iki

14.5K 773 1.2K
                                    

Demir: eren sana bir link atacağım, oraya izleyici olarak kaydol.

Eren: ne linki?

Görüldü.

Demir, görüntülü bir sohbet başlattı.

"Ne linki lan, porno sitesi mi atacaksın yine?" dedim gülerken.

Demir kaşlarını çatıp, "Yanlışlıkla atmıştım bir kere. Ne dalga geçiyorsun piç?"

Gülmeye devam ederken, "Hadi hadi, yolladığım linke bas."

Bilgisayar ekranında beliren linke bakıp, Demir'i dinlemeye devam ettim.

"Sana bahsettiğim oyun, Top 10 listesin de 4. sıradayım ve izleyiciye ihtiyacım var."

"Ne, kayıt mı olayım istiyorsun? Oldukça tehlikeli bir şeye benziyor."

"Of Eren! Bir kere de cesaretli ol. Sürekli endişeleniyorsun."

"Ne alakası var? Hem yasal mı bu?"

"Muhtemelen değil ama eğlenceli."

"Aptal mısın Demir? Sana zarar verebilir."

"Eren çok boş yapıyorsun. Bir kere de özgüvenli ol! Kız kardeşim senden daha cesur. Korkak tavuk gibisin."

Sinirle ekrandan Demir'e baktım. "Korkak tavuk değilim!"

"Ya öyle mi? Daha bir oyuna bile giriş yapacak cesaretin yo-"

Öfkeyle aramayı sonlandırdım. Korkak tavuk değildim, sadece canımın kıymetini biliyordum.

"Eren, yemek hazır!"

Mutfaktan gelen ses ile masamdan kalktım ve yemeğe indim. -bilgisayarı kapatmıyor ama ekran bir süre bilgisayara dokunulmayınca siyah ekran veriyor.-

Okulda

''Hadi be! O kızdan mı hoşlanıyorsun?" dedi Demir eliyle Beyza'yı gösterirken.

"Sessiz olsana, duyacak." Dedim, kantinde ki sandelyede yayılırken.

Cenk lafa atlayıp, ''Açılsana kanka, denemekten bir zarar gelmez."

Onur, Cenk'e destek verip "Bence de."

"Hayır, reddeder ve onunla bir daha konuşmam."

"Sana boşuna korkak demiyorum. O oyuna bile kayıt olamıyorsun." Dedi Demir göz devirirken.

Kaşlarımı çattım. ''Korkak değilim."

Demir, "Öyleyse sana bir cesaret oyunu. Git ve Beyza'ya ondan hoşlandığını söyle."

Cenk ve Onur sırıtıp bana baktı.

"Ha? Bu saçmalık."

Demir alayla güldü. ''Oyuncu olsaydın en ufak görevi bile yapamazdın."

"Hayır, yapardım!" Dedim, sesim sona doğru yükselmişti.

Onur, "Sana en güzel görev Beyza ile öpüşmek olurdu. Ama daha oyuna bile kayıt olmamışsın."

"Oyuncu gibi konuşuyorsunuz, aptallar sizi." Dedim.

"İzleyiciysek n'olmuş? Çoğu insan Enchel oynuyor. Hatta okulun çoğunluğu diyebilirim. Demir bu yüzden popüler." dedi Cenk.

"Ben korkak değilim, ne söylerseniz söyleyin."

"İzle ve gör. Onur kaydı başlat." Dedi Demir. Beyza'nın oturduğu masaya doğru gidiyordu.

Onur videoya alırken, Enchel de canlı yayın olarak açmıştı.

*görevleri yaparken oyun otomatik olarak canlı yayın olarak kayda alıyor, izleyiciler yorum yapabiliyor, beğenme butonuna basıp izlenme sayısını arttırabiliyor.*

"Hayır, hayır, hayır.." Diye mırıldandım, endişeyle izlerken.

Onur ve Cenk, benim aksime gülüyorlardı ama ben bu durumdan hiç memnun değildim.

"Selam Beyza." Dedi Demir gülümserken.

Beyza saçıyla oynayıp samimiyet ile karşılık verdi. "Selam."

"Merak ediyordum da çıktığın birisi var mı?" Dedi Demir, Beyza hafifçe gülümserken Demir devam etti.

"Yanlış anlama kendim için değil, bir arkadaşım için soruyorum."

Beyza surat asıp, "Hangi arkadaşın?"

Demir beni işaret etti ve Beyza bana doğru baktı. O an elim ayağım birbirine dolaştı ve yüzüme bir gülümseme takıp el salladım.

Beyza, Demir'e döndü ve "Üzgünüm, tipim değil.''

Onur ve Cenk, hemen bana bakıp kaydı kapattı.

Yüzümde ki gülümseme solarken Demir lafına devam etti.

"Sandığın kadar güzel değilsin, sürtük."

Kantinden şiddetle çıkıp, dolan gözlerimi elimin tersiyle sildim.

Demir arkamdan bağırdı ama onu duymamazlıktan gelip sınıfa çıktım. Çantamı ve ceketimi alıp okuldan çıktım ve bisikletime bindim.

Demek korkak ha?

Korkak neymiş hepinize göstereceğim.

~

- oyun hakkında anlamadığınız bir yer varsa, sorun. aklınızda soru işareti kalsın istemiyorum.

 aklınızda soru işareti kalsın istemiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

eren'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

eren'

enchel│bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin