2

5.8K 283 66
                                    

Jack:

Egész órán a tankönyvekkel kapcsolatos dolgok mennek, de nem tudok nagyon másra figyelni, csak a mellettem ülő fiúra. Óvatosan hátradőlök és tarkóját figyelem, vagy épp valamikor hátát nézem. A kezeit is elég alaposan kivizsgáltam már, csak ahogy haját. Egy aprót nyelek, hisz még életemben nem láttam egy hasonlóan gyönyörű teremtést sem.

Ahogy kiosztásra került az összes tankönyv, szinte ki is csengetnek, szóval kiviszem a tankönyveket a szekrényembe, ahogy mindenki más is. Mikor már mennék vissza, Jaeden megállít.

-Mizu? - mosolyog.

-Mennem kell, bocsi. - mennék el mellette, de visszahúz.

-Hé, hé, hé. Jack. Tudod hogy miről akarok beszélni?

-Honnan kéne tudnom? - nézek értetlenül.

-A videódról, úgyhogy menjünk be a mosdóba, okés? - megforgatom szemeim és elmegyek vele a mosdóba. - Azt már mindenki tudja az egész suliban hogy te vagy az, dee.. Ez mégis mikor készült?

-A bulidon. - hajtom le fejem, idegességembe.

-Ahaa, miért engedted hogy ezt kirakják a haverjaim?

-Szerinted volt beleszólásom? Leitattak és konkrétan megerőszakoltak, mert nem akartam és neked az a legnagyobb bajod hogy miért engedtem kitenni?

-Az nem az én dolgom hogy mit csináltak veled, de az emberek kíváncsiak. Pletykálnak, híreket és hazugságokat terjesztenek, már most. Az egész iskola látta, és ebben a szituban még az igazgatóit sem úszod meg.

-Tudom, oké? Felfogtam. Többé nem fogom engedni hogy a részeg díler haverjaid elrángassanak magukkal és megerőszakoljanak, oké? Sajnálom. Bocsánat, tényleg. - itt hagyom, és visszaindulok a terembe. Gyorsan leülök a helyemre, fejemet a karjaimba hajtva.

-Minden okés? - hallom meg a padtársam hangját, így felnézek rá és bólintok. - Nem vagy ma valami beszédes. - mosolyog és leül mellém.

-Csak nincs túl jó kedvem. - rántom meg vállam.

-Mi a baj?

-Semmi komoly. - mosolygok.

-Biztos?

-Igen. - egy nagyobbat sóhajtok, majd rendesen felülök. Még mindig engem néz, így visszanézek rá. Szemeit vizsgálom, így egy ideig észre sem veszem hogy beharapja alsó ajkát, de aztán el is engedi.

-Hogy hívnak? - hajol közelebb.

-Jack. És öhm.. - félbe szakít.

-Finn. - mosolyog. Ajkaival már most tudnék mit csinálni, ha olyan helyzetben lennénk, de sajnos nem úgyhogy csak visszamosolygok rá. - Biztos hogy nincsen baj?

-Biztos.

Lassan elkezdődik az óra, így ő előrefordul én meg folytatom az előző órai tevékenységem, azaz a tarkója bámulását.

Az egész nap így megy el, a szünetek viszont lassabban mert akkor nem nézegethetem újdonsült padtársam. Mikor viszont hazafelé tartunk a nővéremmel, Jaeden jön ide, Skynak csapni a szelet, de van barátja úgyhogy nem sül ki jól.

Holnap ugyanez játszódik le, majd utána is és utána is. Már lassan 1 millió megtekintés van a videón, amit még most is, minden egyes nap nézegetek. A mai nap viszont rosszul kezdődik, hiszen Finn úgy jön oda hozzám hogy látott egy videót tegnap este. Csak reménykedni tudok hogy ne az legyen, amire most mindenki gondol. Bevezet a mosdóba hogy elmondja mi van. Izgatottan kezd bele hogy Jaeden küldött neki egy videó linket este, viszont amint látta hogy +18-as az oldal, meg sem akarta nézni. Aztán végülis kíváncsi lett hogy miért küldte és megnézte. Majd izgatottan közölte hogy az egyik fiú szereplője hasonlít rám. Látszik rajtam hogy teljesen zavarban vagyok, így abbahagyja.

-Jézusom, mondd hogy nem azért küldte mert te vagy az.. - leesik neki a pirulásom oka, majd kicsit sajnálóan néz vissza rám.

-Nem szoktam hazudni. - rántom meg vállam.

-Hé, öhm.. Sajnálom. - köszörüli meg torkát és közelebb lép. - Nemtudtam, bocsánat..

-Semmi gond. - mosolygok, majd visszamegyek a termünkbe. Hamarosan ő is jön és leül mellém.

-Szóval, öhm.. - dől hátra, hozzám és szemeimbe néz. Nyelek egyet. - Akkor te meleg vagy? - harapja be ajkát.

-Nem mondanám. - rántom meg vállam.

-Ohh.. - nyel egyet és visszafordul a padjához. Azon kívül hogy egy fiúba vagyok belezúgva, semmi meleg nincs bennem. Áhh.

-Miért? - érdeklődök vissza.

-Csak a videó miatt hogy öhm.. Érted. - néz vissza rám. - Neked erről ciki beszélni? Csak hogy öhm, leálljak vagy..? Vagy kérdezhetek?

-Kérdezz nyugodtan. - mosolygok.

-Rendben. - harapja be ajkát. - De akkor majd szünetben letámadlak a kérdéseimmel. - mosolyog.

-Okés. - még valahogy kibírom a szünetig, majd kimegyek a szekrényemhez. Jaeden jön oda hozzám a szünetben beszélgetni, amihez most nagyon nincsen kedvem. Kezét a mellettem lévő szekrényre teszi, vállam magasságában és nézi ahogy keresem a következő órára a tankönyveimet. - Mizu? - forgatom szemeim.

-Kéne tenned nekem egy szívességet.

-Mondd. - csukom be a szekrényem és hátam annak döntöm, ahogy megfordulok.

-Van egy pár ismerősöm, akikkel összevesztem, miattad és most konkrétan meg akarnak ölni. Miattad.

-Miattam?

-Nem tetszett nekik hogy azt hazudtad hogy megerőszakoltak és mivel téged nem ismernek, rám kenik az egészet.

-Ezesetben, nyugodtan mondd meg nekik.. - lépek közelebb hozzá. - Hogy leszarom hogy mit csinálnak veled. - nyel egyet, közelségem miatt, de eszébe nincs ellépni, így megteszem én. - Később tali. - mosolygok rá és a tankönyveimmel együtt otthagyom.

Újabb napok elteltével, hosszú idő után ránézek megint a videóra és ekkor már 3 és fél millió megtekintés körül van, ami kihozza belőlem a gyomorgörcsöt. Egyre több ismeretlen hozzászóló van, akik imádják a videót, ezért folyamatosan hozzászólnak hogy mennyire jó, mire egyre jobban hányingert kapok az internettől.

A hétvégémet Finn facebookjának megkeresésével, majd nézegetésével töltöm, mikoris nagy hévvel a nővérem nyit be hogy neki cigi kéne. A fejemre ejtem a telefont, aztán kiis küldöm, mert nem igazán vagyok kiváncsi a dohányos fejére ebben a pillanatban. Mikor újra magamhoz veszem a telefonom, idegesen nézem az 'ismerősnek jelölöm' gombot, amit ügyesen megérintettem az arcom valamelyik részével, ahogy rámesett. Teljesen kiborulok hogy most kifog derülni hogy én az ő dolgait nézegetem facebookon, meg a mittudjamén milyen oldalakon.

Aztán pár perc múlva visszajelöl és ekkor már megnyugszom, de még rám is ír egy 'Hali ;)' - val.

The Video /Fack/Where stories live. Discover now