(ápr. 9. 2010)
- Jairo, kérlek ellenőrizd le gyorsan az e-mailjeidet, mert le kell kapcsolnom a központi rendszert. A hétvégén feleslegesen üzemelteti a generátor a gépeket, elég ha a kerítésekben van áram.
- Továbbra sem értem miért akart Hammond mindig takarékoskodni, amikor az volt a mottója "Nem spóroltam semmin" - szerintem ez nagyon veszélyes
- Jobb lenne nem hisztizni folyamatosan - tudod jól, mivel Henry kezébe került a labor feletti hatalom, inkább érezd magad szerencsésnek a jól fizető állásért és azért, hogy olyan bensőséges információkat tudsz amiket még Masrani sem.
- Henry nem tudna egyedül véghezvinni mindent. Ha mi nem lennénk, Hammond már az eredeti parkban sem alkalmazta volna. Szerintem Dr. Sorkin tette jól, mindig neki volt igaza, ott is a spóroláson volt a hangsúly.
- Tudom mire gondolsz, de ne feledd mi történt vele később.
- Ne emlékeztess, még mindig látom Henry vidám arcát.
- Siess kérlek el akarom hagyni ezt a helyet minél hamarabb, elég lesz nekem hétfőn visszajönni.
- Sietnék én, de nem működik a rendszer - minek kapcsoltad le ilyen hirtelen.
- Én nem kapcsoltam le biztosan Clayton volt, megyek megkeresem a főkapcsolót.
Percek óta csend van, Jairo ül az irodában és vár, már öt perce vár.
Egy pár fényes csizma kopog végig a csempézett folyosón. Ez afféle munkaruha, avagy tudós kellék. A lámpák égnek, tehát szerencsére nincsen teljes áramszünet. Megérte annak idején felépíteni a geotermikus erőművet. Ezt már Hammond álmodta meg, milyen szerencséje volt a vulkanikus szigetekkel - bizony ám - nagyon nagy szerencséje.
Baljós gondolatok futnak végig az agyán...
- Miért nem ért vissza időben és a legfőbb kérdés miért nem indultunk el még a reptérre? Fenébe is utálok itt lenni ezen a helyen, nem érzem biztonságban magam. Évek óta nem tudom követni Dr. Wu kutatásait, Masrani új parkjába veszélyesebbnél veszélyesebb fajokat készít, de a háttérmunkájának köszönhetően a csodafegyvereit titokban tartja.
Már csak egy sarok és ott vagyok a főkapcsolónál...
Valóban egy sarok volt hátra, de már sötétség uralta az épületet, a folyosó karmoktól visszhangzott. Az ajtók tárva nyitva és a kerítésekből elment az áram...
ESTÁS LEYENDO
Jurassic Park: Menekülés Isla Muertáról
AventuraJohn Hammond nem tárt fel minden titkot a végrendeletében. Az InGen új tulajdonosa Simon Masrani kezébe került az összes külbirtok feletti irányítás, azonban ő sem sejti, hogy mit rejt a ködbe burkolózott terület. Egy csapat kutatót küld Isla Muertá...