2/2

1.4K 75 7
                                    

Jack:

Napok telnek el úgy, hogy nem történik semmi. Teljesen egyedül vagyok ebben a szobában, ahol eddigis voltam. Már Sky sincs itt, így még rosszabbul érzem magam. Jaeden sem jött már napok óta, de azt sem értem hogy a múltkor hogy volt itt.. De Bookert nem tudják csak így kihozni, mert ő sokkal több ilyenbe benne volt, amíg Jaeden csak ebbe. Bár nem hiszem hogy csak így óvadékkal kitudták volna hozni gyermek pornó terjesztésért.

Ekkor egy férfi lép be, akit eddig még nem láttam.

-Hol van a nővérem? - ülök feljebb. - Már napok óta nem láttam, és.. - félbe szakít.

-Napok? - nevet. - Skyt elengedtük kb 3 hete. Nem ő kellett nekünk, csak arra kellett hogy megmondja hogy te hol vagy. És segített is nekünk, így elengedtük. Namost, ami történni fog. Szépen megvárjuk itt a főnököt, addig itt maradsz. Utána ő meglátja hogy mit akar csinálni veled.

-Booker? - bólint. - De az még legalább 10 év.

-Igen, addigis azt mondta hogy azt csinálunk veled amit akarunk. - ekkor nyelek egyet és lenézek a padlóra. - Ugyan, nyugi. Nem fogunk bántani. Booker megtiltotta hogy Jaeden vagy akárki megerőszakoljon, hasonlók. Csak új, erősebb drogokat tesztelünk majd rajtad. Ha belehalsz az egyikbe, akkor.. Hát, akkor sajna ez van. De ha nem, akkor sokat fogsz segíteni nekünk. - leguggol elém és pont megszólalna, de én teszem.

-Beszélni akarok Bookerrel.

-Te itt nem akarsz semmit. Miből gondolod hogy érdekel? Kis buzi.

-Ugye tudod hogy akármikor úgy dönthetek hogy többet nem eszek és akkor nem lesz kin tesztelni a kis faszom drogjaitokat. - hajolok közelebb hozzá.

-Oké, jézus. - feláll és előveszi a telefonját. - Faszomat, komolyan. - sokáig tart amíg a fogdából odahozzák Bookert a telefonhoz, de ekkor kihangosítja a telefont és leteszi mellém, majd eloldozza a kezem és odaadja. Így már csak én hallhatom Bookert.

-Booker, te fasz. Mit akarsz még tőlem, komolyan? Tönkretetted az életem és most ez is. Csak végre hagyj lógni, kérlek. A faszom kivan veletek, főleg mert annyi emberrel csináltátok ezt de nyilván én vagyok az az egyetlen akivel ennyire kibasztok. Mi a faszt akarsz még tőlem? - szemeimbe könnyek gyűlnek és hátradöntöm fejem, már a plafont nézve.

-Oké, figyelj szívem. Elengedlek, ha valamit megteszel értem.

-Miaz?

-Menj el szépen a rendőrségre és mondd meg az ügyemmel kapcsolatban hogy hazudtál, ahogy Jaedenről is. Így engem kiengednek, addig te ott maradsz és utána a saját kezeimmel foglak elengedni.

-De akkor énis börtönbe kerülhetek, hazugság miatt, ez..

-Igen, tudom. De én nem lennék itt és van egy olyan érzésem hogy neked viszont jobb lenne.

-Booker, kérlek.. Biztos van valami más.

-Ha elakarsz jönni onnan, most felhívjátok Finnt és leállítjátok, aztán utána jöhet ez. Na, most add vissza a kis csicskámat és megbeszélem vele is, oké? Számíthatok rád, drágám? - egyre jobban folynak a könnyeim, de csak letörlöm könnyeim.

-Oké, igen.. Csak végre had menjek el innen. Megcsinálom. - visszaadom a férfinak a telefont és Booker megbeszéli vele is, majd mikor leteszi rámnéz.

-Majd valamikor jön Jaeden és felhívjátok a palidat, utána valamikor bemegyünk a rendőrségre, megfelel?

-Nem mintha sok választásom lenne.. - bólintok. - Megfelel. - kimegy, majd én elfekszek a földön és a plafont nézve kicsit megpihenek.

A következő két hétben nem történik szinte semmi, aztán Jaeden végre egyszercsak belép a szobába.

-Szóval, próbálunk ellógni, mi?

-Booker mondta, oké? Amúgyis minek vagyok itt? - erre pólóm nyakánál felemel, de alig tudok megállni. Régóta nem álltam, hiszen szinte mindig megvannak kötve kezeim hogy amikor egyedül vagyok se tudjak csinálni semmit. Kezeit derekamra teszi hogy megtartson és szemeimet nézi.

-Ugyan, Jack. Tudom hogy beszéltetek, meg minden részletet. De ha én úgy döntök hogy nem hívjuk fel Finnt akkor mi lesz? Nem Booker ötlete volt és pont leszarom hogy ő mit akar.

-Micsoda nem az ő ötlete volt pontosan?

-Közöd? - nyelek egyet amiért ennyire közel van. Kezeit hátravezeti enyéimre, majd eloldozza azokat. Derekamnál magához ölel, de én csak lefagyok mert nemtudom mit csinál. - Elviszlek innen, oké? Ígérd meg hogy nem mész rendőrségre és hogy elmész innen és nem jössz vissza, oké? Jack, én.. - elenged és szemeimbe néz. - Elegem van Bookerből. Kényszerít faszságokra, mikor ez az egész biznisz nem az ő ötlete volt. Segíteni akarok neked hogy elmehess, de még várnod kell. Oké?

-Nem hiszek neked. Eddig mindig elhittem nektek mindent, de vége. Elraboltattatok és most azt várod hogy a karjaidba ugrok azzal hogy igen, kérlek ments meg? Faszság.

-Most az egyszer bízz bennem. - jobb kezét elveszi derekamról és megfogva bal kezem, szájához húzza és kézfejemre puszil. - Egy pár hónapja már kivagyok ettől az érzéstől, de már tudom hogy mi történt. Szerelmes vagyok beléd és sosem akartalak igazán bántani. Nem kérem hogy bocsáss meg vagy hogy szeress viszont, vagy akármi. Én tudom hogy ezúttal nem hazudok, még ha te el sem hiszed. - visszanéz szemeimbe és elmosolyodik. - Nem fogom visszakötözni a kezeid, oké? Csinálj amit szeretnél itt a szobában, de ha bejönnek tegyél úgy mintha meglennél kötözve. Én beszélni fogok Finnel hogy mivan és ha nem hiszi el, akkor valahogy megoldom hogy kikerülj innen, anélkül hogy észrevennék hogy én segítettem. Megfelel?

-Tökmindegy.

-Nem akarom hogy lecsukjanak téged, ezért teszem ezt. Meg mert kiakarlak engesztelni a dolgok miatt amiket tettem. Egy fasz voltam, ezért ezt most megkell tennem érted. - magához ölel és ezúttal én is átölelem. - Próbálok megváltozni. - szemeimbe könnyek gyűltek.

-Ne hidd hogy bedőlök ennek, de szükségem van egy ölelésre mert nagyon kivagyok lelkileg és fizikailag is. De mostmár engedj el. - megteszi, majd elteszi a rongyot amivel összevolt kötve a kezem, majd segít leülni és kimegy. Ez meg mi a fasz volt?

The Video /Fack/Where stories live. Discover now