21

1.9K 124 20
                                    

Jack:

-Otthon kéne lenned.. Féltelek, tudod? - csukja be a mosdó ajtaját és rám néz. Én csak mosolyogni tudok hogy újra látom.

-Gyere idee! - kitárom kezeim, így idejön és megölel. - Hiányoztál..

-Te is nekem. - állát nyakamba teszi és bújik hozzám, amit imádok. - De tényleg, miért vagy itt? - néz szemeimbe, de nem enged el teljesen.

-Azt mondtad hogy nem találkozunk a suli végéig úgyhogy muszáj voltam jönni.

-Pár napról lett volna szó és előtte hónapokig nem láttál. - mosolyog.

-Tudoom.. - hajtom fejem mellkasára. - Addig jól voltam amíg tegnap nem láttalak. De aztán rájöttem hogy sokkal nagyobb szükségem van rád mint gondolnám. - mosolygok. Hajamba puszil és picit erősebben szorít magához.

-Nekem nagyobb szükségem van rád, Jackie.

-Nem igaz.. - mosolygok. Felemelem fejem hogy szemébe nézhessek. Kezeimmel elengedem és nyaka oldalára teszem vissza azokat. Elmosolyodik és megcsókol. - Nem megyünk el?

-Hova? - elenged, én meg csak hátrahajtom fejem és a plafont nézem.

-Nemtudom.. Csak üljünk a kocsidban és beszélgessünk. - visszanézek rá, de pont csengetnek.

-Pár napot bírj ki, oké? - mosolyog. Megölel, aztán rám néz. - Délután elmegyek érted és beszélgethetünk, de most menj haza.

-De nem akarook~

-Már csak órákról van szó. Kérlek. Nem akarom hogy akármi történjen. Minden egyes nap látni foglak, de most menj haza.

-Rendben.. - forgatom szemeim.

-Kihozom a táskád. - visszamegy a terembe, így én is elindulok arra. Kihozza a táskám és még ad egy csókot ajkaimra. - És egyél valamit. - mosolyog. Én is elmosolyodok és még gyorsan megölelem. Ezután már visszamegy a terembe, én meg elindulok haza és közben felhívom Skyt hogy mostmár megyek haza. Kérdezi hogy eljöjjön-e értem de most jól esik a séta úgyhogy nemet mondok.

Otthon leteszem a táskám és eszek valamit, ahogy Finn mondta. Sky meg is lepődik mert szerintem hetek óta nem látott enni.

-Minden oké? - nevet.

-Mhm.. - bólogatok. - Finn mondta hogy egyek, úgyhogy eszek.

-És ha Finn azt mondja hogy szopd le akkor leszopod?

-Kussolj már.. - nevetek. Felmegy a szobájába, így nyugodtan elfogyasztom a kajám és elmosogatok.

Délután már alig várom hogy Finn írjon hogy itt van, mert már elkészülődtem hogy normálisan nézzek ki. Mikor megjön, ír, így mondom Skynak hogy elmegyek. Ahogy kilépek a bejárati ajtón, meglátom, így csak becsukom azt és odasietek hozzá. A nyakába ugrok, lábaim derekára kulcsolva.

-Hiányoztál.. - mosolygok.

-Órák teltek el, Jack. - nevet. Lerak és beülünk a kocsiba. Ugyan arra a helyre visz el, ahova tegnap is és sötétedésig ugyanúgy itt vagyunk és beszélgetünk. Most a kocsiban maradunk mert már kicsit hideg van kint. Egy ideje már csendben vagyunk, így csak engem néz, ami nem zavar, de zavarban vagyok.

-Mit fogunk csinálni azután hogy vége a sulinak? - nézek rá. - Jön a nyár, meg minden de velünk mi lesz?

-Én elkezdek dolgozni, de nem hiszem hogy a szüleid megengedik hogy te is elkezdj.

-Hát, igen..

-Viszont ha arra gondolsz hogy pontosan velünk mi lesz, akkor.. Akkor nemtudom. - tudom hogy nem lehetünk együtt örökké, mert ez túl tökéletes lenne de sosem akarok nélküle lenni többet. - De együtt leszünk, rendben? - összekulcsolja ujjaink és elmosolyodik. - Nem szabadulsz meg tőlem még sokáig. - én is elmosolyodok.

-Szeretlek, Finn. - szemeibe nézek még mindig mosolyogva.

-Ezt miért így mondod?

-Hogyan?

