Finn:
Még egy ideig veszekedtünk, de aztán már inkább egymáshoz sem szóltunk alvásidőig. Olyan hajnali 3 felé jött el az a pillanat.
-Bocsánat. - fordul felém és átölelve hozzám bújik.
-Semmi gond. - mosolygok és átkarolom vállát. - Jackie.
-Hm? - hangja már elég fáradtnak tűnik, így csak elmosolyodok.
-Kövire is itt alszol?
-Mhm. - egyre csak bújik hozzám, amire nem mondhatom hogy nem tetszik. - Nincs kedvem aludni.
-Akkor mit szeretnél? - simogatom vállát.
-Nemtudom.. Csak beszélgetni egész reggelig. - elmosolyodok rajta. - És lehet hogy csak fáradt vagyok és azért vagyok ilyen, de most csak szorongatni akarlak, ahogy lehet és beszélgetni.
-Én is. - csak nagyon halkan mondom. Felnéz arcomra, fejét vállamra rakva. Kezét nyakam oldalára teszi és nyakamba bújik. - Jackiee.
-Hm?
-Ennyire szeretet hiányos vagy?
-Nem. Még jobban, csak nem akarlak idegesíteni. - csak mosolyogni tudok rajta és óvatosan simogatom a vállát.
Reggelig mindketten fentvagyunk és beszélgetünk. Szinte végig bújik hozzám.
Utána egész nap ittvan nálunk, és este megint ittalszik. Közben nekem írt Sky hogy tudom-e hogy holvan Jack, így vele beszélgetek, ő meg folyamatosan érdeklődik hogy kivel írogatok. Nem mondom el neki, hogy idegesítsem.
-Finn. - nyomkodja hátam.
-Hm?
-Kivel írogatsz?
-Valakivel.
-A csajoddal?
-Nincsen csajom. - egy időre elnyugszik, de aztán rámír hogy kivel írogatok. Ekkor leteszem a telefonom és szembe fordulok vele.
-Kivel? - néz szomorúan.
-A nővéreddel, mert nem mondtad el hogy itt fogsz aludni. Egy ideig.
-Jaa. Hehe. - mosolyog. Én is elmosolyodok és elfekszem. Előveszem a cigim és rágyújtok. Aranyosan próbál nézni rám, gondolom hogy adjak neki de a lehető legmesszebb teszem tőle.
-Nem fogsz cigizni. - rázom meg fejem.
-Rászoktattál.
-Én? - nézek rá kérdően. - Úgy kikaptad a kezemből tegnap. - nevetek halkan.
-Bocsánat. - biggyeszti le ajkát. - Csak egyet, na.
-Nem kapsz. - közelebb csúszik és csak még aranyosabban néz rám. Tovább rázom a fejem. Na ekkor viszont nagyon sunyi lesz, hiszen úgy nyújtózik át az éjjeli szekrényhez a cigiért, hogy csípője derekamnál legyen és fenekét kinyomja, így muszáj vagyok azt nézni. - Tudod, szemét vagy.
-Nem kéne sajnálnod tőlem. - nevet.
-Nem sajnálom, Jack. De nem akarom hogy te is rontsd ezzel az egészséged. Már próbálok leszokni, úgyhogy te meg ne szokj rá. Kérlek. - elveszem tőle és elrakom a zsebembe.
-De azt hallottam hogy menő és szeretnék bevágódni valakinél.
-Kinél? - nézek kérdően.
-Titok. - mondja ki elpirulva. Most ő komolyan szerelmes valakibe? Én meg majdnem megcsókoltam tegnap este..
-Woow, hát sok szerencsét de nem ezzel fogsz. - magamban nem kívánok neki sok szerencsét, mert utálom hogy valaki más tetszik neki. - Nemtudod hogy szeret-e valami mást? Csak mert akkor inkább abba kezdj bele amit ő szeret ne cigizz csak ezért. - rántom meg vállam.
A nap további részében csak arra tudok gondolni hogy vajon kibe szerelmes, és eléggé látszik rajtam hogy ideges is vagyok, hiszen 2 percenként szívom a szálakat és lábam is folyamatosan jár.
-Finn? - ilyen 1 óra körül lehet mikor közelebb jön és megszólít.
-Hm? - lábam mozgása megáll ahogy ráfigyelek és telefonom is leteszem.
-Mi a baj? - szemei lehunyva maradnak, hisz ő már próbálna aludni de gondolom nem tud a folyamatos mocorgásomtól. - Látom hogy ideges vagy.
-Nem vagyok.. - mondom halkan.
-Oké.. - közelebb csúszva fejét mellkasomra teszi és átölel. - De nyugi mert nem tudok aludni.
-Bocsánat.. - átkarolom vállát.
