on bir

6.8K 568 271
                                    

charlie puth, selena gomez - we don't talk anymore

~

Demir-

"Demir, sofrayı kurmamda yardım eder misin tatlım?"

Kafamı sallayıp, annemin yanına doğru ilerledim. Tabakları masanın üzerine koyarken, kafamın içi allak bullaktı.

Düzgün düşünme yetimi kaybetmiş gibi hissediyordum. Belki de bir boşluktaydım.

Elimde ki tabak, düşüncelerim gibi kayıp giderken kırılma sesi kendime gelmemi sağlamıştı.

Annem yanıma gelip, "Çekil, bir yerine batmasın."

Geri adımlarken, tabağın kırık parçalarına bakıyordum.

Bu tabak gibi kaç tane kalp kırmıştım?

Sıkıntıyla oflayıp, misafir odasına geçip kendimi kanepeye attım.

Annem parçaları toplayıp yanıma geldi. "İyi misin?"

"Evet."

"Demir, bir sorun mu var? Benimle paylaşabileceğini biliyorsun değil mi?"

"Merak etme anne, bir sorun yok." Dedim, annemin yüzünü avuçlarımın arasına alırken. Yüzünde ki ellerimi tutup, gözlerimin içine baktı.

İçtenlikle gülümseyip, "Hem, bir şey olsa ilk senin haberin olur sultanım, senden bir şey kaçar mııı?" Dedim 'ı' harfini uzatırken.

Aynı şekilde gülümsedi.

"Öyle olsun bakalım." Yanımdan kalkarken, yanağıma küçük bir öpücük bıraktı.

Ben de koridorun sonunda ki odama doğru ilerliyordum.

Odamın kapısını kapatıp, yatağa uzandım. Telefonumu elime alıp, Eren'e mesaj atmayı denedim.

Demir: hey..

(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Neredeyse bir haftadır konuşmuyorduk. Göz göze geldiğimizde benden kaçıyordu. Konuşmaya çalıştığımda ise ya tersliyor ya da görmezden gelip, gidiyordu. Cenk ve Onur'u da üzdüğümü de biliyordum ama elimde olan bir şey değildi.

Bıkkınlıkla kulaklıklarımı takıp, rastegele bir şarkı açtım.

Gözlerimi kapatıp, telefonu yanıma koydum.

Tanıdık gelen şarkıya burukça gülümsedim ve eşlik ettim.

"We don't talk anymore."
-Artık konuşmuyoruz.-

Gözümden bir yaş akarken, artık o kadar da umrunda olmadığımı düşünmeye başlamıştım.

Aptalım, koca bir aptal.

~

- uf, Demir sana kıyamam ki ben. :'(

- soft çocuğum benim, ağlama lütfen hüü.

enchel│bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin