Negyedik epizód - Váratlan látogató

29 2 0
                                    

(okt. 16. 2011)

A Nap felkelt már, a szél is elcsendesedett, szerencsére a felhők elvonultak ezért éjszaka nem esett. A fák ágai ugyan nem tűntek kényelmes fekhelynek, de biztonságot nyújtottak nagyobb állatokkal szemben. Mark és Jacob ébren volt, egy másik ágon ülve figyelték Melissát, aki nem sejtette, hogy kisvártatva valaki megzavarja az álmát. Könnyed érintéseket érzett a bőrén, majd pilláit rezegtetve kinyitotta a szemeit.

Amit látott váratlan volt, az eseményeket sikoltás követte.

- Ne kiabálj, nincs semmi baj - nem fog bántani.

Melissa vállánál kíváncsi jószág ücsörgött. Feje égszínkék, teste zöldes volt. Hasi oldala világosabb, már-már bőrszínbe futott. Mérete egy nagyobb macskával vetekedett. Aránytalan feje és csőrben végződő álkapcsa mulatságos külsőt kölcsönzött neki. Egyáltalán nem tűnt veszélyesnek. Elsőre egy majom jut az ember eszébe róla - tekintettel arra, hogy éppen a túratáskát rámolta ki.

- Mi ez a szörny?

- Microceratus és nem szörny, illetve nem is madár, mint ahogy korábban Cortez hitte.

- Azért nem szelíd jószág - Hammond már húsz évvel ezelőtt is fenntartott egy kisebb populációt belőlük a Nublar szigeten. Az InGen listáján is rajta volt. Most viszont hallani sem lehet róluk az új park kapcsán.

- Ide lehettek száműzve? - De miért?

- Ki tudja? - Lehet mégis veszélyesek.

- Azt nem hiszem, de azért ettől az egytől jobb lenne távol tartani a holminkat, mert megeszi az összes ételt.

- Falánk egy jószág...

- Add ide a táskámat, arra még szükség lesz!

Akármilyen parányi és törékeny teremtmény, meglepően harcias. Egyre több lyukat hasít a karmaival a hátizsákban. A vitamin rúdra fájt a csőre, ami olyan erős, hogy csak a konzerveket nem tudná kinyitni vele. A viaskodás közepette morgott és visított, a hátán található pikkelyek megemelkedtek. Az erősebb állat győz, de a másik sem hagyja annyiban. A környező fák ágain egyre több Microceratus jelent meg.

- Ezek körbezárnak minket!

- Jobb lesz, ha továbbállunk...

A bakancsok újra a földet tiporták, a hátizsák a fosztogatók karmai közé kerül.

- Induljunk északnak, hátha megtaláljuk a többieket...

Jurassic Park: Menekülés Isla MuertárólDonde viven las historias. Descúbrelo ahora