Második epizód - InGen megbízás

106 5 0
                                    

(okt. 12. 2011)

- Nem nyitok több vitát, elküldöm az embereim Muertára. Az előzetes tervek alapján nem lesz elég csupán Nublar, több hely kell. A látogatók csak egy ideig ámulnak, aztán alábbhagy az érdeklődés.

- Az Indominus nem elég? - A kifutóját is hirtelen kellett felépíttetnie, pedig még látogatóink sincsenek fél éven belül nyitunk és ha az a fenevad egyszer elszabadulna...

- Látod Henry, itt a folyamatos aggodalmaskodásod, a nagyobb terület mindenkinek jobb lesz és talán a 'kislány' is kaphat új kifutót.

- Nem támogatom az ötletét, felesleges megint túlvállalnia magát. Hát nem emlékszik mi történt? - Gondolja, hogy azok után népszerű lesz egyáltalán a parkocskája?

- Hammond rámhagyta az egészet, az emberek felejtenek - már lassan húsz éve történt az első park tragédiája. De a modern technikának hála, már bíznak a biztonságukban. Sajnálom Henry itt én döntök, már kézbesítve lettek a felkérések a célszemélyeknek.

- Meg fogja bánni ezt Masrani, én érzem.

(okt. 13. 2011)

Jacob Herrera reggeli kávéját szürcsölte amikor kopogtak. Az ajtó túloldalán kopaszodó úriember ácsorgott, a maradék haját elegánsan félre fésülte a feje búbján. Fekete keretes szemüvege volt annyi dioptriával, hogy a szeme csaknem mandarin méretűnek tűnt. Barna ingjéhez aktatáska is tartozott, egészen ügyvédesnek hatott.

- Fáradjon csak be, miben állhatok a rendelkezésére?

- Köszönöm, engedje meg - a nevem Patrick Robertson. Ha nem haragszik, igazán nem maradhatok sokáig, egyfajta titkos megbízással érkeztem egy Costa Ricai cégtől.

- Sajnálom, már lassan két éve nem járok csontokat kutatni, letettem az őslényekről.

- Ez egy kicsit más - az InGen kért meg, hogy neves paleontológusokat és biológusokat kérjek fel egy Isla Muerta nevű sziget bejárásához.

- Elnézést, de nem igazán értem mi köze van egy paleontológusnak egy trópusi szigethez.

- Tulajdonképpen nagyon sok, hallott már a Jurassic Parkról?

- Arról a dinoszaurusz parkról beszél amit Ian Malcolm tárt a nyilvánosság elé? - El nem hiszem azt a hülyeséget, hogy valaha kihalt fajokat támasztottak fel, biológiai képtelenség.

- Nem kell itt elhinni semmit, csupán be kell járnia pár ember társaságában egy dinoszauruszoktól mentes szigetet.

- Most már végképp nem értem mi közöm lenne nekem egy szigethez ahol még 'dinoszauruszok' sincsenek.

- Azt kellene megvizsgálniuk, hogy a terep és a növényzet alkalmas-e hatalmas állatok életben maradására.

- Értse meg, ez álom marad csupán, felesleges próbálkozni ilyesmivel.

- Na nem is várja el az InGen ingyen. Sejtettem, hogy nem vehetem rá erre könnyen, de itt van egy kis apróság. - Egy sárga csekket nyújtott a kezébe, amire annyi nulla volt ráfirkantva, hogy elsőre sem lehet alaposan megszámolni.

- Nos ez a magáé lehet, csupán ki kell ruccannia Costa Ricára egy hétvége erejéig. Mivel nyilván 'nem' léteznek őslények, fáradságos lenne elfogadni egy ilyen ajánlatot, ugye?

- Igaza van elvállalhatom, de kizárólag két napra.

- Ezt örömmel hallom, holnap érkezni fog önért egy taxi ami kiviszi a reptérre, ha minden igaz 13:30-ra le is szállnak. Az InGen parti bázisára fogják szállítani, ott megismerheti a kollégáit és megkapja a felszereléseket. Kora délután már a hajóval fognak zötykölődni Isla Muerta szigetére. - Egyéb kérdést óhajt feltenni?

- Nem hiszem - válaszolt elhamarkodva Jacob.

Jurassic Park: Menekülés Isla MuertárólTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang