otuz bir

4.1K 325 376
                                    

çok utanıyorum..

~

Az sonra pist boşaldı ve orta yaşlarda bir adam elinde mikrofon ile ortada dikildi.

"Nefes kesen bir gösteri sizi bekliyor!"

Alkış tufanı anında koparken mekândaki ışıkların hepsi sönmüş, ortam tamamen karanlığa bürünmüştü.

Sahne neon ışıklarla aydınlatıldı. Direğin yanında bir beden belirmişti.

İnce ve hafif uzun denilebilecek bir vücuttu bu. Üzerinde sadece kısa deri siyah bir şort vardı. Şortu bedenine yapışmış, penisini/kalçalarını belli ediyordu.

Beyaz teni neon ışıklar ile göz önüne seriliyordu.

Kedi kulağı diyebileceğimiz kulaklar saçlarına yerleştirilmişti. Kalçasındaki kuyruk dikkat çekiciydi. Kedi Çocuk mu olmuştu?

Fısıldaşmalar yükselirken müzik sesi barı doldurdu.

Genç çocuk bacaklarını direğe doladı ve tırmanmaya başladı.

Direğin tepesine çıktığında kollarını serbest bıraktı. Bacaklarıyla direği kavradı ve bir yay gibi yere eğildi. Kuyruğunu sallamayı da ihmal etmiyordu tabii.

Bu hareketiyle göğsü ortaya serilmişti. Neon ışıklar tenine vurduğu için genç çocuk daha da çekici gözüküyordu.

Müzik ile uyumlu hareketleri gerçekten nefes kesiciydi.

Finalde bedenini iyice direğe sardı. Döndü, döndü, döndü. Siktir, o muhteşemdi.

Bacaklarını sardığı direkten aşşağı kaydı. Dudaklarını direğe bastırdı ve dilini direğe sürttü.

Seyirciler çılgına dönmüşçesine alkışladı. Etkilenmişlerdi, fazlasıyla.

Genç çocuk direkten uzaklaşıp, sahnenin ortasına doğru yürüdü. Kuyruğunu bacaklarına sarıp, kulaklarını oynattı. Dudaklarını ısırıp, etrafa bir göz attı. Bu hâli oldukça seksiydi.

Memnuniyetle gülümsedi ve eğilerek selam verdi. İzleyiciler coşkuyla çığlık atarken bundan keyif alıyordu.

Işıklar birden söndü ve müzik kesildi. Seyirciler suskunlaşırken heyecanla nefeslerini tuttular. Bir şey olacağını herkes biliyordu.

Ardından hoparlörden genç çocuğun sesi yankılandı.

"Miyav."

Ortamı aydınlatan eski ışıklar tekrar açıldı. Ama sahnede o çocuk yoktu.

Onun yerine deri şortu vardı. Öylece yerde duruyordu. Kimse buna anlam verememişti.

Başta beliren adam tekrar sahneye çıkıp, şortu eline aldı ve sallamaya başladı. "Fiyatları alalım."

Çoğunluk delirmiş gibi şort için para teklif etmeye başlamıştı bile.

O seksi çocuğun giymesi bile almalarına yetiyordu demek.

~

- o çocuğun kim olduğunu bence anlamışsınızdır. 'beyaz ten' :)

- ıhm, direk dansı yazarken açıkçası zorlandım. bu yüzden kısa tuttum. umarım, olmuştur.

- ha bir de kedi çocuk demişken...

- yeni kurgu falan, ne zaman yayımlarım bilmiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- yeni kurgu falan, ne zaman yayımlarım bilmiyorum.

- 1 hafta kadar yokum, tatildeyim. netim bitmek üzere pek aktif olamayacağım sanırım.

enchel│bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin