Negyedik epizód - Egyedül a természet ellen

18 2 0
                                    

(okt. 17. 2011)

Egy éjszakán keresztül szaladgált Evan az esőerdőben, lassan a teljes őrület szélén állva. Az öntudat is kihagyott már belőle. Testét a környezetből összeszedett piócák borították, amik már órák óta szívhatták a vérét, ebből kifolyólag szédült és ájulás kerülgette. Csodával határos módon nem találkozott egy lélekkel sem, legyen az állat vagy ember. Tulajdonképpen nem tudta hol van, de nem is érdekelte - csak otthon akart lenni. Valahogyan azonban kijutott a tisztásra, ahol korábban egy csapat hosszúnyakú dinoszaurusz megtámadta. A magas fűben bolyongott amíg neki nem ütközött valaminek, valami keménynek.

Ott állt előtte, egy csapat cseppet sem kedves Pachycephalosaurus. Elég alacsonyak voltak a többi állathoz képest, nagyjából másfél-két méteresek. Testük barnás volt esetleg halványkék. Fejüket szilárd, félgömb formájú csontból álló boltozat díszítette. Nem tűntek vidámnak a vendég láttán. Evan nyelt egyet, majd elkezdett rohanni - vissza az erdő irányába, azonban nem számolt a furcsa szerzetek váratlan sebességével.

Négy állat közre fogta a fák árnyékában és lassan méregették. Vegetáriánusok voltak ugyan, de kicsit sem szelídek, annál is inkább territoriálisak. Nem volt menekvés, abban lehetett csak bízni, hogy békés ismerkedés lesz.

Egy idősebb példány teljes erőből, fejjel előre nekiszaladt Evannak, aki elterült a földön. Megpróbált felállni és odébb futni, de jött a következő. Maximális sebességgel csapódott neki egy közeli fának...

A végső leszámolás keretén belül, a rangidős egyed a fatörzsbe kapaszkodó Evan felé futott, ahogy csak bírt. Roppant a gerince és a nagy nyomás következtében kiszakadtak szervei, de valószínűleg nem szenvedett sokat...

Hátizsákja a mező szélén magányosan feküdt a földön a lomha fegyver mellett...

Az erdő elnémult, holtteste a gyökerek mellett terült ki a földön. A tettesek elhagyták a helyszínt, a dögevők még nem jelentek meg.

Jurassic Park: Menekülés Isla MuertárólOnde histórias criam vida. Descubra agora