Jurassic Park: Menekülés Isla MuertárólHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin