15. Bölüm

158 14 0
                                    

Bir süre sonra Kızılay'a ulaştık ama park yeri bulmak bir hayli zordu. Uzun süre uğraştıktan sonra boş bir yer buldum ve arabamı park ettim. Arabanın motorunu kapattım ve Bilge'ye baktım. "İlk önce nereye girelim?" diye sordum.

Bilge, gülümseyerek "bilmem." dedi ve başını arkaya döndürerek Ecevit'e baktı.

"Nereye gidelim Ecevit?"

Ecevit'in gözlerinin içi gülüyordu. Önemsendiğini hissetmişti ve önemsenmekten her insan gibi o da mutlu olmuştu. Bu yüzden gözlerinin içi gülüyordu işte. Büyük bir sevinçle "sinemaya!" dedi.

Hep beraber gülümsediğimizi fark ettim ve Bilge ile göz göze geldik. "Tamam." dedik ve arabadan çıktık. Ağır ağır sinemaya doğru yürüdük. Şöyle bir filmlere göz attık.

Bİlge, film afişlerini işaret etti ve Ecevit'e "hangisi?" diye sordu ve Ecevit, Rafadan Tayfa'yı seçti.

Hemen biletleri, patlamış mısırlar ile kolaları aldım ve beş dakika bekledikten sonra sinema salonuna girdik. Çizgi filmi izledik ve sinema salonundan çıktık. Gülümseyerek Ecevit'e "güzel miydi?" diye sordum ve "evet." cevabını alırken kolumu Bilge'nin beline sardım.

"Şimdi ne yapalım?"

Ecevit'in bu sefer özel olarak istediği bir aktivite yoktu. Ben biraz düşündüm ve Bilge'nin de düşündüğünü fark ettim. İkimizin de aklına bir şey gelmemiş olmalıydı. Bu yüzden "alışverişe gidelim o zaman." dedim ve teklifim kabul edildi. Uzun süre alışveriş yaptık. Kıyafetler, oyuncaklar, kitaplar ve mutfak için bir şeyler aldık. Aldıklarımıza şöyle bir baktım ve çok fazla şey aldığımızı ve bunların taşınmasının zor olduğunu fark ettim. "Eve beraber dönelim." dedim.

"Biz buraya tekrar geri gelip işlerimizi hallederiz."

Esra, gülümseyerek "gerek yok." dedi.

"Siz vaktinizden çalmayın. Biz şuradan taksi ile gideriz."

"Olmaz." diyecektim ki telefonum çaldı. Telefonu cebimden çıkardım ve açtım. "Efendim?" dedim.

"Ben Sakarya'dayım. Sen de Sakarya'ya gel."

"Tamam, görüşürüz." dedim ve telefonu kapattım. Esra'ya gülümseyerek baktım.

"Tamam o zaman. Ben size bir taksi çağırayım."

Esra "tamam." derken taksiyi çağırdım ve kısa sürede geldi. Şoförün yardımıyla aldıklarımızı taksiye yerleştirdim ve Esra ile Ecevit'e baktım.

"Eve varınca arayın tamam mı?"

Esra, "tamam." dedi ve taksi yola çıktı. Ecevit'e bir süre el salladıktan sonra "gidelim." dedim ve Bilge'nin elini tuttum. Beraber Sakarya'ya kadar yürüdük.

🐶Bölüm Sonu🐶

Dizi Önerisi: Kurtlar Vadisi (İlk 97 bölüm)
Film Önerisi: Yüzüklerin Efendisi Serisi
Kitap Önerisi: Yaban (Yakup Kadri Karaosmanoğlu)
Şarkı Önerisi: Bu Şehir Beni Boğuyor (Arap Şükrü)

Adalet İçin Öldür (+18) (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin