Jack:
-Na, gyermekeim. Én megyek órára. Aztán okosan viselkedjetek. - áll fel mellőlünk a nővérem és távozik.
-Imádom Skyt, de alig vártam hogy elmenjen. - ül közelebb mosolyogva. Kiveszi kezemből a cigarettát, mire csak megforgatom szemeim.
-Most miért kell ezt csinálni? - próbálom meg elvenni tőle. - FINN. - teljesen idegbe hoz ez a gyerek..
-Miért jó ez neked?
-És neked? - vele szemben az ölébe ülök, így zavarba hozom, ami nem sokszor sikerült eddig. - Kérem. - végre visszaadja, én meg visszaülök a helyemre. - Azért csinálom mert te is.
-Mi? - nevet.
-Ha leteszed, akkor én sem cigizek többet. De addig rajtad áll. - mosolygok. Elfekszem a padon, fejem ölébe téve és beleszívok egyet a cigibe. Lassan kifújom az orromon, miután letüdőztem.
-Hogy lehet így cigizni..
-Hogy? - mosolygok.
-Rendesen kellemetlenül érzem magam.. - csak elmosolyodok. - Szóval, van kedved maradni?
-Muszáj lesz, de suli után az enyém vagy.
-Suli előtt is és közben is a tiéd vagyok.
-Igen, büszke is vagyok erre. - elmosolyodik és kezét óvatosan mellkasomra rakja, majd simogatni kezdi. Megint beleszívok a szálba és lehunyom szemeim.
-Tudnál egy kicsit kevésbé tökéletes lenni?
-Miért jó nekem? Meg neked?
-Ohh, hát nekem annyiban jó hogy nem néznének szarnak melletted. De neked nem lenne jobb.
-Kuss már. - nevetek. - Sosem leszel szarabb nálam..
-Már az vagyok.
-Lefoglak ütni. De komolyan. Mégegyszer ilyet mondasz, bajok lesznek.
-Fel sem érsz. - vigyorog.
-Na, menjünk órára, mert kezdesz idegesíteni. - ülök fel.
-Woow. De kis cuki vagy. - csak mosolyogva felállok és felveszem a táskám.
-Amúgymeg. Annyira felérlek hogy letudjalak ütni. Úgyhogy vigyázz a szádra, Finn Wolfhard.
-Rendben, bocsánat. - ő is feláll és felveszi táskáját. - Amúgy ha már ittvagyunk a felérésnél, nem kaptam csókot.
-Honnan tudod hogy akartam adni? - mosolygok.
-Kezded megbántani az érzéseim. - hajtja le fejét. Mosolyogva nyomok egy puszit arcára, majd ledobom a cigit amit mostanra már elszívtam és eltaposom. - Csak úgy belegázolsz az érzéseimbe, Jackie..
-Nem is igaaaz. - átölelem nyakát, ő meg derekam és nyakamba puszil.
-Tudod hogy csak szórakozok. - mosolyog mikor elengedjük egymást. Átkarolja vállam és úgy indulunk el, be a terembe.
Suli után Sky miatt nem vagyunk kettesben, hiszen rájött hogy meg akar tanulni deszkázni és Finn erre pont tökéletes. Szóval én egész nap a padon fekszem, a pályán, és nézegetem ahogy Sky folyamatosan flörtöl Finnel, de őt ez nem zavarja. Sőt még vissza is flörtöl. Viszont nem igazán érdekel, mert tudom hogy Finn mindenkivel ilyen és viccből gondolja. Az meg már más hogy Sky szerelmes Finnbe.. Vagy nemtudom mit akar.
Szóval amíg ők el vannak, én Bookerrel írogatok, hogy ne unatkozzak. Aztán Sky ül le mellém mikor pihenőt tartanak, Finn meg elfekszik a pálya közepén.
-Figyi, öhm.. Kérdezhetek valamit?
-Csak nyugodtan. - leteszem a telefonom.
-Még szerelmes vagy belé?
-Miért?
-Nekem is bejön, és hát, tudod ha te nem lépsz, akkor majd én.
-Igen, szerelmes vagyok belé. De nyugodtan csinálj vele amit akarsz mert ebből úgy sem lesz semmi. - csak kíváncsi vagyok hogy Finn mit csinálna ha Sky megpróbálna közeledni hozzá, elvégre a nővérem.
