yirmi sekiz

4.3K 362 483
                                    

a.c.e - savage

bu gruba bayılıyorum uwhhsi. 🥺

ne istediğimi belirtmeme gerek var mı?

YORUM.

~

Görkem-

"Top 10 listesinde olan çociklar siz misiniz aceba?'' dedi tuhaf şivesiyle.

Bu çocuk kimdi?

Sandalyemi ona doğru çevirip, baştan aşşağı süzdüm.

Ayağında bembeyaz bir ayakkabı ve beyaz açık tenine inat daha da beyaz olan bir çorap vardı. Dizleri giydiği şorttan dolayı göz önüne seriliyordu.

Pürüzsüz ve bebeksi bacakları vardı.

Lila, kısa kol bi' tişört vardı üzerinde. Beyaz şortu ile uyumluydu.

Onun yerine ben üşümüştüm. Hava soğuktu. Ama, o üşüyormuş gibi durmuyordu.

Bakışlarım daha sonra ellerine kaydı.

Narin, ince ve kemikli parmaklarına taktığı yüzükler dikkat çekiyordu. Baş parmağında ve işaret parmağında adeta parıldıyordu. Bileğinde ise ince, altın rengi hoş bir bileklik vardı.

Teninin beyazlığı ve pürüzsüzlüğü ile resmen, 'ben buradayım!' diye bağırıyordu.

Bakışlarım; sonunda yüzüne çıktığında, iri mavi gözlerle buluştu kahvelerim. Gözlerini kısmış bana bakıyordu.

Sanırım bu kadar detaylı incelememden dolayı rahatsız olmuştu.

Aldırmadan, arsızca yüzüne bakmaya devam ettim.

Kahverengi dalgalı saçları, hafif büyük bir burunu vardı. Çok dikkat çekmiyordu büyüklüğü. İnce kiraz dudaklar ve beyaz teni ile resmen tabiri caizse Güzellik Tanrı'sı gibiydi. İri mavi gözlerinden bahsetmiyordum bile.

Bizimkilere baktığımda aynı şaşkınlıkla çocuğa bakıyorlardı.

Sanırım tek etkilenen ben değildim.

"Şey, sori sormuştum ben size ama?" dedi ince sesiyle. Tuhaf şivesi aslında o kadar da dikkat çekmiyordu. Ona yakışıyordu.

Boğazımı temizleyip, kendime gelmek amacıyla önümdeki gazozdan bir yudum aldım.

Cenk, gülümseyip "Evet, biziz. De sen kimdin kanka?" dedi merakla.

"Ben Göktuğ. Buraya gelip, sizi bulmam istendi."

Demir lafa atlayıp, "Otursana Göktuğ. Ayakta kaldın." dedi samimi bir tavırla.

İstediği zaman uyusallaşabiliyordu demek.

Göktuğ masada oturacak yer olmadığını fark edince yan masadan çekingence bir sandalye alıp, yanıma geçti.

Birden hepimizin telefonundan bildirim sesleri yankılanınca, bakışlarım telefonuma kaydı.

Görev Tamamlandı! Hesabınıza 50$ Eklenmiştir.

"Ne, bu kadar mıydı? Göktuğ'nun gelmesi ile görev bitti mi yani?" dedi Onur sorgularcasına.

Eren, elini çenesine götürüp kaşırken, "Sanmıyorum. Bu kadar kolay olamaz." diye mırıldandı.

Lafını bitirir bitirmez, bildirim sesi ile kafe dolarken hemen telefonuma baktım.

Gözlerim irice açılmış, yutkunarak telefonuma bakıyordum.

''Siktir."

Diğerlerine endişeyle baktığımda onların da benden farksız olmadığını gördüm.

~

- heeeyyooooo! ;3

- 1 haftadır bölüm atmıyorum, çünkü Göktuğ karakterini bir türlü bulamamıştım. sonunda bir çocuk buldum ve öf aney nası daş.

- Göktuğ'ya herkes şerefsiz demiş, ayıp ediyorsunuz oğluşuma. aşırı soft bir karakter o. içim eriyor görünce, aww.

- bir de önceki bölümde, #TeamDemir & #TeamGörkem şeysi yapmıştım. çoğunluk 3'lü olsun demiş.

- ARKADAŞLAR KAFAYI MI YEDİNİZ MŞXĞÇŞHDOSLXMSMŞÖXÇĞ

- neyse, sizce görev ne olabilir? tahminleri alayım. ;)))

- bu bölüm kısa fakat geçiş bölümü olduğu için pek uzatmak istemedim. diğer bölüme saklıyorum kendimi. :B

enchel│bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin