Bisikleti sürmeye devam ederken gözlerimden ateş çıkıyordu âdeta. Aşırı sinirlenmiştim. Gururumu kırmaları yetmemiş gibi, bir de hoşlandığım kızı kaybettim.
Telefonum titreyince bisikletimi kenara çekip, cebimden telefonumu çıkardım.
Demir: hey, eren.
Demir: iyi misin?
Demir: özür dilerim, seni kırmak istememiştim. neredesin, yanına geleyim?
Eren: gerek yok, iyiyim.
Demir: emin misin? :/
Eren: evet.
Görüldü.
Telefonumu cebime sıkıştırıp yoluma devam ettim.
Yol boyunca Onur, Cenk ve Demir'e sövüp eve vardım. Kendimi yatağa attım ve olanları düşünmeye başladım.
Ne bekliyordum ki? Beyza'nın benden hoşlanacağını falan mı? Ah, aptalım.
Ya bizimkilere ne demeli? Korkakmış.
Aklıma gelen fikirle yatağımda doğruldum ve hemen bilgisayarımın başına geçtim. Fareyi oynattığım gibi ekran açıldı ve karşıma Enchel çıktı. Bilgisayarı tamamen kapatmamıştım sanırım.
Linke tıklayıp sandalyemde biraz doğruldum. Karşıma küçük video tarzında bir slayt geldiği zaman dikkatlice izlemeye başladım.
Enchel'e Hoşgeldiniz!
Bu oyun; izleyici ve oyuncu olarak ikiye ayrılır.
İzleyiciler, oyuncuları izlemek için belirli bir miktar öder.
Oyuncular, kendilerine verilen görevleri tamamlayıp para ödülüne sahip olur. Unutmayın, her görev de alacağınız para miktarı artar.
Görevleri tamamlayamayan Oyuncular, oyundan atılır ve izleyici olarak devam eder. Pes edenler ise, onlar sadece Korkak kategorisine girer.
En çok izliyiciye sahip olan oyuncular, Top 10 listesine girer. Ne kadar izleyici, o kadar çok para!
Fakat hiçbir şekilde, oyunu ispiklemek yok. İspiyoncular ceza alacaktır. :)
- İzleyici Misin, Oyuncu Mu? -
Bir süre ekrana bakıp, Oyuncu seçeneğine bastım.
Devam Etmek İstediğinizden Emin Misiniz?
Evet / Hayır.
Harika! Artık Enchel Oyuncususun. Sana verdiğimiz görevleri tamamla ve banka hesabında ki artışı izle.
Unutma, ne kadar çok izleyici o kadar çok para.
Eğer verdiğimiz görevleri yapamazsan ya da yapmayı reddedersen, oyun dışı olacaksın.
Bu arada bu görevleri tamamlan için belirli bir süre olacak. Bu süre içinde görevi yapamazsan diskalifiye olursun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
enchel│bxb
Teen Fiction[kizlar bunu okumak yerine dilsiz okuyun valla hayal kirikligi bu fic, duzenlemem gerek. okumayin.] Enchel'e Hoş Geldiniz! Bu oyun; izleyici ve oyuncu olarak ikiye ayrılır. İzleyiciler, oyuncuları izlemek için belirli bir miktar öder. Oyuncular, ke...