14

2.6K 160 26
                                    

Jack:

Sok hét telik el, egyre közelítünk a tavaszi szünethez. Sky alig várja hogy mehessen dolgozni, mi meg Finnel a nyarat várjuk. Megbeszéltük hogy egy évre elhalassza az egész dolgot, amit tervezget, hisz nincs kitalálva hogy mi hogyan legyen. Mondtam neki, hogy ha nagyon szeretne, megyek vele, de addig ki kell találnia mindent, tökéletesre.

A tavaszi szünetünk is hamar elment, és hamarosan kezdődik a nyári, még pár nap.

Finn nekem bejelentette hogy nem akar suliba járni erre a pár napra, így ő már nem jön de én igen. Sky sem jön, mert Finnel vannak. Annak ellenére hogy nem megyünk sehova Finnel, ők már csinálják a lakókocsit.

Délután mindig megyek hozzájuk, így most is oda tartok.

Mikor odaérek, már látom is őket a kapuból. Finn épp megölelei Skyt és közben arrébb rakja, mert gondolom útban van neki, de Sky csak visszalép és tovább piszkálja Finnt. Egyik kezem a kapura teszem és nézem hogy mit csinál a nővérem. Visszalép Finnhez és kezeit arcélére rakja. Lejjebb húzza magához és megcsókolja. Itt nyelek egyet és semmit sem téve csak nézem ahogy Finn hagyja hogy a nővérem megcsókolja. Szemeim megtelnek könnyekkel, majd a kezem elveszem a kapuról és dühömben erőből belevágok egyet, aminek így elég nagy hangja van, mire felfigyelnek. Mielőtt leesne nekik hogy láttam, megfordulok és szemeim törölgetve elsétálok. Finn nyilván utánam jön, és vállamat átkarolva kezd vígasztalni.

-Hé, Jack.. Semmi baj, ez csak.. - megszólalni sincs erőm, így csak leveszem kezét vállamról és gyorsabban megyek. - Ugyan! Tudod hogy nem akartam Jack. - még mindig nem mondok semmit, de csak csuklóm megfogva visszaránt magához, de ellököm és haza indulok. Innen már nem követ, így nyugodtan csak sétálgatok.

Egész nap csak gondolkodok, aztán holnap már én sem megyek be suliba, hanem reggel amilyen gyorsan csak lehet, elindulok Booker házához. Közben írok is neki hogy készülődjön mert nem szeretném alsógatyában látni, mire odaérek.

Ahogy odaérek, becsengetek így kijön, szerencséjére felöltözve. Betessékel a házba és már kérdezget is hogy mi van velem. Elmesélem neki hogy mi történt tegnap és főként tanácsot kérek hogy most hogyan tovább.

-Szerintem egy kicsit engedd el magad egy időre. Lehet hogy Finn tökéletes, meg minden de vannak mások is a földön.

-Ezt hogy érted?

-Csak 17 vagy és életedben 2 emberrel voltál. Szórakozz, élvezd ezeket az éveket, mert ezek mennek a leghamarabb. - csak bólintok és a földet vizsgálom. - Menj el bulizni, keress egy éjszakás kalandokat, rúgj be, csinálj faszságokat, érted. Érezd magad a lehető legjobban.

-Köszönöm.. De akkor gyere is el velem bulizni.

-Meg is beszéltük. - mosolyog.

-Lehet egy hülye kérdésem? - ülök közelebb és szemeibe nézek.

-Csak nyugodtan. - kezét mögém teszi és azon támaszkodik meg, ahogy közelebb hajol.

-Ha megkérdezném hogy akarsz-e, lefeküdnél velem?

-Attól függ. Ha azért mert kedvelsz igen, de ha azért mert féltékennyé akarod tenni Finnt.. Oké, hát valószínűleg akkor is, de érted..

-Igen.. - mosolygok.

-Ezt azért kérdezted, mert..?

-Nem, nem akarok lefeküdni veled. Csak kíváncsi voltam. - mosolygok rá.

-De biztos? - mosolyog vissza. - Még mindig ott van a féltékennyé tevős is.

-Finn nem az a féltékeny típus..

-Oh, hát, erre ő is az lenne. - még közelebb hajol és nyakamra nyom egy puszit.

-Nem mondod el senkinek, és egy kibaszott kamera sem lehet a szobában, oké?

-Ez egy igen?

-Mintha azt mondtad volna hogy csináljak hülyeséget, nem?

-De, igen. - vigyorog.

Finn:

Egész nap teljesen ki voltam lelkileg, Jack miatt.. Mármint, Sky csak úgy a semmiből megcsókolt és nekem le sem esett hogy mi történik, addig amíg Jack rá nem vágott a kapura.. És hát, nem is értettem először hogy mi van, Sky meg csak moslygott rám, aztán esett le hogy megcsókolt, Jack meg látta. Nem is értem hogy Sky mit akar még ezekkel a dolgaival.. Tudja hogy Jackel nagyon jól megvagyunk. Legalábbis nagyon jól megvoltunk, eddig.

Szóval utána lévő nap és még azután is emésztettem magam egy kicsit emiatt, mire végül ráírtam Jackre.

Minden nap írok neki, de nem is mindig válaszol, általában csak elolvassa amiket írogatok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Minden nap írok neki, de nem is mindig válaszol, általában csak elolvassa amiket írogatok. Szóval, nem foglalkozik a ténnyel hogy nem tettem semmit.

Miután ő leszoktatott a cigiről, most láncdohányos lettem és egyáltalán nem beszélek már Skyyal és senki mással sem. Miatta.

Jack:

Minden egyes nap kezdem érezni hogy eddig mit hagytam ki, amire Booker ébresztett rá. Kicsit mindent elengedtem a napokban, csak kettesben járunk bulizni, szinte minden nap részegek vagyunk, de élvezem mert nem kell Finnre gondolnom és a történtekre. Hivatalosan is rászoktatott ez az idióta a cigire és a bulikra, ahol nagyon sok sulistársam ott van. Kezdek Booker miatt kicsit felkapottabb lenni, meg mert nem aggodalmaskodok annyit, mint eddig. Szóval összegezve, elég jól jártam.

The Video /Fack/Where stories live. Discover now