sir chloe - michelle
bu bölüm smut içermektedir, rahatsız olacaklar okumasın.
~
İyice yıkadığımdan emin olduktan sonra havluyu elime alıp, açtım.
"Gel bakalım buraya."
Demir titreye titreye havluya sarıldı. "Ç-çok kötüsün." dedi.
Güldüm. "Biliyorum."
Havluyla vücudunu kurulayıp kenara koydu. "Hadi seni yatıralım." diyip kolundan çekiştirdim. Ses çıkarmadan peşimden geliyordu.
Odasının kapısını açıp içeri geçtim. Demir odaya girdiği anda daha ne olduğunu anlamadan beni duvara ittirdi.
Sırtım sert zeminle buluştuğunda acıyla inledim.
Kollarını duvara dayayıp, beni duvarla arasına alırken dudaklarıma fısıldarcasına konuştu. "Bu gece ben de sana acımayacağım.''
Ağzımdan bir 'ha?' nidası çıkarken dolgun et parçaları dudaklarıma kapandı.
Alt dudağımı sertçe ısırıp, kendine doğru çekiştirdi. Ağzına boğukca inlerken yanaklarım kızarmıştı.
Madem serti oynamak istiyordu o zaman hodri meydan Demir Bey.
O alt dudağımı açlıkla öperken, üst dudağına dişlerimi geçirdim. Canı acıdığı için yavaşlamıştı. Bundan faydalanıp fevri bir hareketle hızla yerlerimizi değiştirdim.
Ardından dudaklarına doğru fısıldadım. "Kimin, kime acımayacağını göreceğiz."
Haylazca sırıttı. Koyulaşmış mavi gözlerini dudaklarımdan ayırmadan, tahrik edici bir ses tonuyla "Görelim o zaman." diye yanıtladı.
Tanrım, çıldıracağım.
Kollarını boynuma sarıp nefesini yüzüme üfledi. Karanlık odayı aydınlatan loş ışık çıplak tenine çarpıyordu. Oldukça çekiciydi.
Daha fazla dayanamayıp kalçasından destek alarak onu kucağıma alırken iyice duvara yasladım. Bana uyup bacaklarını belime dolamasıyla yüzümde bir sırıtış oluşmuştu.
Boynumdaki kollarını gevşetip dudaklarıma uzandı. İstediğini verip aynı tutkuyla karşılık verdim. Bu onun daha da hırslanmasına sebep olmuştu. Açıkçası oldukça hoşuma gidiyordu.
Dudaklarımızı ayırıp boynuna doğru yöneldim. Minik öpücükler kondururken bana meydan okurmuşcasına saçımı çekmesiyle boynunu ısırdım. Acıyla inlerken tatmin olmuştum.
"Beni çıldırtıyorsun." dedi nefes nefese. "Bak sen şu işe, duygularımız karşılıklı." dedim kafamı alnına yaslayarak. Gülerek başını salladı.
"Eren." diye mırıldandı. Hafif gözlerini kısmıştı. Eh, tabii tam ayık olmadığı için baygın ve yorgun bakıyordu.
"Mhm?"
"Seni istiyorum, her şeyinle." diye yüzüme doğru tısladığı zaman o an ipler kopmuştu. Gözüm dönmüştü belki de bilmiyorum.
Kucağımdaki yaramaz çocuğu daha fazla bekletmeden yatağa doğru götürdüm. Tam üzerine eğilmiş dudaklarını öpeceğim sırada "Tch, üstte olabileceğini aklından bile geçirme Eren." diyip ben daha ne olduğunu anlamadan yerlerimizi değiştirmişti.
Güldüğüne göre afallamış suratım onu fazlasıyla eğlendiriyordu anlaşılan.
Y/N: eren askim darılma bana ama Demir'i uke hayal edemedim. #BottomEren 😭🤚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
enchel│bxb
Teen Fiction[kizlar bunu okumak yerine dilsiz okuyun valla hayal kirikligi bu fic, duzenlemem gerek. okumayin.] Enchel'e Hoş Geldiniz! Bu oyun; izleyici ve oyuncu olarak ikiye ayrılır. İzleyiciler, oyuncuları izlemek için belirli bir miktar öder. Oyuncular, ke...