Második epizód - Jog a léthez

12 0 0
                                    

(okt. 17. 2011)

-Mit csináljak ezekkel?

Jacob a kezében tartotta a fémből készült tárolót. A belsejében ampullák sorakoztak, mellettük egy zacskóban a shunosaurus bőréből származó darab - a rajta lévő vér már félig megalvadt.

-Te jó ég, mennyi DNS! - Visított Melissa.

-Metriacanthosaurus; Indominus-Rex 0.7.9; Mamenchisaurus; Velociraptor M; Pteranodon; Parasaurolophus; Einiosaurus

-Láttunk ilyeneket errefelé? - Tétovázott Zoe.

-Nem ezek közül egy sem került elő és a listát nézve remélem nem is fog...

-Vigyük magunkkal vagy dobjuk ki őket?

-Visszük, bizonyítéknak jó lesz.

-Srácok, lehet elkéstem a kérdéssel de Cortez hol van? Mindig Evan mellett ment de most hogy meghalt nyomtalanul eltűnt ő is...

-Fogalmam sincs, de induljunk már! - Nem bírom ezt a szagot! - Fakadt ki Melissa.

-Tényleg mennünk kellene, a dögevők hamar felfigyelnek a holttestére.

Az erdő sűrűjében elvesztek a bakancsaik alatt ropogtak a faágak a lapulevelek leszakadtak, ahogyan előtörtek a növényzetben.

-Ti is halljátok ezt? - Szólalt meg Zoe.

Előttük ritkásabb volt a vegetáció - ismerős arc állt a közepén. Közel két méter, színe kékes, fején csontkinövés díszeleg.

-Ez méreget minket...

-Melissa lődd le! - Ordít Jacob.

Melissa tétovázott, kezében a fegyverrel céloz, de nem bírja meghúzni a ravaszt. A fenevad őrületes sebességgel csörtet feléjük, az erdőt visítás zengi át - majd hangos durranás - és csend.

-Miért nem lőttél egyből?! - Rivallt rá a sokk hatása alatt Mark. - Bajunk is eshetett volna.

-Nem ment! - Ez a lény túlságosan valódi, nem olyan mint ahogy elképzeltem, amikor az 1993-mas park hírét hallottam.

-Hogy érted azt, hogy túlságosan valódi?!

-Nem bírtam bántani, hiába akart az életünkre törni!

-Nemrég még a föld alá kívántad az összes többi hüllővel egyetemben. - Figyelmeztette Mark.

-Igen, de most egyszerűen csak sajnáltam - éreztem, hogy szenved itt. Ehhez hasonló viselkedést már kutattam a gepárdoknál Afrikában.

-De ez nem így működik!

-Továbbléphetünk?! - Meghalt már az a lényeg - Tessék szerezzetek a DNS-ből.

Jurassic Park: Menekülés Isla MuertárólNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