Reggel mostmár hazamegy, én meg bezárkózok a szobámba és ugyanúgy azon kezdek gondolkodni, amin idáig is. Sírhatnékom van már a sok gondolkozástól és a tudattól hogy feleslegesen próbálom megcsókolni, mert úgysem szeret. Abba fogom hagyni ezt az egészet. Nem fogok másképp gondolni rá, csak mint a legjobb barátomra. Nem fogom mindig ölelgetni, meg hasonlók ahogy most csináljuk és nem fog érdekelni hogy cigizik-e vagy hogy kibe szerelmes.
Oké, hülyéskedek. De jó lenne ha nem izgulnék már ennyi szar miatt.
Egész szünetben beszélgetünk és sokszor találkozunk is kettesben, vagy épp elhozza a nővérét. Mostmár szilveszter előtt vagyunk és Jaeden meghívott a bulijára, ahogy Jacket is, de ő rögtön nemet mondott. Próbálom meggyőzni hogy jó lesz, de egészen eddig nem akart. Viszont ma, az utolsó pillanatban beadta a derekát.
-Nyugi, vigyázok rád. - karolom át vállát, odafelé tartva. Átkarolja derekam és csak mosolyog.
-Nem hagyhatsz ott sehol, főleg ha látjuk Bookert.
-Nem foglak. - mosolygok. - Sky jön?
-Hogy ne jönne? Mindenhol ottvan. - nevet halkan.
Mikor odaérünk már kezdődik a drámázás mert egy csomó részeg van már most Jaeden haverjai közül és szinte mindegyik mászik Jackre. Gondolom mindenki látta azt a kurva videót. Megfogom kezét, így szinte mindenkinek leesik hogy az enyém és nehogy akárki hozzá merjen érni. Persze nem mindenkinek de Jaeden nyári buliján egész jól bemutatkoztam azzal hogy a gyerek aki belémkötött, most kórházban van.. Mármint csak eltörtem a lábát és véletlen, de tudják hogy ki vagyok.
Fejét vállamra dönti, de megérkezünk a nappaliba így el is veszi és elengedi kezem. Odamegyünk Jaedenhez. Én vele kezdek beszélgetni, Jack meg unatkozik, így pulcsim piszkálja hogy menjünk már. Csak elköszönök Jaedentől és Jack megfogva kezem, a konyhába vezet. Kiszolgál minket italokkal, majd ő meg Skyt kezdi keresni. Sky elvileg most az egyik osztálytársunkkal jár, aki meg Jaeden egyik haverja, azért van itt ő is. Végig követem Jacket, mint valami hűséges kiskutya. Mikor már kezdek becsípni és egyáltalán nem találjuk Skyt, egyre jobban próbálok közelebb lenni Jackhez. Mikor feladjuk, az egyik sarokban meghúzzuk magunkat és beszélgetünk. Egyikünk sem sajnálja az alkoholt, így mindketten bőven iszunk. Aztán hirtelen eszembe jut hogyha most csókolnám meg, nem is emlékezne rá, ami jól jöhet de nem így fogom.. Majd ha úgyérzem hogy ideje, elmondom. De egyenlőre nem lesz ilyen.
-Finn. Finn. Finn. Finn. - még mondaná, ha nem szakítanám félbe.
-Igen, Jack?
-Szeretlek. És nagyon nagyon részeg vagyok de megakarlak csókolni. - nyelek egyet és elmosolyodok.
-Miért?
-Mert szerelmes vagyok beléd. - közelebb ül hozzám és fejét vállamra hajtja. - És ezt nem azért mondom mert megakarlak csókolni, hanem ezért akarlak megcsókolni. És hát öhm lehet hogy most megutálsz majd, de muszáj leszel elfogadni a tényt hogy kurvára szerelmes vagyok beléd, Finn. És halál komolyan beszélek. - elveszi fejét és úgy ül hogy velem szemben legyen, közel hozzám, az oldalamhoz. Felállok és kezeit megfogva, felhúzom.
-Nem megyünk haza?
-Miért? - néz kicsit szomorúan. - Rosszat mondtam, ugye? - megrázom fejem.
-Aranyos volt. De most inkább lennék valami privát helyen, veled, de ha szeretnél maradhatunk.
-Ohh, hát ha privát helyre akarsz menni, futok utánad. - elmosolyodok és megfogom kezét.
YOU ARE READING
The Video /Fack/
Fanfiction'Szóval, volt ez a buli, ahol találkoztam a barátom végzős haverjaival, és persze az ő zűrös múltjaikkal. Nem gondoltam volna hogy egész éjszaka velük beszélgetek majd ezekről. Aztán én jöttem. Meséltem magamról, leitattak és ekkor már bármit tehett...