beş

8.3K 665 772
                                    

Telefonu motorun önünde ki çıkıntıya sabitleyip, bana bir kask uzattı. Kaydı başlatırken, "Sıkı tutun, hızlı süreceğim." Dedi.

Kaskı kafama geçirip arkasına oturdum. Beline kollarımı yerleştirip olabildiğince gevşek tutmaya çalıştım. Yanlış anlaşılmak istemiyordum.

Motoru tam gaz sürmeye başladığı zaman kollarımı sımsıkı sarmaladım. Mazallah, düşeriz falan hiç gerek yok böyle şeylere.

Görkem hız yapmaya devam ederken, "Çığlık atsana."

"Ne?"

"Özgür bırak kendini."

Onun dediğini yapıp içimde biriktirdiğim tüm her şeyi kusarcasına bağırdım. Tenime değen rüzgar beni iyi hissettirmişti.

"İşte böyle adamım," dedi kıkırdarken.

OPLU12: WTF?! ÇOK TATLI LAN BUU AGGGG

Demir333: :)

Fafnsy: shit, demir geldi clszpapdpwö

Exxui1: bu gidişle eren demiri geçer :)

Dövmeciye vardığımız da, Görkem katalogdan bir kaç figüre baktı. Bana ne gösterdiyse beğenmemiştim ve zamanımız azalıyordu.

"Dur, bu hoşuna gidecek." Dedi ve kâğıda bir şeyler karalayıp görevli abiye gösterdi.

"Ne? Bana da göstersene."

"Bitince görürsün." Dedi sırıtarak.

İtiraz edecektim ki, "Süremiz az. Güven bana Eren." Dedi.

Kafamı sallayıp, "Dövmeyi nereye yapacağız?"

"Bileğine yapalım. Hoş durur. Ama bakmak yok."

Gülümsedim. "Peki."

Kafamı kayıda yönelttim ve yorumları okumaya başladım.

Demir'in yorum yaptığını görünce kaşlarımı çattım.

Demir333: pişman olacaksın.

Lnxmnv: ORTALIK KARIŞIR REZ ALIN AYIQS XOAPXPAPÇÖ

317IaNOaA: kavga isterizz

İzleyicilerin kafayı sıyırmış olduğunu düşünmeye başladım.

Canımın acımasıyla ağzımdan ufak bir inilti çıktı.

"Ah! Bu acıttı!" Dedim kafamı bileğime çevirirken. Fakat, Görkem ani bir harektle elini gözümün üzerine getirdi. -temas yok, cor10a var çocpsoceö-

Canım iyice yanmaya başlamıştı. Kendimi tutmaya çalışsam da inlememe engel olamıyordum.

"Ahhh!"

Görkem'in imâlı kahkahasını duyduktan sonra yerin dibine girmiş gibi hissettim.

"Son dört dakika, biraz daha hızlı olur musunuz?"

"Bitti bile!"

Görkem, "Artık bakabilirsin."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
enchel│bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin