motionless in white - another life
bu sarkiya asigim
simdi bu bilgiyle ne yaparsaniz yapin bybolume gecmeden oy vermenizi bekledigimi de unutmayin
ne bakiyon lan hâlâ bassana yildiza!!! 😡😡😡
***
Top 10 Listesine göz gezindirirken 6. sıraya düştüğümü fark etmemle dudağımı dişledim. Çerez görevler geliyordu ve bu da izlenme sayıma etki ediyordu.
Birde atılan duyuruda zor görevler gelecek demişlerdi. Peh! Hepsi dikkat çekmek içindi.
Ana sayfada ilgimi çekebilecek bir yayın ararken Demir yayın başlattı. Heyecanla yayına girip, arkama yaslandım.
–
Demir333, bir yayın başlattı!
Görev: Kapkaççılık.
Süre: 40 Dakika.
–
Görevin ne olduğuna bakarken gözlerimi kırpıştırdım. Bir oyun için hırsızlık yapması ne kadar doğruydu? Yakalanırsa ne olacaktı?
İçimdeki huzursuzluk artarken ekrandan benim kadar huzursuz ve endişeli olan Demir'e baktım.
"Evet millet, nasıl sıçılır adlı yayınıma hepiniz hoş geldiniz," diyerek güldü. Bu gülüşün ortamı yumuşatmak için olduğu bariz belliydi. Nitekim, işe yaradığı pek söylenemezdi.
Chatte randomlar akarken düz bir ifadeyle izlemeye devam ettim.
"Ne çalabilirsin ki oğlum burada? Yakalanırsak şakasız, harbi sikerler götümüzü." Onur'un sesiydi bu. Kamerayı o tutuyordu anlaşılan.
Demir dudağını dişleyip, kalabalık olan alışveriş merkezinde sağa sola bakarken bir şey görmüşçesine güldü. Ardından Onur'a parmakla işaret ederek, "Bu nasıl sence?" dedi.
Onur kahkaha atarken, "Salak mısın, sayılmaz ki bu."
"Bal gibi sayılır."
oioioi: ne caliyosun amk catlatma insani
papquz: Rahatlığa bak aq
Luao: ıy ibne
Erenly01: annen de babana öyle derdi biliyor musun 🤠
Zaiksf: ÖGŞMWLSOWPSŞ WUHUU
Yayına attığım yorumla chatte kaos havası oluşmuştu. Onur yorumumu Demir'e okurken o ise sırıtarak dinliyordu. Ardından "Haşin." diyip göz kırptı. Onur'un kahkahası adeta mağazayı inletmişti. Ekrandan gördüğüm kadarıyla birkaç kişi onlara bakmıştı. "Allah çarpsın ship."
Güldüm. Salak çocuk.
"Hazır mıyız gençler? Bu iş aynı bebekten lolipopunu kaçırmak gibi olacak."
"Gibi derken? Zaten bebekten lolipop çalmayacak mısın? Daha ne diyo'n?"
"Ya sen bir sussana amk." diyip sinirlenen Demir, Onur'a sağ yumruğunu göstermişti. Onur sessizleşmiş sadece kamerayı tutmaya başlamıştı şimdi.
Demir ellerini pantolonunun ceplerine sıkıştırdı. Kameraya son bir kez bakıp bebeğin yanına doğru yavaşça yürümeye başladı.
Onur ise yakınlarda bir yere gizlenmiş, kamerayı sabitlemişti. Net bir şekilde Demir'i görebiliyordum.
Şu an kelimenin tam anlamıyla avına sessizce yaklaşan bir kaplan gibiydi. Masum masum etrafına bakınırken bebek arabasında olan bebeğe yaklaştı. Annesi olduğunu düşündüğüm kadına bir şeyler söylemişti ancak mağazadaki gürültü ve uğultu yüzünden ne dediği anlaşılmıyordu.
Ağız okuma yeteneğimi konuşturmanın vakti gelmişti.
Sanırsam, "Bebeğiniz çok tatlı. Sevmemde bir sakınca var mı?" gibisinden bir şeyler demişti. Kadın gülümseyerek kafasıyla onaylarken Demir bebek arabasına eğilmişti.
Elinde kırmızı bir lolipop tutan bebeğin önce yanağını sıkmış, ardından kadına gülümsemişti.
Kadına bir şeyler demeye başladığında bu sefer ne dediğini anlayamamıştım. O göz ucuyla kameraya bakarken, nefesimi tutarak izliyordum.
Beklemediğim bir anda bebeğin elindeki lolipopu aldığı gibi hızla koşmaya başlamıştı. Onur kahkaha atarken kamera hafif sallanmıştı. Kadının yüzündeki gülümseme solmuş bağırış-çığırış sesleri yükselirken, bebek gördüğüm kadarıyla ağlıyordu.
Kadın ve bebeğe üzülmüştüm ama kahkahamı da durduramamıştım açıkçası.
Bir adam Demir'in koştuğu yere doğu koşmaya başlamıştı. Fakat Demir'i yakalayabileceğini sanmıyordum.
Onur kamerayı kendisine doğru çevirip, "İşicem şimdi." diyerek kahkaha atmaya devam etti. "Bu salak yakalanırsa daha çok gülerim. İnşallah yakalanır."
👁58,1K
🖤56KMwa: NSPQKSPWKSPWKSWP YAZIK AMK
ayinyapankarinca: arkadas dedigin.. of onur bayiliyorum sana ŞMWLSLSÖSMQLALŞ
oioioi: kadinin yerinde olsam pesinden kosar bir guzel samarladim demiri LWŞMALSMWLŞKSPS
s2nmisinil4cim: KSLSKSLWLSPW
İzlediğiniz Yayın Sona Erdi.
Gülerek uygulamadan çıkıp gruba yazdım. Cevap gelmesini beklerken, kimya ödevimin olduğunu hatırlamıştım. Oflayarak çalışma masama otururken telefonumu sessize almıştım.
***
bebege uzuldum yszik oldu cocuga
zor gorevler onersenize yavrumlar benim aklima pek bir sey gelmiyor,, finale sakliyorum kendimi..
final demisken kitap cok uzamis bitirelim diyorum yavastan ne dersiniz?
haydin görüsürük
🐱🍄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
enchel│bxb
Teen Fiction[kizlar bunu okumak yerine dilsiz okuyun valla hayal kirikligi bu fic, duzenlemem gerek. okumayin.] Enchel'e Hoş Geldiniz! Bu oyun; izleyici ve oyuncu olarak ikiye ayrılır. İzleyiciler, oyuncuları izlemek için belirli bir miktar öder. Oyuncular, ke...