13

2.8K 177 6
                                    

Jack:

Mikor elkészülök a ruhaválogatással, elindulok Finnhez. Végig azon jár a fejem hogy azt érzem, van egy kis önbizalmam ezekben a ruhákban..

Ahogy odaérek, csengetnék a kapunál, de Finn pont jön ki a házból. Bezárja az ajtót és mikor idenéz, hirtelen megáll.

-Hali. - mosolygok. Meg sem szólal csak pislog rám és aprólékosan végig vizsgálja testem. Innen látom amekkorákat nyel és csak mosolygok arcán.

-Nem engedem meg hogy mostantól másképp öltözködj. - mosolyodik el. Tudom hogy nem zárják a kaput, így bejövök és odamegyek hozzá. - Tudod mi az egyetlen baj?

-Micsoda? - ezután sem néz szemeimbe.

-Nagyon jól össze raktad, meg minden de arra nem gondoltám hogyha így látlak, le akarom majd venni rólad?

-Erre nem gondoltam. - mosolygok.

-Na, szóval. Skyal találkoztam volna kb 5 perc múlva ha most nem jöttél volna ide, de asszem így lekell hogy mondjam.

-Nem kell. Csak kíváncsi voltam hogy ez tetszik jobban vagy a másik stílus.

-Úristen, ez felmerült benned kérdésként? Normális vagy? - teszi kezeit arcélemre és szemeim vizsgálja.

-Nem ez a lényeeeg! - nevetek. - De akkor megyek, ti meg találkozzatok.

-Megőrülök melletted, komolyan. Nem mész sehova. - már hívja is Skyt hogy lemondja a találkozót és közben magához ölel. - Öhm, hali. - elenged mikor Sky felveszi, de ugyanúgy testemet nézi. Megbeszéli vele hogy majd máskor találkozzanak, majd mikor leteszik, megfogja kezem és felvezet a szobájába. - Istenem, Jacks..

-Igen? - amíg ő lefekszik az ágyára én becsukom az ajtót.

-Imádom hogy mennyire megtudsz lepni. Meg úgy az egész lényedet imádom.

-Reméltem. - mosolygok. Leülnék mellé, de az utolsó pillanatban rámjön az agygörcs, így ölébe ülök ő meg felül.

-És megint.

-Megint mi? - mosolygok.

-Megleptél. De most esküszöm jobban.

-Nem hiszem el. - mosolygok. Átkarolom nyakát, ő meg derekamra teszi a kezét, gatyámat piszkálva.

-Viccből mondtam amit kint mondtam, de félek hogy mégis lekell kerülnie ennek a ruhának.

-Nem hinném. - már érzem ahogy vörösödök, így csak magamhoz ölelem.

Innentől már egész nap vele vagyok, csak aztán este megyek haza.

Reggel gyorsan letusolok, hajat is mosva, majd fogat is mosok és elkezdem összeválogatni a ruhákat. Amíg azon gondolkodok hogy mi legyen, megszárítom a hajam, aztán öltözök fel. Nagyon hasonló a tegnapihoz, csak épp a felső más, de ugyanúgy egy magasabb derekú farmer, és betűrt póló.

Felkapom a táskám mikor készen vagyok, majd Skyal elindulunk suliba.

-Szóval, öhm.. Stílus váltás? - hozza szóba.

-Kicsit. - rántom meg vállam.

Finn már a suli előtt cigizik mikor megérkezünk, így odamegyünk hozzá. Próbálja levenni a tekintetét rólam, nem sok sikerrel, de aztán mikor megöleli Skyt nem tud idenézni. Aztán engem ölel meg.

-Nagyon jól nézel ki. - súgja fülembe ahogy megölel és egy halk csókot nyom nyakamra. Mi is leülünk és ő folytatja a cigizést, de én ellopom a cigiét a padról és elteszem. Én akkoris leszoktatom.. Az öngyújtót is zsebreteszem, hisz lehet van még nála pár szál. Aztán, ahogy szokott történni, Sky bemegy. Mikor kettesben maradunk, felém fordul és kezét combomra teszi. - Szóval, előszöris tényleg KURVAJÓL nézel ki, de nem tehed ezt velem.