-Mintha búcsúznál.

-Nem búcsúzok csak elmondtam hogy szeretlek.

-Fura vagy te nekem. - hajol közelebb és megcsókol. Kezem nyakára teszem és lassan elválok tőle.

-Nekem meg te vagy fura. Miért búcsúznék? - odatornázom magam ölébe és másik kezem is nyakára teszem. Picit félve, óvatosan kezeit combjaimra rakja és beharapja alsó ajkát. - Hm? - mosolygok.

-Nemtudomm.. Csak úgy mondtad mintha nem mondhatnád soha többet vagy hát, érted.. - teljesen zavarban van amiért ölébe ültem és ez arcán is látszik.

-Visszaüljek? Csak mert látom hogy zavarban vagy. - nevetek.

-Neee.. Nagyon jó vagy itt, csak nem számítottam erre. - megcsókol és lassan feljebb vezeti kezeit, csípőmig. Ott benyúl pólóm alá, így megcsikizve bőröm. Teljesen libabőrös leszek és hátam teljesen kiegyenesedik. Ő elmosolyodik és feljebb vezeti kezeit a derekamra. Csak mégjobban libabőrös leszek mert kezei jéghidegek. Elmélyíti csókunk és mostmár csak egyik kezét vezeti feljebb, a másikat derekamon hagyja. Mikor elválunk egymástól, ugyanolyan közel maradunk. Elmosolyodok és elhajolok tőle hogy szemébe nézhessek, de nem túlságosan messzire. - Én is szeretlek. - elmosolyodik és kezeit visszavezeti csípőmre. Fejem nyakába rakom ő meg egyik kezét levezeti fenekemre. - Most az fog történni amit gondolok hogy történni fog?

-Nemtudom miről beszélsz. - harapom be ajkam.

Reggel Finn szobájában kelek, de ő nincs itt. Ahogy eszembe jut a tegnap, csak elmosolyodok. Felülök és körülnézek. Végül látom hogy kint áll az erkélyen, így csak nyugodtan visszafekszek és őt nézem. Cigizik és telefonál valakivel. Csak kinyújtózok amíg végre észrevesz. Kikelek az ágyból és engem néz amíg felveszem az alsógatyám majd a szekrényéhez megyek és kiveszek egy pólót. Felveszem és mikor visszanézek rá csak beharapott ajakkal bámul erre, de amikor észreveszi hogy nézem, elrántja fejét. Elmosolyodok és kimegyek hozzá. Elveszem tőle a cigit és beleszívok. Arcom nézi, így orromon fújom ki a füstöt, miután letüdőztem, így hallom ahogy nyel egyet, majd elköszön az embertől akivel beszélt.

-Jack, nem leszünk jóban..

-Miért? - mosolygok és visszaadom neki a cigit. Csak elnyomja és lerakja az asztalra. - Miért pazarolod?

-Mást kívántam meg. - mosolyogva hátra hajtom a fejem és beharapom ajkam. Mikor visszanézek rá, már ő is mosolyog.

-Imádlak. - lépek közelebb és megfogom kezét. Elindulok vissza a szobájába, magam után húzva.

-Hát még én téged. De van egy kis gond. - leül az ágyra én meg ölébe és szinte rögtön nyakát kezdem puszilgatni. - Jaack, suliba kell mennem.

-Komoly? - nézek szemeibe. - Még most is?

-Ez az utolsó nap. - kezeit fenekem alá teszi és feláll. Lábaim derekára fonom és szemeit nézem.

-Utállak..

-Az előbb még imádtál. - mosolyog. - Csak délig vagyunk, utána elmegyek érted és folytatjuk. - megforgatom szemeim, erre csak közelebb hajol és megharapja nyakam. Elmosolyodok, majd letesz. - Hazaviszlek, pakolj össze egy pár napra és aludj itt. - szemeim levezetem ajkaira, majd vissza szemeire és ezt még egy párszor megteszem. - Mi az?

-Semmi.. - elengedem és felveszem a gatyám, majd a saját pólóm, és a többi ruháim.

-Most haragszol? - csak megrázom fejem. - Jack..

-Alsógatyába menjek haza? - fordulok vissza felé.

-Nem azt mondtam hogy rögtön szedd össze a cuccaidat és menj.

-Finn.. Csak felöltözök, oké? Miért haragudnék?

-Mert látom rajtad. - idejön és megfogja csuklóm hogy megálljak.

The Video /Fack/Where stories live. Discover now