Finn:
Amilyen gyorsan csak tudtam, eljöttem tőlük és haza mentem. Egész nap próbáltam elérni Jack számát, de semmi sem történt. Csak járkálok fel-alá a szobámban, órákig és hívogatom Sky és Jack telefonját. Nagyon aggódok értük mert nemtudom hogy mivan velük.
Este felé eszembe jut hogy bemegyek Bookerhez, hátha már megint ők csináltak valamit, így oda is indulok, ahogy eszembe jut. Kb az út felénél jut eszembe hogy ilyenkor már nem lehet bemenni, de ígyis odamegyek és a parkolóban várok reggelig. Egy pillanatra sem hunyom le szemeim és csak várom hogy végre történjen valami. Aztán már mikor világosabb van, újra felhívom Jack számát és ezúttal felveszik.
-Haló? - rögtön feljebb ülök az ülésben.
-Finn.. - Sky hangját hallom így hirtelen nem is tudom hogy mit mondjak.
-M-mi történik?
-Kérlek csinálj valamit..
-Hol vagytok?
-Kérlek, Finn.
-Segíts egy kicsit, semmit sem tudok. Jól vagytok?
-Én igen de nemtudom hogy Jack hol van..
-Aah, baszki.. Booker haverjai vannak ott?
-I-igen. Az egyikőjük itt hagyta az előbb Jack telefonját miközben kutatott benne valami videóért. Legalábbis erre utalt..
-Oké, valamiről megtudod tippelni hogy hol lehettek?
-Nem, fogalmam sincs.. Egy pincében vagyunk, azt tudom. De Finn, a-az előbb mikor elvitték Jacket, láttam Jaedent.
-Biztos hogy ő volt?
-Igen. Nemtudom hogy hogyan van itt, de nagyon félek, Finn.
-Oké, aaah.. Próbáld meg elrejteni a telefont, és hívj vissza ha ott van Jack, oké?
-Mhm. U-ugye segítesz?
-Rajta vagyok, Sky.
-Köszönöm. - leteszi, én meg kiszállok a kocsiból és elindulok be. Csak miattam felkeltik Bookert és kiküldik.
-Mit akarsz már megint, szépfiú? - dől hátra a székben és elmosolyodik.
-Hol vannak?
-Kik?
-Szerinted kik, baszki?
-Oh, Jack és a kis csaj? Mi is a neve? Oh, várj általában a kurváimnak nem jegyzem meg a nevét. - a kis asztalrészre könyököl és a telefont elvéve fülétől, visszatenné.
-Nem. Tudod mennyit fizettem hogy kihozzanak, te fasz?
-Akkor olyat kérdezz amire tudom a választ. Honnan a faszomból kéne tudnom hogy mivan velük?
-Ha tudtad hogy kiről beszélek akkor mi ez a kérdés?
-Oké, figyelj. Közöd nincs ahhoz hogy mivan velük. A kis palid tönkretette 2 ember életét és pont leszarom hogy a haverjaim mit csinálnak vele.
-És Sky? Ő miért van ott?
-Nem csak testileg fog szenvedni Jack, hanem lelkileg. És ehhez nem csúnya szavakat vágnak hozzá hanem a szeme láttára inkább a tesójával csinálnak dolgokat érted? De tudod mit, Finn? Bírlak téged. Tudom hogy aggódsz érte és tudom hogy te akarsz lenni a kis hőse. De az van hogy fogalmad nincsen a szituációról. Fogalmad nincs hogy hol vannak vagy hogy mit csinálnak velük és hogyha őszinte akarok lenni, soha nem is fogod. Pár éven belül én szabad leszek és ekkor fog az történni hogy te feladod a keresést és majd engem fogsz basztatni. És én elviszlek téged a házba ahol anno voltak és megmutatom a szép kis gondozott sírjukat a hátsó kertben. Nincs esélyed. - végig komolyan néz rám és közelebb hajol az üveghez. - Úgyhogy most menj haza és szépen aludjál mert látszik hogy odavagy. Aztán szépen nyugodj bele hogy a kis Jacked 100%-ig nem fogja túlélni mert aki így megkeseríti az életem annak a saját kezeimmel végzek az életével. Volt már rá példa. Úgyhogy takarodj mielőtt belekeveredsz olyanba amibe nem kéne. - visszateszi a telefont, majd feláll így az őrök visszakísérik a cellájába. Én csak idegesen visszateszem a telefont és kisietek a kocsihoz.
