Ne yapacağımı bilmiyordum. Arabayı kararsız bir şekilde sürdüm. Tenha bir yerde durdurdum ve Kenan'ı tekrar, tekrar ve tekrar aradım ama telefonlarıma bir türlü cevap verilmedi. Bir süre bekledim ve tam arabayı yeniden hareket ettirecektim ki telefonum çaldı. Bekletmeden hemen telaşla telefonu açtım. "Aşkım?" dedim.
"İyi misin aşkım? Kadını ikna edebildin mi?"
"Ben galiba bu kadını öldürdüm."
"Neredesin? Hemen söyle gelelim!"
Kenan'a adresi söyledim ve telefon kapandı. Kaç dakika olduğunu bilmediğim bir süre zarfında arabanın yanında volta atıp durdum.
Kenan'ın Ağzından
Ramazan, tüm gücüyle frene bastı ve hıphızlı giden arabayı durdurdu.
Hemen arabadan fırladım ve Bilge'ye koşup ona sarıldım. Sonra geri çekilip ellerini tuttum ve "iyi misin?" diye sordum.
Bilge, "bilmiyorum." dedi ve bana yaşadıklarını anlattı. Ona bir kez daha sarıldım ve başını omzuma koydu. "Özür dilerim." dedim ve saçlarını okşadım.
"Seni oraya göndermemeliydim."
Bilge, "hayır." diyerek geri çekildi.
"Bunu ben istedim ve yaptığım şey konusunda pişman değilim. Onların zehirlediklerinin yerinde bizim bir yakınımız da olabilirdi."
Gülümseyerek "ileride olacak çocuğumuz..." dedim ve tekrar Bilge'ye sarıldım. Uzun bir süre başı omzumda, elim saçında kala kaldık.
Sadece nefes alış verişlerimiz duyuluyordu ve bu büyük sessizliği bozan ikimiz de olmadık.
Ramazan, "acele etmeliyiz." diyerek sessizliği bozan kişi oldu.
Aynı anda "haklısın." dedik ve geri çekildik.
"Şimdi ne yapacağız?" diye Ramazan'a bir soru yöneltti Bilge.
"Bayılmış olan erkek torbacıyı da senin kadın torbacıyı da benim eve götüreceğiz. Ben adamı iyice bir dövüp konuşturduktan sonra senin şu kadın torbacıya yaptığın gibi ben de bu orospu çocuğuna aşırı dozda uyuşturucu vereceğim. Bu artık bizim torbacıları gebertirken attığımız imza olacak."
Kenan, güldü ve "güzel fikirmiş." dedi.
"Herkesin suçuna göre öldürülmesini ben de düşünmüştüm."
Ramazan, "aynen." dedi ve avlarına atacağı izleri iyice açıklamaya koyuldu.
"Tecavüzcülerin Penisi, sözlü tacizde bulunanların dili, hırsızların sağ eli, rüşvet alanların iki eli birden, sadece cinayet işleyenlerin kafası, hayvanları öldürenlerin ayakları, pezevenklerin penisi, dolandırıcıların dil ve ellerini keseceğiz. Torbacıları yüksek dozda uyuşturucu ile öldüreceğiz. Çocukları para için satanları ve dilendirenleri ağzına para tıkarak ve kafasına kurşun sıkarak öldüreceğiz. Organ mafyalarının organlarını söküp köpeklere yedireceğiz."
Bu duyduklarım bana zevk vermiş olacaktı ki sırıtarak "bunu sevdim." dedim.
Bilge'ye ise karşımızdakiler kim olursa olsun bunları yapmak canice gelmiş olacaktı ki "sadece öldürsek olmaz mı?" diye sordu ve hem Ramazan'dan hem benden "olmaz." yanıtını aldı.
"Bir mesaj vermeliyiz onlara."
Bilge, şaşırarak Ramazan'a baktı ve "kim anlayacak mesajı?" diye sordu.
Ramazan, sırıttı ve "herkes." diye tısladı.
Artık bu mevzudan sıkılmış olmalıydı. Bu yüzden "neyse." diyerek başını bana çevirdi.
"Artık eve gidebilir miyiz?"
Gülümseyerek "tamam." dedim ve ceset işlerini Ramazan'a bıraktık ve eve döndük.
🐆Bölüm Sonu🐆
Dizi Önerisi: How I Met Your Mother
Film Önerisi: Hansel ve Gratel "Cadı Avcıları"
Kitap Önerisi: Taaşuk-ı Talat ve Fıtnat
(Şemsettin Sami)
Şarkı Önerisi: Bu kalp Seni Unutur mu? (Fikret Kızılok)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adalet İçin Öldür (+18) (Ara Verildi)
AcciónBenim adım... Neyse, benim adımı boş verin. Sadece bu ülkede olmayan adaleti kendi kurallarıma göre uygulamak istediğimi bilin bu yeter. Cezasını çekmeyen tecavüzcülerin, katillerin, torbacıların, hırsızların, sübyancıların ve yolsuzluk yapıp rüşvet...