-Mit? - nevetek.

-Egész nap velünk van Sky.. És én még csak hozzád sem érhetek. Jack. Meg. Fogok. Halni.

-Majd elmondjuk neki és akkor minimálisan lehet.

-Mikor mondjuk el neki? Én most azonnal ha kell. Kérlek.

-Oké. Tőlem elmondhatod neki. Úgyis itthagyta a cigiét. - forgatom szemeim. Mindig elhagyja valamilyét.

-Beszélés a cigiről, hol az enyém??

-Elraktam.

-Mi? - néz egyszerre mérgesen és érdeklődve.

-Nem szívsz többet.

-Ooooh, miért is?

-Mert azt mondtam, kicsi szívem. Úgyhogy már bocs de én nem szívok el mégegyet abból az undormányból, és te sem fogsz.

-Hé..

-Szokj rá másra. - kacsintok.

-Oké, megvígasztalódtam. - mosolyog. Sky már jön is vissza a cigiért, és csak mosolyogva távozna, de Finn utána szól. - Gyere vissza egy kicsiit. - Sky visszaül mellénk és Finn felé fordulva, kezét a combjára teszi.

-Igen? - mosolyog Finnre. Leteszi a combjáról Sky kezét, majd én elbújok Finn mögé és hallgatom ahogy beavatja Skyt. Végül Sky velem akar beszélni, így arrébb jövünk. - Előszöris, miért nem mondtad el?

-Tudom hogy tetszik neked és nem akartalak elszomorítani..

-De ez.. Jack, örülök nektek. - átölel, így én is átölelem. - És miért engedted hogy megpróbáljam megcsókolni, ölelgetni?

-Hát, fura lett volna ha nemet mondok..

-Jaj, istenem. Mindent elkell mondanod nekem, oké?

-Oké..

-Na, menjünk. - mikor visszajövünk, ő felveszi a cigiét és bemegy. Fejem Finn vállára hajtom és sóhajtok egy kicsit.

-Na, mi az?

-Semmi. Minden okés, csak meglepett hogy nem borult ki. - halántékomra nyom egy puszit és fejét enyémre dönti.

-Menjünk hazaa.. - karolja át vállam.

-Nem lóghatunk ennyit. - kezem combjára teszem és simogatom. - Hamarosan nyáriszünet, úgyhogy nem sokat kell kibírnunk.

-Alig várom már. Elkezdem a jogsit, dolgozok mellette és végre elkezdem felújítani apám régi lakó kocsiját.. Aztán veszek egy kocsit és megyek.

-Mi? - elveszem kezem combjáról és szembe fordulok vele. - Egész nyáron elfoglalt leszel? Aztán meg itthagysz?

-Normális vagy? - csak kérdőn nézek rá. - Hogy hagynálak már itt? - mosolyog. - Ha nem akarsz jönni, akkor is hozlak magammal. Ha kell a hátamon.

-De egész nyáron le leszel foglalva?

-Persze hogy nem.

-És mikor akartál szólni hogy te amúgy már most csinálgatni akarod meg költözni?

-Hé, nyugi már. Költözni nem akarok. De ahogy végzünk itt, mehetünk el. - megrázom fejem.

-Finn, ez.. Régóta mondogatod, de ez nem olyan hogy meg is tudnád csinálni. Nem tudsz egy lakókocsiban élni, bejárni az országot és közben eltartani magad.

-Miért? - a földet vizsgálja ahelyett hogy rám nézne.

-Mit dolgoznál? - megrántja vállát. - És honnan tudod hogy veled mennék? - erre felkapja fejét.

-Te nem akarnál eljönni innen?

-De igen, minél messzebb, de nem így. - kezem nyakára teszem és szemeit vizsgálom. Leteszi onnan és feláll. Felveszi táskáját, majd megvárja amíg én is ezt teszem. Megölel és arcomra nyom egy puszit.

-Oké. - mosolyog. Egy puszit nyomok ajkaira, aztán bemegyünk az épületbe.

The Video /Fack/Where stories live. Discover now