6obby - ghost
~
Eren kapının anahtarlarını cebinden çıkartırken, duvara yaslanmış onu izliyordum.
Yan profili bile çok güzeldi.
Kapıyı açıp geçmem için yana çekilirken alışık olduğum evin kokusu ile mayışmıştım.
Işıkların kapalı olduğu görünce arkamı dönüp, "Sizinkiler yok mu?"
Çenesini kaşırken ayakkabılarını çıkartıyordu. "Hayır. Babam hastalanmıştı biraz. Annem ile hastaneye gittiler. Yarın dönerler sanırım."
Sırıttım. "Tabii sen de evi boş buldun, benim gibi mükemmel birini yatağa atmak istedin di mi şerefsiz?"
Hafifçe omzuma vurup, kapıyı kapattı.
İçerisi dışarıya göre oldukça sıcaktı ve sweatim yüzünden terlemiştim.
"Eren, kısa kollu verir misin bana?"
Kafasını sallayıp, "Gel benimle." dedi ve uzun koridordan odasına doğru ilerlerdi. Peşinden giderken, kalçalarını dikizliyordum. Göz hakkı sonuçta.
Dolaptan siyah kısa kollu tişörtü çıkartıp bana uzattı. Elinden alırken, beklemeden sweatimi çıkarmıştım.
"Nasıl oluyorda her seferinde daha fazla kas yapabiliyorsun lan?" dedi.
Tek elini karnıma koymuş, kaslı bölgelerin üzerinden geçiyordu.
Kasılırken gülümseyeme çalıştım ama kalbim hızlanmıştı. Dokunduğu yerler yanıyordu sanki.
Bunu fark etmiş olacak ki hemen elini çekip, "Pardon." dedi ve odadan çıktı.
Derin bir nefes verdim. Tişörtü üstüme geçirip, yakasını burnuma yaklaştırdım. Buram buram Eren kokuyordu ve bu kokuyu çok seviyordum.
Yüzümde belirli, belirsiz bir gülümseme ile içeri geçtim. Eren koltukta oturmuş telefonuma kaşları çatık bir şekilde bakıyordu.
Kendimi onun yanına atarken, kafamı telefonuma yaklaştırmıştım. "N'oldu?"
"Linç mesajları geliyor," dedi yüzünü bana doğru çevirirken.
Telefonu elinden alıp, mesajlara bakmaya başladım. Instagram dm'leriydi.
k1vanc_soyer: İğrençsin.
iremmmmeda: Gerçekten senden tiksiniyorum, oysa ki çok severdim seni.
muhammedaktaw1: Okula gelmeye cesaret edebilecek misin bakalım? Gördüğüm yerde boğacağım seni.
cazyapmaoya: Eren ile seni çok shipliyorummmm!
laleolgun: Siktir git lan bu okuldan. İstemiyoruz senin gibi ibneleri.
alican.sarican: Brooo, helal olsun valla. Umarım Eren ile mutlu olursunuz.
pelinxq: Gaymiş ŞMSLQALQLAÖ SİKTİR LAN ORADAN!
Ekrana bakmaya devam ederken, gözlerim yanmaya başlamıştı. İçimde huzursuzluk hissi oluşurken, ne zaman düştüğünü bilmediğim damlaları Eren parmakları ile silmişti.
"Şşhh, ağlama." dedi endişeli gözlerle.
Kafamı yana çevirdim. Eren'in beni böyle görmesini istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
enchel│bxb
Teen Fiction[kizlar bunu okumak yerine dilsiz okuyun valla hayal kirikligi bu fic, duzenlemem gerek. okumayin.] Enchel'e Hoş Geldiniz! Bu oyun; izleyici ve oyuncu olarak ikiye ayrılır. İzleyiciler, oyuncuları izlemek için belirli bir miktar öder. Oyuncular, ke...