otuz

4.4K 368 752
                                    

the neighbourhood - daddy issues

~

Görevleri bitirmemizin üzerinden birkaç saat geçmişti. Şimdi ise Demir'in evinde oturmuş, topluca film izliyorduk.

Tüm ışıkları kapatmıştık. Odayı sadece televizyon ışığı aydınlatıyordu.

Cenk, yer de bacaklarını toplayarak oturmuştu. Onur da bu pozisyonundan yararlanarak, kafasını Cenk'in kucağına yerleştirmiş, televizyonda oynayan filmi seyrediyordu.

Görkem tekli koltuklardan birine kurulmuş, telefonuna bakıyordu. Arada kafasını filme çeviriyor, bakınıyordu. Ancak bu 2 saniye falan sürüyordu.

Göktuğ ise Demir ve benim oturduğumuz koltuğa sinmiş, kolasını içiyordu.

Filme odaklanırken, kucağımdaki mısır kasesine elimi attım. Fakat soğuk bir el hissettiğimde bakışlarımı kaseye diktim. Ardından da ona.

Demir elini kaseye koymuş, sırıtıyordu.

Kulağıma eğilip, olabildiğince kısık sesle fısıldadı. "Elin, elime çok yakışıyor, bebeğim."

Tam ağzımı açmış, bi' şey diyecekken, sıcak nefesini kulağımın biraz altında/boynumda hissetmemle kelimeler boğazıma tıkıldı sanki.

Bunu fark etmiş olacak ki güldü.

Yumuşak dudaklarını boynuma bastırıp, diliyle öptüğü yerin üzerinden geçti. Derimi dişlerinin arasına alıp, çekiştirdiğinde inlememek için dudağımı dişledim.

Herkesin içinde ne yapıyordu?

Durması için, elini sıktım. Anlamışcasına hafifçe kıkırdadı ve geri çekildi.

Kalbim hızla çarpmaya başlarken, kaşlarımı çattım. Bu da neydi?

Bir iç çekip televizyona baktım. Fakat filme odaklanamıyordum. Az önce yaşanılan şeyi düşünmeden duramıyordum.

Siktir. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu.

***

Yeni Göreve Hazır Mısın?

Evet / Hayır

Görev: Gay Bar'a gidin.

Süre: 15 Dakika.

"Gay Bar mı? En sevdiğim." diye dalga geçercesine konuştu Demir.

"Gay Bar demişken, Demir'den başka eşcinsel var mi?'' dedi Göktuğ.

"Biseksüelim."

Şaşkınca Görkem'e baktım. Gerçi telefon da 'aramızda kalmasın, biseksüelim.' demişti.

"Şansim var o zaman." dedi Göktuğ flörtöz bir sesle.

"Ha?"

"Artik benden kurtulusun yok citir."

Götkuğ'nun sözleri üzerine hepimiz kahkaha atarken, o gözlerini kırpıştırmıştı. "Yanliş bir şey mi söyledi ben?"

"Çıtır demek istedin galiba." dedi Onur keyifle.

Görkem, "Çıtır demek, ha.' diyip güldü.

enchel│bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin