11

3.2K 201 25
                                    

Finn:

A történtek után, nyilván egész éjszaka nem alszunk csak beszélgetünk, illetve végig ölelget, ami most teljesen más érzés. Azért is akartunk fennt maradni, hisz mindeketten részegek voltunk, hogy ne 'felejtsük el'. Én ha bealudtam volna, tuti nem emlékeznék rá hogy mi történt. Így viszont, mindketten jól emlékszünk.

Még reggel is folyamatosan beszélgetünk, majd aztán egészen délutánig és hogy biztos legyek benne hogy nem sértettem meg teljesen Skyt, estére áthívjuk őket. Igen, a barátnőjét is..

Szóval, most jöttek meg nemrég és a két lány már most inni akarnak, viszont mi Jackel nem akarunk megint részegek lenni, így erről lebeszéltük őket. Szóval most mersz vagy merszezünk a szobámban. Most Sky barátnője, Sally mond nekem.

-Hmm, áruld el hogy hányszor láttad Jack videóját. - kacsint. Jackre nézek, aki elpirul és picit kellemetlenül néz rám.

-Kismilliószor.

-Óha.. - néz perverzen Sky.

-Ugorjunk.. - pirul Jack egyre jobban.

Még sokáig játszunk, aztán a lányok elmennek. Aztán ő elmegy lezuhanyozni, majd én is. Egy alsógatyában fekszem le mellé, mikor végzek.

-Wow. Ennyire meleged van?

-Ohh, már lassan alsó nélkül jövök. - csak elmosolyodik és közelebb csúszik hozzám.

-Igazából hányszor láttad?

-Miről van szó?

-Igazából hányszor nézted meg a videót?

-Hát, így is sokat mondtam de ha az igazat mondom, már hülyének néznének.

-Mi? - néz értetlenül.

-Egy pár millió megtekintést tettem rá nekik.

-Fiinn!!

-Te kérdezted. Tudod milyen profi módon lett felvéve?

-Gondolom.. - forgatja szemeit.

-Oké, csak hogy mégjobban zavarba hozzalak, minden egyes nap megnéztem. Az összes percét kívülről fújom, drágám. - megforgatja szemeit. - Hát, rossz volt hogy nem én voltam Booker helyében, de így is élvezetesek azok az édes nyögések, Jackie. - hajolok közel hozzá. Átöleli nyakam és fejét kezére teszi.

-Annyira hülye vagy.

-Csak szerelmes. - vigyorgok. Alatta pihenő kezem derekára rakom. A másikat magam mellett hagyom és fejém felé fordítom.

-Tudod.. Még lehetsz Booker helyében. - mosolyog zavarban.

-Ohh, leszek is, hidd el. - mosolygok. Lassan megcsókolom, majd ahogy elválunk, lehunyom szemeim és kicsit pihentetem a fejem. Ő közben apró puszikat hagy a nyakamon, majd egy aprót kiszívja. - Héé. Mit csinálsz, édes?

-Csak mejelöllek. - vigyorog. - Már hivatalosan is az enyém vagy.

-Hivatalosan.. Hmmm. Szóval, akkor együtt vagyunk?

-Igen. - bólogat.

-Örülök nekünk. - simogatom derekát és hagyom hogy kiszívja nyakam.

-Talán tetszik, hogy hagyod? - harapja meg nyakam.

-Kezdesz bevadulni, Jackie.. Egyébként meg már gondolkodom rajta hogy mit fogok csinálni bosszúnak.

-Megosztod velem?

-Miért osztanám? Majd csak egyszer jön. - fordítom felé fejem. - Egyébként nem csak azért hagyom mert tetszik, hanem mert szeretem hogy megjelölsz. Aranyos hogy eltulajdonítasz magadnak.

The Video /Fack/Where stories live. Discover now