yirmi üç

5.5K 418 361
                                    

Eren-

Yüzümde hissettiğim dokunuşlar ile gözlerimi araladım.

Demir, ellerini yüzümde gezindiriyordu.

İçinde bulunduğumuz ortam, aşk itirafı, dün gece ki öpücükler.. Gerçekten ne hissettiğim konusunda bir fikrim yoktu. Bu durumdan ne rahatsızdım, ne de huzursuzdum.

Uyandığımı görünce hemen elini çekip, yatakta oturur bir pozisyon aldı. "Günaydın." dedi. "Günaydın," dedim tebessüm ederek.

Gözlerini kaçırıp, "Eren ya, ben bugün okula gitmesem mi?" dedi ensesinde ki saçları çekiştirirken.

Kaşlarımı çatıp, ben de dikleşerek "Saçmalama, tabii ki gideceksin." dedim.

"Ama-"

"Aması yok oğlum, nereye kadar kaçacaksın?"

Ofladı. "Kalk hadi, kahvaltı yapalım. Sonra size geçer, eşyalarını alıp okula gideriz." dedim.

Kafasını sallarken telefonunu gösterdi. "Cenk ve Onur dün gece bir sürü mesaj atmış. Sen uyurken Onur aradı."

"Ne dedi?"

"Ağzıma sıçtı mesajlarına bakmadığım için."

Güldüm. "Merak etmişlerdir. Okula gidince onlarada anlatırız bir sorunun olmadığını."

Beni onaylayıp yataktan kalktı.

***

Okul bahçesine girdiğimiz de Cenk ve Onur bankta bizi bekliyorlardı. Onur beni görünce Cenk'in kolunu dürtüp bir şeyler söyledi. Cenk bize bakıp ayaklanırken, biz de yanlarına doğru ilerlemiştik.

"Vay! Sevgili mi oldunuz lan?" dedi Cenk.

"Hayır." dedi Demir, gözlerini ellerine dikmiş parmakları ile oynarken.

Utandığında ya da üzgün olduğunda hep bunu yapıyordu ve bunu sadece ben biliyordum.

"Hee, siz dün mesajlara cevap vermeyince işi pişirdiniz sandık biz." dedi Onur sırıtırken.

Dün gece aklımda canlanırken öksürdüm. Demir de bana yandan bakıp, saçlarını karıştırdı.

"Saçmalamayın." dedim sitemle.

Cenk uzun süredir baktığı yeri işaret edip,"Bu çocuk çok damarıma basıyor." dedi Yusuf'u gösterirken.

Yusuf ve yanındakiler bize bakıp gülüşüyorlardı.

Demir yarım ağız sırıtıp, "Benim de. Umarım laf atar da ağzını burnunu kırarım."

Onur anında 'şşhh'lerken, "He, sonra disipline gideriz falan," diye ekledi.

Yusuf, ilk senemizde ezilen bir tipti. Yiğit ve Selim ile tanıştıktan sonra değişip, millete sallar oldu. Geçen dönem de bize kafa tutmuştu ve kavga etmiştik. Bu yüzden üçünden de topluca nefret ediyorduk.

Birden "Ne zaman fark ettin?" dedi Onur, Demir'e itafen.

Demir, Yusuf'tan gözlerini çekerek Onur'a baktı. Ağaca yaslanıp, "Neyi?" dedi.

"Yönelimini işte."

Gözlerini yere dikti. Düşünüyor gibiydi. "Aslına bakarsan küçükken de erkekler ilgimi çekiyordu. Bilmiyorum.."

"Biz nasıl fark etmedik amına koyayım?" dedi Cenk.

"Belli etmedim ki. Anlamamanız normal."

Onur kafasını salladı. "Peki ne zamandan beri Eren'i seviyorsun?"

Demir ile göz göze gelirken, gözlerini kaçırdı. Cevap vermedi.

enchel│bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin