(okt. 17. 2011)
A helyi erdőség aljnövényzete igencsak buja, a hatalmas bokrok és páfrányok áthatolhatatlanná teszik a környezetet. Némi napfény áttör a lombokon, de egyre sötétebb van. A fákról csüngő fürtös virágok is egyre szürkébbek.
- Esteledik...
- Micsoda felfedezés Zoe! - Jegyezte meg Mark.
- Mit csináljunk? - Másszunk megint fel egy fára?
- Hát eddig bevált...
A hold hamar megjelent az égen, felhők sem takarták el, tiszta volt a levegő. Az éjszakai állatok koncertet adtak, bár dinoszauruszokat nem lehetett hallani.
(okt. 18. 2011)
Jacob szokatlan meglepetésre kelt, a fák levelein összegyűltek a harmatcseppek és egyenesen az orrára csöpögtek. Jéghideg vízesésként élte meg őket amint rémálmából felriadt a váratlan ajándékokra.
- Srácok, ébredjetek! El kell indulnunk! - Buzdította a többieket.
- Csak még öt percet - fordult egyet Melissa a széles faágon amit alvóhelynek választott, de ez volt a legrosszabb ötlet. A fordulattól ugyanis elvesztette az egyensúlyát és két ággal lejjebb kapaszkodott meg újra. A szemei kigúvadtak a meglepettségtől...
- Jól vagy? - Érdeklődött Jacob.
- Megleszek...
Fél óra sem telt belé, de már cuppogtak a lábbelik a reggeli pára nedvesítette talajon. A környék még mindig ismeretlen volt de legalább dél felé haladtak - annak reményében, hogy megtalálják a hajót.
- Itt egy földút! - Kiáltott nem kis meglepetéssel Mark.
- Mit keres itt egy út?
- Gondolom ezen közlekedtek Wu alkalmazottai, amikor még itt dolgoztak.
- Vajon merre vezet? - Mutatott Zoe az egyik vége felé.
- Az dél felé van - nézegette Jacob az iránytűt - induljunk el arra.
- Sosem volt még ilyen könnyű haladni ezen az Istenverte szigeten - Szólalt meg Melissa újabb tíz perc séta után. - A további mondandóját viszont visszaszorította, ugyanis meglátták egy tábla sziluettjét a távolban.
- A ,,Kifutók" nevű nyíl abba az irányba mutat ahonnan jöttünk, az ,,Erőmű" feliratú pedig arra ahová indultunk.
- Szerintem menjünk tovább, mert sohasem menekülünk meg erről a szigetről.
STAI LEGGENDO
Jurassic Park: Menekülés Isla Muertáról
AvventuraJohn Hammond nem tárt fel minden titkot a végrendeletében. Az InGen új tulajdonosa Simon Masrani kezébe került az összes külbirtok feletti irányítás, azonban ő sem sejti, hogy mit rejt a ködbe burkolózott terület. Egy csapat kutatót küld Isla Muertá...