Jack:
Éppen itthonról próbálnék eljönni este, hogy Bookerhez menjek de Sky megállít.
-Mizu? - lépek vissza hozzá.
-Mi van veled mostanában?
-Mi lenne? Kihasználom az időmet.
-De, Jack.. Írj vissza Finn-nek és egyszer végre aludj itthon.
-Miért? - rántom meg vállam. - Végre jól érzem magam a testemben, úgyhogy hagyj békén, kérlek.. - itthagyom és már szinte futok is Bookerhez. Aztán a buliba megyünk kettesben, ami ezúttal nem egy klubban van, hanem egy házibuli, ami Jaeden-é.
Egész éjszaka Bookerrel vagyok, elég nagy faszságokat csinálva a felelsz vagy merszezés közben Jaedennel és a haverjaikkal. Aztán bemegyek a mosdóba hogy kicsit hányjak is, majd kiöblítem a szám és a hátam az üres falnak döntve kicsit kifújom a levegőt. Csak elmosolyodok és eltűröm hajam.
Finn:
Fura, de eljöttem Jaeden bulijába, hisz ki akarok kapcsolódni, de vajon kit találok a fenti mosdóban, az éjszaka közepén? Persze hogy az embert, akit a legjobban el akarok felejteni most.
-Hogy kerülsz te ide? - mosolyog. Nagyra nyílt szemekkel vizsgálom arcvonalait, amíg ő közelebb lép. Az alacsonyabb fiú egészen közel jön és kezét a nyakamra teszi.
-Te hogy kerülsz ide?
-A csajod nem mondta hogy mostanában szeretek részegeskedni a barátaimmal?
-Barátaiddal? - húzom össze szemöldökeim.
-Ja, bocs neked nincsenek. - kezével végig simít mellkasomon, végig szemeimet nézve. Nyelek egyet és szemeibe nézek. - Szóval, te mit keresel itt? - kezét leveszi mellkasomról és keresztbe teszi.
-Talán valami baj van azzal hogy eljöttem egy barátom bulijára?
-Csak kíváncsi vagyok hogy tudtad-e hogy itt leszek.
-Tudom hogy minden nap részegeskedsz Bookerrel, de hidd el hogy nem miattad jöttem ide.
-Ez fájt. - mosolyog. - Nem akarunk lelépni?
-Nem, köszi. Még nem vagyok elég részeg és veled amúgysem szeretnék lelépni.
-Bántod az érzéseimet. - teszi kezét a szívére.
-Bocsi. - rántom meg vállam.
-Ennyi? Már nem szeretsz? - közelebb hajol, szinte megcsókol.
-Nagyonis úgy látszik. - vigyorgok. Pont megszólalna, de félbe is szakítom. - Mindigis imádlak és imádni is foglak, de te nem akarsz beszélni velem. Most is csak részeg vagy. Úgyhogy hívj fel, ha végre józan leszel és beszélni akarsz. - eltolom magamtól és itthagyom.
Jack:
Megyek Finn után, így mikor leér a lépcsőn, hátranéz. Csak rákacsintok és visszamegyek Bookerhez, úgy hogy Finn mindent tisztán lásson és lesmárolom Bookert. Rögtön visszacsókol és kezeit derekamra teszi. Átkarolom nyakát, de ő elválik tőlem.
-Mizu? - mosolyog.
-Csak féltékennyé teszek valakit.
-Ohh, értem. - ezúttal ő csókol meg, de fél szemem még mindig Finnen van. Kicsit megsértődve megy ki a szobából, így elválok Bookertől.
-Na, én most hazamegyek.
-Biztos? - néz aranyosan.
-Igen. - mosolygok. - Holnap írok mikor felkelek. Aztán talizunk ha akarsz.
-Mindenképp. - mosolyog. Elindulok haza, út közben Finn jóval előttem megy, és én végig látom de nem megyek oda. Aztán otthon lefekszem aludni.
Reggel már hívom is Bookert.
Finn:
Reggel rögtön megyek a pályára hogy gyakoroljam a gördeszkás tudásom. Utána csak fekszem a földön egy ideig, majd hazamegyek.
Nemrég megkaptam apám régi kocsiját, egy régi piros Mustangot úgyhogy most azt próbálom összerakni, és közben csinálom a jogsimat. Pontosan 2 hét múlva meg is lesz, mert akkor vizsgázok és biztos hogy át is megyek, mert eddig minden teljesen rendben volt.
Ahogy hazaérek, ezt kezdem el tovább szerelni, mert nem indul be már egy jó pár éve. Közben Sky jön be a kapun és ide is jön. Annak ellenére hogy tiszta olajos a ruhám, magához ölel.
-Jöttem segíteni. - mosolyog.
-Eleget segítettél már, köszi..
-Naa! Nemtudtam hogy Jack pont akkor fog jönni..
-Miért gondoltad egyáltalán jó ötletnek? Miattad csinálja azt, amit most csinál.
-Miért, mit csinál? - teszi kereszbe kezeit.
-Hát, csak alkoholista, dohányzik, drogozik és minden nap más emberrel van együtt.
-Az öcsém nem egy kurva, oké? Nem drogozik, sosem tette, cigizni te is cigizel és én is. És nem alkoholista, csak élvezi az idejét. Plusz nagyrészben csak Bookerrel fekszik le.
-Honnan tudod?
-Direkt ezért tartom a kapcsolatot Bookerrel.
-Oké, oké. És mit akarsz itt?
-Kibékülni. Jackkel beszéltem reggel és minden oké, szóval veled is kell. - ebben a pillanatban pittyen a telefonom, így azt veszem elő, minthogy tovább hallgatnám Skyt. Jaeden küldött egy videót, amit már tudok hogy mi, így elküldöm Skyt és felhívom Jacket. Nem veszi fel, aztán kiis nyom, de végül kénytelen felvenni.
-Mivan? - szól bele.
-Csak annyi hogy Jaeden küldött nekem egy videót.
-És hol érdekel ez enge.. Várj.. Ugye nem olyan videó, amire gondolok?
-Jack, kurvára megcsinálták megint. Hogy lehetsz ilyen kurva felelőtlen?
-Bocsánat, anyuci. Mindegy, nem érdekel. Rosszabb nem lehet.
-Ohh, dehogyis nem. Több is van, szívem. Az összeset feltették.
-Oké, leszarom. Nem érdekel. Azt sem értem hogy mi a faszért kell hívogatni ilyenkor. Közöd nincsen ehhez, ezek az én dolgaim és nem kérek figyelmeztetést. - leteszi, én meg csak idegességembe neki vágom a telefonom a falnak.
-A kurva életbe.. - leülök a földre és hátra is dőlök. - A kurva életbe.. - suttogom magam elé.
YOU ARE READING
The Video /Fack/
Fanfiction'Szóval, volt ez a buli, ahol találkoztam a barátom végzős haverjaival, és persze az ő zűrös múltjaikkal. Nem gondoltam volna hogy egész éjszaka velük beszélgetek majd ezekről. Aztán én jöttem. Meséltem magamról, leitattak és ekkor már bármit tehett...