-Köszönöm Jackie. - odamegy Finnhez és leül mellé. Kezét a fiú mellkasára rakja és közelebb ül az oldalához. A telefonom nézegetem, de közben őket figyelem igazán. Sky lehajol egy csókért, de Finn eltolja és arrébb jön. Kicsit cikin mosolyog rá, Sky meg mérgesen néz vissza Finnre, majd rám. Visszaírok Bookernek, majd felállok és odamegyek hozzájuk.
-Mizu? - leülök kb a kettőjük közé.
-Hát, nekem mennem kell. Sallyvel találkozunk hamarosan, úgyhogy sziasztok. - Sky itthagy minket, így Finnre nézek.
-Láttad mit akart?
-Persze. Mondtam neki hogy nyugodtan próbálkozzon.
-Normális vagy?
-Nem mondhattam úgy hogy ne csinálja mert az enyém vagy.
-Mikor akarod elmondani neki?
-Majd rájön.
-Jaj, Jack.. Én holnap elmondom neki.
-Ha akarod. - rántom meg vállam. Ekkor jön még üzenet Bookertől, így amíg Finn odamegy a táskájához, visszaírok neki. Megint találkozni akar velem, de nem fogok beleegyezni, max holnap. Most Finn-nel szeretnék lenni, így ezt nem fogom elbaszni. A cigiével jön vissza és leül mellém. Továbbra is Bookerrel írogatok, csak fejem ölébe hajtom.
-Ki ilyen érdekes?
-Booker akar most találkozni velem, de felejtős.
-Miért?
-Hát, egy fontosabb emberrel beszéltem meg találkozót, úgyhogy vele most nem megy.
-Ohh, szóval fontos vagyok. - vigyorog.
-Jaj, hogy ne lennél? - mosolygok és felülök. Meg akarom csókolni, de csak szemeit nézem helyette, mert azért elég sok ember járkál erre. A pályán ugyan egyedül vagyunk, de egy park közepén helyezkedik el a pálya, úgyhogy egyébként annyira nem.
-Miaz? - mosolyog.
-Nem nézhetlek, csak úgy?
-De, csak kíváncsi vagyok hogy miért.
-Mert szeretlek.
-Én is szeretlek. - mosolyog tovább és beleszív a cigiébe. Már nem engem néz, hanem a nyíló kaput, így a hangra én is odanézek. Ismeretlen fiúk lépnek be, így én felállok és a padhoz megyek. Finn követ és távozunk is.
Haza kísér, aztán annak ellenére hogy alig tudtunk kettesben lenni, hazamegy.
Egész este azon gondolkodok hogy Finn itt hagyott délután és már gyomorgörcsöm van a gondolattól hogy ilyen hamar megunt. Még oké is lenne hogy nem akar épp velem lenni, de mikor elment még egy ölelést sem kaptam.. És meg vagyok bántva..
Reggel nem megyek suliba, mert semmi kedvem azt nézegetni ahogy Sky flörtöl Finn-nel és Bookerrel sincs kedvem találkozni.
Egész nap csak fekszem és a semmittevéstől elkezdenek kijönni a szorongásaim, a túlgondolás miatt..
Próbálom elterelni a figyelmem a gondolatról hogy Sky akármit is csinál-e épp Finn-nel.. De nem igazán sikerül, hisz a gyomrom még mindig egy gombócban van.
Lemegyek a nappaliba csak hogy egy kicsit mozogjak, na meg eszek is valamit. Aztán mikor Sky hazajön, várom hogy Finn is jöjjön, de semmi.
-Finn nem jön át?
-Miért jönne? Van jobb dolga. - rántja meg vállát. Felmegy én meg csak hátrahajtom fejem. Én is felmegyek a szobámba és az ajtót bezárva, kitárom a szekrényem ajtaját. Majdnem egy óráig keresgetem a legsexybb darabokat amiket most fel is veszek. Általában egy nagy pulcsiban és melegítőben vagyok, valamint télen kabát is van rajtam, de Finn már megszokta ezt, így remélem hogy ez most egy kicsit jobban tetszik majd neki..
Egy magasított derekú farmert veszek fel és betűrőm a nagyobb pólót amit ráveszek.
YOU ARE READING
The Video /Fack/
Fanfiction'Szóval, volt ez a buli, ahol találkoztam a barátom végzős haverjaival, és persze az ő zűrös múltjaikkal. Nem gondoltam volna hogy egész éjszaka velük beszélgetek majd ezekről. Aztán én jöttem. Meséltem magamról, leitattak és ekkor már bármit tehett...