Hazamegyek és elkezdek összegyűjteni nyomokat amik segíthetnek megtalálni őket. Sky azt mondta hogy egy pincében lehetnek, de Californiában nagyon kevés olyan ház van ahol ténylegesen van pince, így szerintem nem lehetnek Californiában. Abban is szinte biztos vagyok hogy valami drogtanyán lehetnek, Bookert ismerve.
Már dél fele inkább elfekszek egy kicsit mert teljesen kivagyok. Közben is ilyeneken gondolkodok és próbálom összekötni valamiféle helyekkel ahol lehetne Jaeden. Mert hogy Sky azt mondta hogy látta, de nem igazán hiszek ebben. Azért nyilván megpróbálok utánanézni Jaeden Facebookján vagy valamit kitalálni. Nyilván nem találok semmit, így fogalmam sincs hogy hogyan folytassam.
Jack:
Mikor megébredek a már lassan szokásos szobában, senkit sem látok. Még Sky sincs itt. Perceket töltök el azzal hogy próbálok felülni mert a hátam mögött össze van kötve a kezem. Miután el is fáradtam a mozgásoktól, hallom ahogy nyílik az ajtó, így odanézek. Felismerem az arcát de fogalmam sincs a nevéről. Leguggol elém és én végig szemeit nézem. Egyik kezével óvatosan arcomra simít de szinte megmozdulni sem tudok.
-Oh, Jackiee. - mosolyog és közelebb hajol hozzám. Szemeimbe könnyek gyűlnek, majd ahogy lenézek észreveszem hogy a másik kezében egy telefon van, amin épp egy hívás megy. - A palid akar beszélni veled de az az igazság hogy pont leszarom, tudod? - kezét levezeti államra és feljebb fordítja fejem.
-Finn? - csak halkan merek beszélni.
-Ő a palid, nem? - nyelek egyet és ő a telefont a füléhez teszi. - Miből gondolod hogy majd csak így átadom neki a telefont?
-Jaeden.. - hallom a telefonból mert közel van hozzám.
-Had beszéljek vele, kérlek.. - nyelek egyet és mélyen szemeibe nézek.
-Ah, faszom. - nekem adja a telefont és feláll, majd arrébb megy.
-Finn?
-Jack? Hogy vagy?
-Nemtudom, igazából. Nem nagyon tudom hogy mi történik.
-Megint bedrogoztak?
-Megint?
-Ah, Jack.. Oké, figyelj. Próbálok segíteni valahogy, de nemtudom mit csináljak. Voltam már Bookernél, és.. És, nemtudom mit csináljak. Hiányzol.. Nagyon, és.. Gondolkodni sem tudok. Annyira sajnálom, de nemtudom hogy akármit is tudok-e tenni. - hangja megremeg, így felfigyelek. Jelenleg alig látok, minden homályos, a lámpa nagyon nagyon fényes és hányingerem van. Szinte reszketek, annyira fázok így nem realizálom hogy miben próbál segíteni, vagy mivan.
-Finn, én nemtudom hogy miről beszélsz.. Fogalmam sincs hogy mi történt, sajnálom.
-Ne sajnáld, Jack, ugyan.. Elraboltak téged és Skyt és én próbállak megkeresni titeket valahogy.
-Oh.. Várj, micsoda? - feljebb ülök, amennyire tudok.
-Nemtudom hogy mennyit tudunk még beszélni, de szeretlek és kérlek valahogy próbálj ellenállni, vagy valami. - bólintok válaszként mert nem esik le hogy nem látja.
-Én is szeretlek, Finn. - ekkor Jaeden idejön és leguggol elém.
-Ennyi elég volt, drágám. - vigyorog rám, majd elveszi a telefont tőlem. - Cső, Finn. - kinyomja, majd rámnéz. - Később még jövök, babám. - feláll és kimegy a szobából.
YOU ARE READING
The Video /Fack/
Fanfiction'Szóval, volt ez a buli, ahol találkoztam a barátom végzős haverjaival, és persze az ő zűrös múltjaikkal. Nem gondoltam volna hogy egész éjszaka velük beszélgetek majd ezekről. Aztán én jöttem. Meséltem magamról, leitattak és ekkor már bármit tehett...