(okt. 17. 2011)
Délutánra elcsendesedett a környék, a ragadozók a folyó mentén felfelé indultak a lakomájukat követően. Néma volt minden, a fán rekedt csapat elhatározta, hogy tovább áll. A folyás a délen fekvő, sziget közepe felé található tóig menetelt. A négy reménytelen nyomorult - legalábbis ezt érezték magukról - erre vette az irányt.
-Annyira fáradt vagyok, haza akarok menni. - Nyafogott Melissa.
-Mindenki szívesebben lenne otthon, mint itt, de muszáj folytatnunk az utunkat.
-Nem fog Evan és Cortez keresni minket? - Kérdezte Zoe mit sem sejtve arról, hogy ők négyen vannak csak a szigeten.
-Nekem nem hiányoznak és ez szerintem kölcsönös, majd megvárjuk őket a hajón.
A folyó lassan haladt, a fenekén lévő méretes sziklák megtörték a hullámokat, a víz átbukott rajtuk. A fák ágain néha fel-feltűntek Microceratusok, de hamar elvesztek az erdő sűrűjében. Azonban kis idő múlva a tóba érkező víztömeg torkolatánál furcsa szerzetek állták el az utat.
Egy csapat Hypsilophodon legelte a part menti és a vízi növényzetet. Alig voltak nagyobbak egy átlagos kecskénél. Világoszöld rejtőszínük segítette őket a növényzetben való megbújásban. Mókásan festettek, ahogy apró mancsaikkal a tépkedték a vízből a hínárt. Egyáltalán nem tűntek veszélyesnek, sőt sokkal inkább voltak aranyosak mint félelmetesek. Sajnos nem lehetett sokáig csodálni őket, ugyanis a falka őrszeme kiszúrta a közeledő bámészkodókat és vészjelzést adott. A fürge csoport szétszéledt és egy szempillantás alatt eltűnt az aljnövényzetben.
-De aranyosak voltak! - Visított Melissa.
-Ők az elsők amiktől nem rémültél halálra...
-Nem is igaz! - Bár pontosan tudta, hogy valójában téved.
Mivel az út szabadon járható volt, tovább mentek - a tisztás már előttük terült. Egy lélek nem sok, annyi sem látogatta a területet - békesség honolt.
-Nagyon magas erre a gaz!
-Menjünk gyorsan keresztül, ez nem biztonságos...
Libasorban haladtak, a hosszú fűszálak eldőltek előttük, vékony átjárót nyitva a rengetegben.
-Állj! - Találtam valamit...
ESTÁS LEYENDO
Jurassic Park: Menekülés Isla Muertáról
AventuraJohn Hammond nem tárt fel minden titkot a végrendeletében. Az InGen új tulajdonosa Simon Masrani kezébe került az összes külbirtok feletti irányítás, azonban ő sem sejti, hogy mit rejt a ködbe burkolózott terület. Egy csapat kutatót küld Isla Muertá...