3

5K 270 11
                                    

Jack:

Hamar telnek a napok, egyre többször beszélgetek Finn-nel, akár élőben, akár telefonon, akár üzenetben. Sulin kívül is sokszor találkozunk, ahogy most is eljöttünk. Most viszont őszi szünet van, úgyhogy éjszaka jöttünk ki a parkba, pontosabban a gördeszkapályához. Általában ide jövünk ki amikor unatkozunk és itt állatkodunk, vagy csak beszélgetünk, mint most is.

Aztán hazakísér és ő is megy. Otthon még az esti rutinom legfontosabb részét elvégzem, méghozzá a videó lecsekkolását. Már 10 millió körül vagyunk.. Borzasztóan örülök neki. Ja, nem.

Egész hétvégén azon jár az eszem hogy végre mikor találkozok újra Finn-nel.

Itthon a szokásos szettem van rajtam, egy világos-szürke melegítő egy fehér pólóval. Mióta történt ez az egész Jaeden buliján, már nem merek csak úgy alsógatyába flangálni a házban, még ha senki nincs itthon sem.

Épp a konyhába tartok és inni keresek valamit de mivel full egyedül vagyok, ráadásul nem is számítok vendégekre, eléggé meglep a csengő. Kinyitom az ajtót de nem az fogad amit vártam volna. Jaedennel találom szemben magam és egy férfival, akiről csak találgatni tudok hogy honnan ilyen ismerős.

-Hali. - mosolyog Jaeden. Csak meglepetten nézem mindkettőjüket. Ez a bizonyos férfi, Jaeden dílere, valamint az a férfi aki felbukkant mellettem a bulin, leitatott és elvette a szűzességem. Kicsit félve tekintek a férfire, majd vissza Jaedenre.

-Mizu? - kacsint rám a férfi, majd bejön mellettem és már kényelembe is helyezi magát a kanapén.

-Mit kerestek itt? - ekkor már Jaeden is bejön és leül a másik mellé. Becsukom az ajtót és keresztbe tett kezekkel állok meg előttük. - Hm? - nézek kérdően.

-Te aztán nem vagy félős. - kacsint az ismeretlen férfi. Mármint úgy ismeretlen hogy még mindig nem tudom a nevét.

-Jack, ő itt Booker, Booker ő itt Jack. - a sötétebb bőrű fiú, csak mosolyog rám én meg megforgatom szemeim.

-Mi lenne ha mostmár elmondanátok hogy miért vagytok itt?

-Jaeden mondta hogy téged nem érdekel hogy hazudozol arról hogy mi történt a buliján. - feláll Booker és közelebb jön. - Sok ilyen videónk van a kedves, segítőkész barátommal és nem te fogod elbaszni ezeket, úgyhogy idehallgass. - zsebébe nyúl és kivesz egy kést onnan. Hátrébb lépek, de falba ütközöm, így csak nyelek egyet és várok hogy ideérjen. - Az a videó eddig a legtöbb megtekintést szerezte a videóink közül és sokan kérdezik hogy lesz-e még ezzel a fiúval. Úgyhogy még egy hazugság és több videót is kapnak. - a végére az állam alá teszi a kést én meg csak nyelek egyet. Szabad kezét derekamra teszi és a kés élével óvatosan feltolja állam. Kezét lejjebb vezeti és pólóm alját arrébtolva, benyúl alá. Nagyon félek, mert tudom hogy képes lenne leszúrni, úgyhogy próbálok nyugton maradni, de remegek.

-Mennünk kéne, Booker. - áll fel Jaeden. Lehunyom szemeim és ajkam beharapva várom hogy végre ellépjen tőlem, de nem teszi.

-Mindjárt megyek utánad. - Jaeden kimegy és be is csukja az ajtót. - Vártad már hogy kettesben legyünk, ugye? - mosolyog.

-Engedj el, kérlek.. - nagyon halkan beszélek és egy könnycsepp folyik le arcomon.

-Miért tenném?

-Attól függ hogy mit akarsz még tőlem. Már mindenem a tiéd. A magánéletem, a nyugalmam, a szűzességem. Mi kell még, komolyan? Az egész életem a te kezedben van. Mire vársz? Csak örülnék neki ha leszúrnál. - veszek egy nagyobb levegőt és visszanézek rá. - Tedd meg. Mit számít? - elteszi a kést, de kezét nem veszi le rólam. Mostmár szabad kezét a nyakam oldalára teszi, közelebb hajolva.

-Ezen a szép szőnyegen nem mutat jól a vér. - mosolyog. - Mit szólnál ha inkább nem szúrnálak le, de tartanád azt a gyönyörű szádat, édes? - bólintok, majd elenged és eltéve a kést, kisétál.

Mikor Sky hazaér, az első dolgom hogy áthívom a szobámba és elmesélek neki mindent az ágyamon ülve.

-De azért jól vagy? - karolja át hátam, fél kézzel.

-Gondolom.. - simogatni kezdi vállam és sóhajt egyet, együttérzően. Végül a kérésemre magamra hagy én meg felhívom Finnt. Bár kicsit félve, mert nemtudom hogy épp zavarom-e.

-Szia, mizu? - hangjára már most elmosolyodok.

-Öhm.. Zavarok?

-Dehogy, baj van?

-Nem, csak öhm.. Oké, ez hülyén hangzik de csak hallani akartam a hangod.. - nyelek egyet és úgy döntök hogy megvárom a reakcióját. De nem mond semmit, így inkább megszólalok. - Basszus, ezt hülyeség volt kimondani. - kínlódok. - Öhm, ha nagyon zavarlak, akkor most leteszem.

-Egyáltalán nem zavarsz Jack, ne hülyéskedj.

-Ha ennyire nem zavarok akkor tudunk talizni?

-Persze. Öhm, 5 perc és ott vagyok.

-Rendben, köszönöm.. - leteszem, majd kimegyek a fürdőbe. Megmosom az arcom és fogat mosok. Visszamegyek a szobámba, majd az összes nagy pulcsimat előveszem és a tükör elé odaállva megnézem hogy melyik az amelyik a legjobban takarja az egész felsőtestem alakját. Mikor ez megvan, elteszem a többit és veszek fel egy tiszta melegítőt.

Mikor Finn itt van, felhív így lemegyek és beengedem. Ahogy meglátom, nyelek egy nagyobbat. A kapu előtt áll és a telefonját nézi. Mikor észrevesz már közelebb értem hozzá, így látom hogy elmosolyodik. Kinyitom neki a kaput, majd mikor bejön, megölel. Karjai egyszerre óvatosan zárnak magához, és egyszerre szorosan. Gondolkodni sem tudok az érzéstől, amit magával hoz ez az ölelés. Mielőtt még elvál tőlem, gyorsan átölelem hogy ne érezze cikinek hogy nem ölelek vissza.

-Mi az oka hogy ennyire sietnem kellett?

-Nem mondtam hogy siess. - nevetek halkan.

-Öhm, igaz. Egy idióta vagyok, sajnálom. - mosolygok rajta és szemeit nézem egy percre, hisz szinte elveszek sötétbarna szemeiben. - Szóval, bejöhetek vagy idekint szeretnél maradni?

-Oh, öhm, gyere, persze. Bocsi. - mosolygok rá.

The Video /Fack/Where stories live. Discover now